El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) 1080p Türkçe Dublaj izle

El Camino: Bir Breaking Bad Filmi 1080p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
11 Ekim 2019
yazdı

Altyazı ve Dublaj eklendi. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, bakalım dizisi kadar başarılı olabildiler mi :)) Bu arada dizisini izlemeyen arkadaşlar : Breaking Bad izle buradan linke tıklayıp izleyebilirsiniz.

Yönetici tarafından sabitlendi.
10 Kasım 2019
yazdı

Dizinin son bölümünü izleyin ve bunu görmezden gelin :)

10 Kasım 2019
yazdı

Dizisine başladım su gibi akıyor mubarek 10 günde 4.sezonu yarıladım.Şimdiden diziyi biticek diye üzülüyorum.

9 Kasım 2019
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Breaking Bad dizisinin yanına bile yaklaşamayacak bir film.Dizide ara ara sıkan bölümler olsada komple sezona vurduğunuzda elinizde bir konu bütünü olurdu ve elinizdekinden mutlu olurdunuz.Tamam Breaking Bad'i güzel yapan, gerçekçiliği aşırıya çok fazla kaçmaması, fakat bunu filmde yapmaya çalışırsanız izleyiciyi çekemezsiniz, kimse beğenmez yaptığınız işi.Heyecanı kalmıyor en azından filmin.Keşke dizi olarak birkaç bölüme yayarak anlatsalardı Jesse'ye ne olduğunu, ara ara aklına geldiğinde Jesse'ye ne olmuştur acaba dediğim zamanlar daha mutluydum, keşke bu kadar yayvan olmasaydı.

8 Kasım 2019
yazdı

Bitmiş hikayeleri devam ettirip rezil eden yapımları sevmeyen biri olarak bu filmden memnun kaldım tabii bu biraz da beklentiniz ile alakalı bir durum. Breaking Bad seviyesinin üstünde efsane bir film bekliyorsanız bu yapım sizi tatmin etmeyecektir. Breaking Bad olsun isterse çamurdan olsun diyorsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum. Benim gözümde bu film Breaking Bad finalinin uzatılmış hali olmuştur. Finalin finali veya alternatif final gibi de düşünebilirsiniz...

4 Kasım 2019
yazdı

Breaking Bad dizisini severek izledim zaman zaman sıktı ama dizi olarak çok iyiydi. Bu da devam filmi olarak çekilmiş ama çekilmeseymiş de olurmuş sıfır bir film. Özellikle geriye döndüklerinde oyuncuların aldığı kilolar tam bir faciaydı. Madem film çekeceksiniz önceden belli oluyor dimi kilo versenize. Özellikle todd Jesse de almış kilo. Bale kadar olamıyorsunuz

3 Kasım 2019
yazdı

Diziyi izlemiş, bitirmiş ve çok da sevmiş biri olarak. Dizinin en vasat bölümünden daha vasat bir filmdi. Dizinin herhangi bir bölümünü açıp tekrar izlesem çok daha fazla keyif alırdım.

4 Kasım 2019
cevapladı

Film nasıl indiiriyorsun

Adminin Cevabı: Merhabalar Sahins1834. İndirme için:
1- GoID playerde indirmek istediğin bölümü açıyorsun
2- Videoyu başlattığında sağ alt köşede indirme butonu var ona tıklıyorsun
3- Farklı bir sayfa açılır (Yönlendirme sayfası bu senin için önemli değil) "I'M A HUMAN" yani robot değilim kısımlarını geçiyorsun "Get Link" bağlantısına tıkladıktan sonra gelen sayfada 60 snye bekleyip indirme seçeneklerini bekliyorsun.
4- İstediğin çözünürlüğü seçip indirmeyi başlatıyorsun. Kolay gelsin :) İzlediğin filmlerle ilgili yorumlarınıda bekliyorum keyifli seyirler :D

2 Kasım 2019
yazdı

john wick 3 için de Türkçe dublaj bekliyoruz sayın admin. Bir de Dunkirk filmi nasıl olmaz bu güzel sitede

Adminin Cevabı: Merhabalar filmdenanlayanadam. Dublajlı filmler ile ilgili maalesef bir dublaj süreci olduğu için spontane takip etmek zorunda kalıyoruz. Henüz dublajı çıkmadı her gün düzenli olarak takip ediyoruz. Çıkar çıkmaz ekleyeceğimizden şüphen olmasın. Bu arada izlediğin filmlerle alakalı yorumlarını bekliyorum :) Keyifli seyirler.

