The Prestige (2006)

Prestij

Video açılmıyor ise lütfen sorunsuz bir deneyim için Google Chrome ile deneyin.
Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında 198 Yorum yapılmış. Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız
3 hafta önce
yazdı

Hasret önerdi güzeldi.

3 hafta önce
yazdı

christopher nolan yapmış, düşünmeden izleyin, ilk önce beyniniz mıncık mıncık olacak dikkat etmezseniz, zaman tablosu biraz kafa karıştırıcı hale geliyor, sonra herşey toplanıyo hoooop cuk herşey yerine oturuyor derken beyninizi yakıp atıyor. hey yavrum hey nolan babaaaa

2 ay önce
yazdı

Çok efsaneydi.Mutlaka izlenmesi gereken bir film.Düşündüren filmlerin en iyilerinden biri.Yani kısacası tam Güzel zamana saklamalık filmlerden çar çur etmeyin 🙂

2 ay önce
yazdı

Güzel filmdi. Spoi yemeseydim daha bi keyifle izlerdim.

3 ay önce
yazdı

İzlediğim en iyi filmlerden biri..

3 ay önce
yazdı

oyuncu kadrosu mükemmel, film şaheser. kesinlikle izleyin

3 ay önce
yazdı

Nagehan önerdi güzeldi

4 ay önce
yazdı

Yani bumuydu filmin amacı klonlamakmıydı okadarda etkilemedi Bi mr nobody veya kelebek etkisi olamaz

2 ay önce
cevapladı

Keşke spoi vermeseydin ya da spoi butonuna tıklasaydın!

4 ay önce
yazdı

bu filmi 10 yıl önce falan cnbc-e'de izlemiştim ve hiçbir şey anlamamıştım şimdi görüyorum ki şaheser

5 ay önce
yazdı

Şimdiye kadar izlediyim en iyi film diye bilirim

5 ay önce
yazdı

bittikten sonra kendime gelemedim resmen,bu nasıl bir başyapıt bu nasıl bir mükemmelliktir.İmdb puanının fazlasını bile hakediyor kısaca tereddüt etmeden izleyin derim

5 ay önce
yazdı

tesla'yı david bowie oynuyor? ne?

6 ay önce
yazdı

Son zamanlarda izlediğim en iyi film olabilir.

6 ay önce
yazdı

İzle, sıkılmayacaksın..

6 ay önce
yazdı

Hugh Jackman 🖤

6 ay önce
yazdı

doğru mu anladım emin değilim ama filmin sonunda ölen angiret'in klonlarından bir tanesi miydi? biraz beyin yakan bir film olmuş.

7 ay önce
yazdı

dikkatli izleyerek iyi takip edin olaylar en sonunda birleşecek zaten, çok güzel bir emek, şapka çıkartılır 🙂

7 ay önce
yazdı

christopher nolan galp galp galp.

7 ay önce
yazdı

Siteyi değiştirmiştiniz noldu eskiye dönmüş

7 ay önce
yazdı

bunun ikinci filmini neden yapmıyorlar ki. nefes kesici bir film sıkılma ihtimaliniz 0. teşekürler 720p. şimdiden iyi seyirler

7 ay önce
yazdı

Çok kaliteli bir film, izlemenizi öneririm (:

7 ay önce
cevapladı

sırasıyla izlediğim her filmin altında varsın xd

8 ay önce
yazdı

Nefis bi filmdi!

8 ay önce
yazdı

Film seyircilerede ilüzyon yapıyor çok dikkatli izlemenizi öneririm çok etkileyici bir film ve oyunculuklar muazzam.

8 ay önce
yazdı

Beynim yandı sonda ama anladım sanırım yinede sonunu .Neyse güzel filmdi izleyin

8 ay önce
yazdı

Çok dikkatli izleyin. Aslında filmin kendisi size sihirbazlık yapıyor.

