X-Men: The Last Stand (2006)

X-Men: Son Direniş

merit
"Ses gelmiyor", "Video Açılmıyor" için linke tıklayın. https://720p-izle.com/duyurular

Film sitemiz 720p-izle.com için beklenen mobil uygulama çıktı. Haber ile ilgili bilgi almak için Tıklayın.
Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Devam Filmleri (X-Men: The Last Stand)
Film Adı Yıl IMDB
X-Men
X-Men
2000 7.4
X2
X-Men
2003 7.4
X-Men: The Last Stand
X-Men
2006 6.7
X-Men Origins: Wolverine
X-Men
2009 6.6
X-Men: First Class
X-Men
2011 7.7
The Wolverine
X-Men
2013 6.7
X-Men: Days of Future Past
X-Men
2014 8.0
X-Men: Apocalypse
X-Men
2016 6.9
Logan
X-Men
2017 8.1
X-Men: Dark Phoenix
X-Men
2019 5.8
67 YORUM
@eylul_zg 1 ay önce
ohaaaaaa ... [Spoileri gör..]
ohaaaaaa sonda yine haraket ettirdi taşı
@ty4 6 ay önce
kb ama altyazı berbat GolD sürümde, diğer sürümlerde izlemedim ama azcık ing olan anlar zaten iyi günlerAdminin Cevabı: Alternatiflerle altyazının alakası yok. Altyazılar gönüllü çevirmenler tarafından çevriliyor senelerdir bunu bilmeniz gerekiyor. Ş... [Devamını gör..]
kb ama altyazı berbat GolD sürümde, diğer sürümlerde izlemedim ama azcık ing olan anlar zaten iyi günler

Adminin Cevabı: Alternatiflerle altyazının alakası yok. Altyazılar gönüllü çevirmenler tarafından çevriliyor senelerdir bunu bilmeniz gerekiyor. Şikayetlerinizi turkcealtyazi.org dan çevirmenleri bulup yapabilirsiniz, bizim öyle bir şansımız yok maalesef ne çevirirlerse onu ekliyoruz. İyi seyirler.
@scarlet.witch 6 ay önce
sanki jeani scarlet witche benzetmeye çalışmışlar gibi geldi o kül olmalar falan wandanın gerçeklikten silmesi gibi ve kıyafeti de benziyordu
1 yanıtı görüntüle
@alkenos 9 ay önce
Jean Grey hikayesinin daha güzel olmasını beklerdim. Beni tatmin eden bir film olmadı. Hikayeyi beğenemedim.
@queenbiba 11 ay önce
Jean i gorunce aklima Exorcist geldi hahahahh
@irocan 12 ay önce
jean semum olmuş
@mehmetk_94 12 ay önce
diger bölümler kadar güzel degildi ama izlenebilir sonu üzücü olmuş
@__skywalker 1 sene önce
altyazılar daha iyi olabilir admin olduğu gibi verin


Adminin Cevabı: Sansürmü koyduk anlamadım neyse onu veriyoruz zaten
@bahadirsalman 1 sene önce
X-menin en iyi filimlerinden biri teşekkürler marvell teşekkürler admin mutlaka izleyin arkadaşlar
@silkin beni 2 sene önce
Film hoş güzelde abi Logan nerde? Filmin başrolünde o var ve bu filmde neredeyse hiç yok ve final tahmin edilebilir bi finale sahip bir kerede karanlık taraf kazansın be kardeşim.
2 yanıtı görüntüle

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Aksiyon
  6.7/10
 
  104 DK
  ABD