31 Ekim 2019
yazdı

Diziyi izleyip bagımlı olmayanlar kötü yorum yapmasın, bu filmi görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.

4 Kasım 2019
cevapladı

Diziyi izledim, bağımlısıyım. Demek ki kötü yorum yapabilirim. Aslında "kötü" yorum yapmıyoruz, film diziye göre çok altta kalmış. Bunu söylemekte bir sakınca mı var, fanboyluk yapmanın alemi yok.

28 Ekim 2019
yazdı

Her şeye bok atmayı seven yurdum insanları .. 10 üzerinden 11 puan veremezsin,bu dizinin üzerine ne yaparsan yap düşük kalır. Gömme kafasıyla değil güzel bir diziyi yaadetme mantığıyla izleseydiniz keşke. Jase falan önemli değil Walter'ın otistik çoçuğunu koysalar onu da izlerdim. Damağımıza bal çaldı, uzun aradan sonra kendini hatırlattı. iyidir iyi.

27 Ekim 2019
yazdı

Diziyi izlemeyip filmi kötüleyenler neysede diziyi izleyip kötüleyen aptallar seriyi 5-6 kere daha bitirsin çünkü bi bok anlamayıp 5 sezonu bot gibi izlemişler. Harika bir breaking bad klasiğiydi emeğe geçen herkese teşekkürler.

Adminin Cevabı: Güzel yorumun için teşekkür ediyorum Selimcan26. Keyifli seyirlerin olsun.

26 Ekim 2019
yazdı

Breaking Bad'i yad etmek için izlenilebilir ama çok büyük beklentiler içerisine girmeyin. Son kez iyi seyirler, hoşçakal yo!

26 Ekim 2019
yazdı

Diziyi izleyin ama filmini izlemeseniz de olur

26 Ekim 2019
yazdı

Türkçesi nasıl bakyım dedım de 10 sanıye sonra kapadım sakın Turkçe dublaj ızlemeyn :D

22 Ekim 2019
yazdı

Diziyi severek ixledim ama filmi izlemesemde olurmuş.

22 Ekim 2019
yazdı

efsane dizinin adını kullanıp dizi (jesse pinkman) karakterlerinin boş zamanında çekilmiş hiç masrafı olmayıp sadece para için (izleyiciyi aldatma) yapılmış rezil bir film olmuş. şaşırdık mı ? tabi ki hayır ...

22 Ekim 2019
yazdı

İlk sahne ve son üç dört sahneyi çıkar filmden bambaşka film olur. Bir adamı kaçış hikayesi, yüksek gerilimli ve heyecan dolu bu film size o dediğim sahneler üzerinden Breking Bad efsanesinin yarım kalan hikayesine ya da şöyle diyim sonuna noktalı virgül konulan hikayesine bir cümle yazıp noktalı virgüle kapatma fırsatı sunuyor. Tahminim, Pinkman efsanesi yaşlılığıyla da bir proje çıkartır. Çünkü geçmişinden kaçamazsın. Ne zaman ki Pinkman'ın öldüğünü görürüz o zaman bu hikayeye nokta konur. İyi seyirler.

22 Ekim 2019
yazdı

diziden ekmek yemek için çekilmiş kötü bir film. izleyecek başka film yokluğunda izledim.

21 Ekim 2019
yazdı

Beş para etmez vasat bir film bunu izleyeceğinize Tetikçinin gecesini izleyin 100 kat daha iyi.

20 Ekim 2019
yazdı

diziyi izleyenler ve fanatiği olanlar için hasret gideren ve dizi ile aynı tadı veren bir iş olmuş

20 Ekim 2019
yazdı

Lan Jesse senin yüzünden güzelim dizi bitti ağlak ispiyoncu..

20 Ekim 2019
yazdı

Harika iş çıkarmışlar. Dizi tadında, bundan daha çok hikaye çıkar. vince gilligan şahane çekiyor...