7 ay önce
cevapladı

nedir o sihirbazlık

8 ay önce
yazdı

Beyin fetişi yaşamak istiyorsanız tüm christopher nolan filmlerini izlemenizi öneririm aklımda filmler için bir top50 listesi oluştursam (ergen aksiyon filmleri dışında) bu filmi ikinci izleyişim ve kesinlikle ilk 5 i hak eder eğer izlemeyen varsa (yoktur da ben yine söyleyeyim ) memento ve dunkirk i izleyin yani film bittikten sonra beyniniz halen filmi düşünüyor tavsiye ederim keyirli seyifler 😀

8 ay önce
yazdı

vay anasını lan ne efsane filmdi bu film ömründe izlediğim belkide 1000 i aşkın filmin arasında rahat ilk üçe girebilicek bir film herkese tavsiye etmeyi geçtim direk izleyin derim ilk okul veya ortaokuldaki yaşlardaki kardeşlerim fizik konularını fazla bilmedikleri için anlamayabilirler ama lise çağından itibaren herkes çok rahat anlayabilir admin yukardaki butonlardan birine kendinin izleyipte en efsane bulduğun filmleri eklemeni istiyorum böyle filmleri netten tesadüfen görüyoruz belkide daha nice böyle efsane film var ama bilmediğimiz için izleyemiyoruz senden ricam en azından hayatındaki ilk 10 veya 100 filmi koyman bu hem siteler arasında bir ilk hemde takipçiler tarafından çok beğenilecek bir şey olur umarım bu yorumumu dikkate alırsın…

8 ay önce
cevapladı

henüz izlemediysen fight club izle dostum. benimde izlediğim ilk 1000 listemde 1.sırada olan film fight club, neyse büyük ihtimal bu mesajımı okumazsın :))

9 ay önce
yazdı

Filmin sonu aslında filmin sonu değil.

Son sahneyi bir daha izleyin

8 ay önce
cevapladı

Aslında filmin açıklamasını yapma gibi bir niyetim yoktu ama merak ettiğiniz için akıllarda soru işareti bırakmamaya çalışarak açıklayayım.

En son sahnede Borden'ın suratında oluşan gerginliği hatırlıyorsunuz demi. Cutter'ın son açıklamasını iyi dinleyin. Diyor ki sırrı arıyorsunuz ama bulamıyorsunuz çünkü aldatılmak istiyorsunuz. Aslında ölen kişi Angier'ın klonlarından sadece biri. Borden son sahnede bunu farkediyor .Buna inanmak istemediği için kendini aldatıyor binevi. Yani Angier kazanıyor aralarındaki savaşı. Nolan yine MindFuck yapmış. Nolan'ın bütün filmlerini izleyin. Hepsini izledikten sonra iyi ki izlemişim diyeceğinize kefilim.

8 ay önce
cevapladı

ne demek istediğini anlamadım

8 ay önce
cevapladı

Anlamadım ama… (BUNDAN SONRASI SPOILER LUTFEN OKUMAYIN) Yani aslında o adam hiç ölmedi mi kendini mi klonladı yani aslında filmin sonu filmin başlangıcı mı?

9 ay önce
yazdı

Tesla ya selam çakılmış,iyi bir film.geriye dönük anlatımlarında çok başarılı,biraz dikkatli izlemek gerekiyor.Bütün filmler hikaye,Tesla insanlığın en büyük gerçeklerindendi ve bir çok buluşu insanlıktan saklandı belkide…ve başka bir konu,yine 23?

10 ay önce
yazdı

bu filmden anladığım uzaklara bakarken yakını göremezsin

10 ay önce
yazdı

Küçükken sihirbazlıkla çok uzun süre uğraşmıştım ve küçükken bu filmi önermişlerdi ama izlememiştim. İyiki izlememişim çünkü o küçük yaşta christopher nolan gibi şaheserin filmini anlmamış olacaktım. Filmin sonunu tahmin ettim rahatlıkla ama öbür filmleri gibi harikaydı öneririm!