19 Ekim 2019
yazdı

dizi izleyip filmi begendim diyen diziyi izlememiştir kesin bok gibi film olmuş mecburen izledik o kadar iyi bir diziydi beklentiden dolayı da olabilir ama daha iyisi kesinlikleeee olabilirdi ticari amaçlarla amatörce yazılmış gibi geldi

18 Ekim 2019
yazdı

Çok beğendim gayet güzel bir film olmuş. Bunu izlemeden önce dizinin finaline tekrar bi göz attım. 3 yıl önce izlediğim için pek bişey hatırlamıyordum o yüzden tekrar bi göz atmak iyi oldu. Aynı sahne olarak bir tek arabayı bağırarak hızlı bir şekilde sürdüğü sahne eşleşiyor ve bu film tam olarak oradan devam ediyor. Dizi sitesinde 6. sezon diye de geçiyor ve mantıklı aslında 6. sezonu ek bir final olarak, 2. anakarakterin neler yaptığını göstermek amaçlı film şeklinde çıkarmışlar. Bildiğimiz Breaking Bad olmuyor tabi bu. Daha çok gizlenme, kaçma, polise yakalanmamaya çalışmak gibi gerilim katan sahneler mevcut. Ve de eski Jesse tabiki yok artık. Onca olaydan sonra psikolojisi bozularak donuk bir karaktere dönüşmüş. Bunu belli etmek için sürekli flashback tarzında yaşadığı o hapisle alakalı sahneler gösteriliyor. Bu sayede hak verebiliyoruz böyle oluşuna. Ben şahsen bu filmin gerilimli ve hafif de psikolojik havasını beğendim. Böylelikle Breaking Bad efsanesi onca yıl sonra çıkan ve tam bir final diyebileceğimiz şekilde sonlanmış oldu.

16 Ekim 2019
yazdı

puanı kesinlikle haketmiyor 4 puan çok bile sıkıcı

16 Ekim 2019
yazdı

mike çok sahnede var mı?

16 Ekim 2019
yazdı

bryan cranstn olmasa da vince gilligan için izleyebilirim diyorsunuz ama filmin sonunda netflix'in sadece dizi yapması ve film işini bırakması konusunda benimle hem fikir olacaksınız.

1 Kasım 2019
cevapladı

Sadece Walter White için sevmedik diziyi,diziye renk katan Jesse Pinkman için de sevdik biz.Hem fikir filan değiliz,beğenen kitle baya var,ben dahil.En azından yıllar sonra favori dizimizi hatırlattı bize.Sırf bunun için bile izlenir.Ve dizi yarım bitti sayılırdı,Jesse-ye ne oldu bilemediydik.Bu film BCS dizisi için ilerdeki sezonlar için devam bölümlerinin müjdesi olabilir.Breaking Bad zaten her ne kadar sevsek de bazı bölümlerini baya yavaş,sıkıcı bulduğumuz diziydi.Hatırlarsan bir bölüm sırf bir tane sinek için çekildiydi.İzlerken bu ne be adamlar sinek için ilave bölüm bile çekmiş dedi çoğu.Dizinin tarzı bu,yavaş ilerlemesi.Son sezonlar hariç yavaştı.Film de dizi tadındaydı.Yine de izlettirdi,sevdirdi kendini

15 Ekim 2019
yazdı

Film muhteşem olmuş. Biz fanlar için hasret giderici bir etkisi var. Hikayenin devamında neler yaşandığını görmek bana çok iyi geldi. Çöp diyen arkadaşlar gerçekten çok tuhafsınız.

15 Ekim 2019
yazdı

Beğenmeyenleri anlamıyorum bence gayet iyiydi. Dizisinin hatrına 8/10 bile verilir.

15 Ekim 2019
yazdı

önce diziyi izleyin sonra ondan sonra filme geçersiniz.

15 Ekim 2019
yazdı

Breaking Bad in fanı olarak yazıyorum çöp arkadaşlar hiç zahmet etmeyin sırf nostalji olarak bakıp hiç beklentiye girmezseniz belki o zaman sıkılmazsınız. son 20 dk da diziden sahneler olduğu için bitişi bari güzel olmuş

15 Ekim 2019
cevapladı

Hadi be ordan sen breaking bad i nasıl izlediysen bu kafayla. Film gayet tatminkar. Kolay değil o kadar bir filmde çöp demek.

14 Ekim 2019
yazdı

bence milletin breaking bad gibi bir baş yapıt beklemesi saçma türü film yani bu yönden bakarak dizi devamı gibi eleştiricek olursam bence kötü değildi ortalama sonunu ve walter sahnesi çok hoşuma gitti o dizi tadını verdi iki saatim ile eskiyi yad etmiş oldum

14 Ekim 2019
yazdı

Uzun zamandır izlediğim en gereksiz şey! 2 saatlik zaman kaybı ki bu yorumu diziyi 3 kere baştan izlemiş birisi olarak yapıyorum.

15 Ekim 2019
cevapladı

aynen beklentiyi hiç mi karşılamaz arkadaş bildiğin para için yapılmış fıs resmen

13 Ekim 2019
yazdı

Gönül isterdi başka şekilde de yürütülsün lakin galiba en fazla bu şekilde ele alınıyormuş!! Mr. White a bi ahıt, Skyler,jr.white gözyaşları, Hank'ın dramasını şu perdeye de yansıtabilseydiler keşke! Noktayı böyle koydular demek Saygılar:) BREAKİNG BAD

13 Ekim 2019
yazdı

Yeah bitch Jessi Pinkman hatrına izlene bilir eğer diziyi izlemeden gelen varsa boşuna bakmasın sıkıcı gelir. Sonu daha iyi bite bilirdi ama bu sonla anladığımız şey su belki ilerde filmin 2. serisi gele bilir. Yo yo yo Jessi Pinkman in the house.

13 Ekim 2019
yazdı

bir breaking bad efsanesinin parcasi olabilir ama Godfather filmini gecmesi bence hic adil degil

13 Ekim 2019
yazdı

balığa limon sıkarmısınız bilmem ama güzelim dizinin üstüne limon sıkmışlar

13 Ekim 2019
yazdı

Kült dizinin gölgesinde 3-5 kapmak için yapılmış vasatı aşamayan bir film, kim neyi niye yapıyor anlayan beri gelsin, dizinin hatırına sabredip sonuna kadar izledim, aldığı dokuz puanı da dizinin büyüsünden kurtulamayanların verdiğini düşünüyorum..

14 Ekim 2019
cevapladı

bence sen dizi ile karşılaştırıyorsun ekip aynı ekip gayet ortalama güzel psikolojiyi ele almış yoğurulmuş film

13 Ekim 2019
yazdı

Dizisine bayılmıştım,benim açımdan tüm zamanların en iyi dizisiydi...ama bu film çöp

12 Ekim 2019
yazdı

breaking bad filmi değil jesse pinkman filmi olmuş güzeldi olumsuz yorumlara bakmayın dizi finalinden sonra güzel son olmuş

12 Ekim 2019
yazdı

breaking bad filmi değil jesse pinkman filmi olmuş güzeldi olumsuz yorumlara bakmayın dizi finalinden sonra güzel son olmuş

12 Ekim 2019
yazdı

Öncelikle şunu söyleyeyim bu filmi, dizisi ile kıyaslamayın.Bu film tamamiyle dizi finalinden sonra Jesse Pinkman'ın başına gelenleri anlatan, aklımızda kalan soru işaretlerini giderebilmek için yapılmış bir film ve bunu da izleyiciye gayet iyi bir biçimde aktarmışlar. Jesse'nin yaşadıklarından dolayı çaresizliği,psikolojisi ve ruh hali gayet iyi bir şekilde aktarılmış.Araya konulan flashbackler ile de Walter,Mike,Jane ve Todd gibi karakterleri görmek güzeldi.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Walter White'nin ölümünü halen kabullenemiyorum.Şüphesiz dizi tarihine gelmiş en efsane karakterdir kendisi.
Vince Gilligan ve ekibine bize böyle bir efsaneyi izleme imkanı sunduğu için sonsuz teşekkürler... Çeviren:Taşkano Son Kez İyi Seyirler Yo! :(

Yine 1 saatlik konuyu kendi yorumları ile 2 saat yapıp ağlatabildiler bu yüzden en iyi dizi. My baby blue...

12 Ekim 2019
yazdı

Güzel film, beğendim.