10 ay önce
yazdı

harika filmdi. 2 3 yıl önce arkadaşın evinde yarım yamalak izlemiştim tekrar izlemeye geldim. gerçi bu tür filmleri tekrar izleyemiyorum sıkıyor ama denicem muazzam film

10 ay önce
yazdı

OHA bu neydi abiiii? Muhteşem!

10 ay önce
yazdı

Git gelleri beni bitirdi ; son kısımları anlamaya zekam yetmedi ama harikulade bi film idi…

10 ay önce
yazdı

Christopher Nolan'ın başyapıt filmlerinden, eğer daha önce izlemediyseniz izlemenizi şiddetle tavsiye edeceğim bir film.

Son sahne neydi öyle ya 🙂

10 ay önce
yazdı

Bana göre tam bir başyapıt, arşivde mutlaka bulunması gerek bir film. İki oyuncu da rekabeti adeta yaşamışlar o rolleri oynarken, kurgu muhteşemdi sonuna kadar, aşk için yapılabilecekleri tam olarak vermiş, rahmetli Nikola Tesla ve onun buluşuna değinmelerine bir şey diyemiyorum bile, o dönemin ve ülkenin havasını da çok güzel yensıtmış. İzlenmesini kesinlikle tavsiye ederim 10/10 )))

11 ay önce
yazdı

Sadece bir film değil. Sanat eseri başyapıt. Mutlaka dikkatle izlenmeli.

11 ay önce
yazdı

Herkes çok güzel demiş durmuşta abi neden oraya altın koyup klonlamaz bu adam iflas ediyorsa eğer????? Birde üzerindeki metalleri çıkarıyor ama kedinin boynunda zincir vardı.
Admin tarafından spoilera alındı.

8 ay önce
cevapladı

Altın atomlarının Tesla'nın makinesiyle klonlanabileceğini de kim söyledi? İlk önce altın atomlarını araştır, sonra filmi bir daha izle.

12 ay önce
yazdı

Beni çok etkileyen bir film oldu. Bakış açımı değiştiren bir filmdi. Benim için Prestij ve diğer filmler ..

12 ay önce
yazdı

aklima geldikce izliyorum 🙂 yoruma gerek var mi bilmiyorum bunu izlemeyen hayatinda film izlememistir heralde

12 ay önce
yazdı

film budur

12 ay önce
yazdı

Son sahne fena çarptı

12 ay önce
yazdı

Michael Caine ve Christian Bell'in kankalığının nerden geldiğini bu filmde öğrenmiş olduk.. Batman/ kara şovalyede ki birbirlerine sadık olmaları Tesadüf değil miş 🙂 Bu arada bu filmi beğenen arkadaşlara ' The Prestige ' filmiyle Hemen hemen aynı yıl vizyona giren ' The Illusionist ' filmini izlemlerini öneririm..

12 ay önce
yazdı

İlk izlememin üstünden 10 sene geçmesine Rağmen Nerdeyse Senaryonun Tümü aklımda..Bazı filmlerden Alınan İlk Haz'ın yeri ayrıdır..O yüzden Defalarca izlenilmeye Kıyılmaz..Ama Bu film farklıdır /efsanedir.. Aklında Soru işareti olupta filmi Anlamayann Kardeşler Yamacıma Yaklaşıp şu spoiler kısmını Hatmetsinler;

Alfred Borden denilen abi 2 hayatı paylaşan 2 insan.. Gerçeği Yani Kızın babası, sara nın kocası ve Robert Angiret in gerçek kankası BORDEN ismini kullanırken.. İdam edilen ve Olivianın Manitası olan ve ayrıca yaptığı gösteride parmakları kopan ve dahası Angiert in karısına Denizci Tarzı ilmik atararak ölümüne sebep olan Kişi de ALFRED İsmini kullanıyordu.. Alfred bi bakıma Hem Bordenin Hemde Angriert in karılarının ölmesine dolaylı yoldan sebep olan bi abi Ve N yazık ki final kısmında da Asılarak idan edildi..Esas oğlan Bordan da Angriert i kurşunlayarak Kızına Kavuştu..ve Acıklıda olsa Mutlu sonla film bitti
Nicola Tesla' yı filmde Anlatmaları Hoş olmuş Ve aslında filmin Ana fikri: 'Klonla'ma üzerine kurulmuş..yüzyıllar önce Tesla nın icatlarını kıskanıp Kuduran Thomas Edison olmasaydı dünya Belki şuan daha farklı olurdu! Kim bilir? Filmde bana Göre: Nicola Tesla ve Thomas Edison Metaforu va Teslayı: Borden Edisonu: Angriert canlandırmış.Angriert in aç gözlülüğünden Edisona Benzediği görülüyor.