12 Ekim 2019
yazdı

Ayrıca filmin adı şu olsa daha iyi olurdu

Ama biraz fazla spoiler olurdu :D

12 Ekim 2019
yazdı

O kadar aylarca bekledik beklediğimize değmedi valla :(

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Tıpkı dizideki gibi konu çok yavaş açılıyordu bi de ulan madem geçmişi gösteriyorsun white ve mike 1er dk mı gösterilir

12 Ekim 2019
yazdı

Jesse'nin kurtuluşunu izledik bir nevi. Bizim merakımızı gidermek için yapılan film. Oldukça dozunda bir filmfi. Öulr acayip bir aksiyon falan beklemeyin. Breaking Bad'i bitireli o kadar çok oldu ki unutmuşum sonunda ne olduğunu. İzleyin kesinlikle hepsini çok özlemişim

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Sonlara doğru Walter White'ı görmek.. Ah kalbimmmmm....

12 Ekim 2019
yazdı

dizinin atmosferi var filmde. dizi bittikten sonra izlemiştim ben diziyi. o yüzden peş peşe izledim bölümlerini. filmi de izleyince sonraki bölüme geçesim geldi :) benim görüşüm, bir film daha devam ettirebilinir.

12 Ekim 2019
yazdı

Filme başlamadan dizinin finalini yeniden seyretmeniz lezzeti arttıracaktır.

12 Ekim 2019
yazdı

diziyi izleyenler için tavsiyem filme başlamadan final bölümünü yeniden seyretsinler filme sonra girsinler.

12 Ekim 2019
yazdı

Beklentimin çok altında kaldı 6.5/10

12 Ekim 2019
yazdı

Diziyi izleyenler açın izleyin kötü yorumlara da bir ağız dolusu bitchhh diyorum

12 Ekim 2019
yazdı

fevkaledenin fevkinde, harkuladenin harkında

12 Ekim 2019
yazdı

Yükseliş, çöküş ve yeniden başlamak izlediğiminin en iyisiydi.duygusal anlar yaşattı dert ve tasan varsaa derdin yok olduğu yere götürdü anlayan anladı anlamayan ise filmden en önemli anlamları kaçırdı...10/10

11 Ekim 2019
yazdı

özlemişim beee!

11 Ekim 2019
yazdı

sıktı biraz,ama,Jesse ye yiniden izlemek güzeldi

11 Ekim 2019
yazdı

yorumlara bakmadan bi yorum yapım diziye başlasammı başamasammı dıye dusunuyodum sureklı 1 senedır dusunuyodum gerçı çok abarttıkları kadar olmasa da güzel bi dizi izlenir yanı 3.sezon 3 bolumdeyım diziyi bitirdıkten sonra ızlıycem bu fılmı

11 Ekim 2019
yazdı

Bay White eksikliği hemen belli oluyor birde avukat :)

11 Ekim 2019
yazdı

4 yıldır her gün 2 bölüm dizi izleyen biri olarak yazıyorum. Breaking Bad dizi listemde ilk 5 e girer. Bazı bölümler sıkabilir evet ama muazzam bir hikaye var. O yüzden diziyi kesinlikle izleyin. Eğer diziyi izlemeden filmini izlerseniz (ki film sadece 6 sezonluk dizinin sonunu anlatıyor) dizi hakkında ağır spoiler yersiniz ve daha sonra diziyi izleme zevkinden de yoksun kalırsınız. Gelelim filme:

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Eski günleri göstermesi vs. pek sarmadı. Daha çok belgesel tadında olmuş. Şuan sorsanız ne izledin diye cevap veremem. Ne izledim bende bilmiyorum... Hayır madem eski günleri yad edeceksin o zaman Walter'ı getir. Neden Todd g*tünü gösteriyorsun ki. Beklentilerimin çok altında kaldı. Ayrıca better call soul izlediyseniz eğer farketmişsinizdir. Dizi Saul goodman hakkında spoiler veriyor. Zevk almadığım gibi zevkimden oldum aq. Netflix yapamamış falan demiyorum çekim oyunculuk güzel ama konu işleyişi hikaye falan.. yok ya olmamış.

12 Ekim 2019
cevapladı

Better call saul u izledim de saul goodman hakkında spoiler verdiği falan yok.

11 Ekim 2019
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Ben beğenmedim. Diziyi izlemediyseniz zaten izlemeyin. Gerçi final bölümünden hemen bir kaç gün sonradan bahsetmişler. Geriye çok dönüş var film boyunca, o da tatmin edici değil.Oralardada White yok!!! Çok birşey beklememek lazım. 6 puan bu filme gider.

11 Ekim 2019
yazdı

Breaking Bad'i izlemeyen arkadaşlar, diziyi izlemeden El Camino'yu izlerseniz hiçbir şey anlamazsınız... O yüzden önce diziyi bitirip sonra filmi izlemenizi tavsiye ediyorum.

11 Ekim 2019
cevapladı

izleyeceklere de büyük bi zevk şöleni sizi bekliyor diyelim de korkmasınlar :D 5 sezon ve mütiş. Kimya seviyorsanız + mütiş.

12 Ekim 2019
cevapladı

@Mumei, Dizi tarihinin başına gelmiş en güzel şeydir Breaking Bad.Keşke hafızam silinse de tekrardan aynı zevk ile izleyebilsem :(

15 Ekim 2019
cevapladı

@-WalterWhite, ben bunu diziyi bitirdiğimde söylemiştim...

24 Ekim 2019
cevapladı

@Mumei, Öyle bir dizi ki bitirdikten sonra hiçbir dizi Breaking Bad'ten aldığım tadı vermiyor.Her bir karakteri kendi çapında efsane.Bu dakikadan sonra daha iyisinin geleceğini sanmıyorum.

11 Ekim 2019
yazdı

diziyi dublaj izlemiştim dizi bitirmeye doğru altyazının farkını gördüm izliyecekseniz altyazı izleyin

12 Ekim 2019
cevapladı

Kesinlikle altyazılı izlenmeli bu aktörler milyon dolarlık aktörler, kesinlikle seçilirken konuşmalarına bakıyorlar sonra sen git bunu ne idüğü belirsiz Ahmet mehmet seslendirmesiyle izlersen büyük bir zevkten mahrum kalırsın.

11 Ekim 2019
yazdı

Ya şimdi ben dizi pek sevmem ama bunun dizisini izlemeden de filminden pek birşey anlamam. 6 sezon dizi bitmez simdi amk

11 Ekim 2019
yazdı

sarmadı ya :(

11 Ekim 2019
yazdı

480p indirme gelecek mi?

Adminin Cevabı: Yüklenen sistemler 480p convert ettiğinde indirme aktif olur. Buna süre veremiyoruz, 1 saatede hazır edebilir 3 saatede.

11 Ekim 2019
yazdı

Yo yo yo 148 3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the ABQ, what up bitchhh

11 Ekim 2019
yazdı

dizisini seyretmeden filmi seyretsem bişiy anlar mıyımmm

Adminin Cevabı: Diziyi seyretmediysen filmi izleyerek kendine kötülük yaparsın fakat bir o kadar da şanslısın böyle bir diziyi bugüne kadar saklamışsın seni şöyle alalım : Breaking Bad izle

11 Ekim 2019
cevapladı

hala bu diziyi seyretmeyen varmı mk birader büyük bi hata yapmışsın :D dizi izlemeden filmi izleme

11 Ekim 2019
cevapladı

harbi diziyi izlemeyen varsa çıksın

11 Ekim 2019
cevapladı

ya arkadaşlar diziyi elbette bliyordum ama seyretmemiştim..şundan 1 sene öncesine kadar sadece film seyrediyordum..hatta bu site ilk yayın yapmaya başladığından beri bu siteden seyrediyordum...öncesinde webteizle..bu sene başladım dizi seyretmeye ve final yapmış dizileri seyrediyorum.7-8 tane diziyi bitirdim şu an Fringe ye başladım...ama sıraya koyduğum dizilerin içinde elbette breaking te var ama herkesin dilinde oldugu için biraz ertelemiştim sadece

11 Ekim 2019
yazdı

Umarım bu kadar beklediğimize değer. Hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum.İzledikten sonra güncelleyeceğim..

12 Ekim 2019
cevapladı

Bence çok güzel bitirdiler. Nasıl özlemişim.. Diziyi bitireli uzun süre olmuş ise, final ve önceki 1 2 bölümü izleyip öyle izleyin filmi derim. 10/7.5

11 Ekim 2019
yazdı

İşte beklediğim film :) sırf bunu bekliyorum kaç aydır :)

Oyla:
El Camino: Bir Breaking Bad Filmi Kullanıcı Oyu: 8.1 / 10 (42 oy)
El Camino: Bir Breaking Bad Filmi - El Camino: A Breaking Bad Movie 720p izle
1080p
  7,8/10
 
  122 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019