12 ay önce
yazdı

inanılmaz bir film. Kesinikle izleyin.

12 ay önce
yazdı

sihirbaz Edward Norton filminin daha kaliteli ve daha üst versiyonu. Çok mükkemmek bir film. izlemeden geçme BABBA.:)

12 ay önce
yazdı

“Siz sırrı çözmek değil, kandırılmak istiyorsunuz.” Mükemmel kurgu, mükemmel oyunculuklar ve mükemmel final…

1 sene önce
yazdı

baş ağrısı

1 sene önce
yazdı

nasıl bir filmdin sen öyle sonunu anlamadım araştırcağım şimdi.

1 sene önce
yazdı

film ingilterede geçtiğinden ingiliz deyimlerinin olması doğal, tamam. Ancak neden her 5 dakikada bir Bloody..bloody bloody, bayaa triggerlandım

1 sene önce
yazdı

müthiş film müthiş.

neticede wolwerine'in oyuna geleceği belliydi çünkü alfred bruce wayne'e asla yanlış yapmaz (:

3 hafta önce
cevapladı

@ewlover, eyvallah ergen kardeş. tavsiyene uyup tekrardan izleyeceğim, belki gerçekten anlarım bu sefer. sende araştır biraz ironi nedir, ne değildir onu bir öğren.

9 ay önce
cevapladı

fazla masum bir yorum. Birkaç kere daha izle filmi, sonunu gerçekten anlarsın belki

1 sene önce
yazdı

o nasıl sondu lan

2 sene önce
yazdı

Mükemmel.

2 sene önce
yazdı

Tavsiye üzerine izledim film aldığı puanı hak ediyor konusu gereği güzel bir film. Oyunculuklara diyecek yok en önemlisi favori bilim adamım Tesla geçiyor filmde ve film o zaman bir başka harika olu veriyor.. Düşünmeden izleyin derim.

2 sene önce
yazdı

harika

2 sene önce
yazdı

wooww. Filmde merak ve şaşırma duyguları dorukta tutuluyor. Film boyunca, oha yok artık falan dedim. Çok çok güzel filmdi, izlemesi çok keyifliydi 9/10

2 sene önce
yazdı

Nolan filmlerine hakimseniz sonunuda neler olacağını kestirebiliyorsunuz. ben pek şaşırmadım ama etkileyici bir filmdi.

2 sene önce
yazdı

old but gold

2 sene önce
yazdı

Bu film unutmadığım filmlerimden belki 5 defa izledim 🙂 yeri çok farklı be! ihtiyar akvaryumu hayatı boyunca saklıyo, ama adam hayatını kardeşi için feda ediyor. ne içim tabiki prestiji sergileyebilmek için

2 sene önce
yazdı

Ölmeden izlenmesi gereken filmler: -Başlangıç (Inception 2010) -Prestij (The Prestıge 2006) -Kader (Predestination 2014) -Yıldızlararası (Interstellar 2014) -Akıl Defteri (Memento 2000) -Esaretin Bedeli (The Shawshank Redemption 1994) -Dövüş Kulübü (Fight Club 1999) film unutmuşsam ekleyebilirsiniz.

2 sene önce
cevapladı

koku 2007

2 sene önce
cevapladı

+ Zindan Adası (Shutter Island)

2 sene önce
cevapladı

6 tanesinden 4'ü Chris babanın zaten 😀

2 sene önce
yazdı

Çok güzeldi. Fakat biraz beynim yetmedi anlamadım,ilerde bi daha izliycem. 8/10

2 sene önce
yazdı

Cok kotu izlemeyin

2 sene önce
cevapladı

sıradışı bir yorum olmuş

2 sene önce
yazdı

BUNUN GİBİ KEYİFLE İZLENECEK FİLMLER VAR MI???

2 sene önce
cevapladı

Akıl Oyunları da baya iyi. tavsiye ederim

2 sene önce
cevapladı

var ama bunun yeri ayrı tabii

2 sene önce
yazdı

Klasik sihirbaz filmlerinden daha can alıcı bir yapım. Puanı da bunu kanıtlar nitelikte zaten. Ne düşünürseniz tersi çıkacak, hazır olun. 🙂

2 sene önce
yazdı

muhteşem bir film,sonu beyin yakan cinsten…

2 sene önce
yazdı

11 sene bu filmi izlemeden nasıl geçirmişim kendime kızıyorum, harika bir film ,finalde kısadevre olabilir beyniniz.

2 sene önce
yazdı

nasıl bir film güzelmi? güzel. izlenirmi? izlenir. Kafa yorarmı? yorar. sonu tahmin edilebilirmi? eve filmin yarısında belki.. ama her şeye rağmen anlamlı bir film bence.

dhoom 3 ü izleyen baştan bilir bence sırrı

2 sene önce
yazdı

Sonunda beynim error verdi 😀 😀 😀

2 sene önce
yazdı

Çıbanın başı, baş piskopat Cutter… Bütün plan ve makina ona ait. Borden ve klonu, Olivia, Angier in bilmediği klonu hepsi onun elemanı. Angier i kurban seçmişler ve klonu hayatta. Bir kişinin ikizi onun diğer yarısı değildir, ancak klonu olabilir.

2 sene önce
yazdı

Beyin yakan cinsten, çok iyi film. 9.0

2 sene önce
yazdı

Üzgünüm ama herşeyi açıklanmadan 5 dk önce fln tahmin ettim

dikkatli izleyij mantık yürütün o adamin geleceği günü nerden biliyorduda kendini boğduruyordu neden 100 gösteri olmasına rahmen sayilari artmiyordu filmdeki o hırsı görebilirsiniz kendini oldurtecek kadar fazla.Dublörü olduğunu zaten tahmin etmişsinizdir ama kim olduğu muamaydı adamın yanında olan tek muhendis arkadaşi vardi burdan suphelendim ama filmlerde ters koseyi cok severler o yuzden net kanit gelene kadsar bekledim hapishane sahnesinde artık kendi hayatına devam edebilirsin cumlesiyle netleşti.Bunu karışık ve tersköşe yaptıran bir filmi saniyorsunuz.Mementoyu izleyin

1 sene önce
cevapladı

malesefki yanlış tahmin etmişsin 🙁 ama ben sana açıklayayım : şimdi nikola teslanın yaptığı makine ışınlanama sağlamıyor ama makineye giren nesnenin klonunun olmasını sağlıyor ki bunu şapkalardan ve kediden de anlayabilirsin olay bu kadar basit 🙂

1 sene önce
cevapladı

@nedim, özür dilerim,bir an gaza geldim:D

2 sene önce
cevapladı

@Nazlicc, spoiler düğmesi butonu yazısı adı her ne haltsa ona asmayı uutma

2 sene önce
cevapladı

kendini boğmuyor zaten oluşan klonları her gösteriden sonra suya kilitleyip bir yerde saklıyor sayılarının artmama nedeni de bu,sanırım her şeyi bildiğini sandığından kaçırmışsın o ayrıntıları:)

2 sene önce
cevapladı

kardeş sen niye izliyonki filmmi amaç ne ben anlamadın sonuç itibari

2 sene önce
cevapladı

Adamın geleceği günü bilmiyordu zaten . Her seferinde kendi klonunu yaptı ve her gösteride bir klon boğuldu. Ki bu zaten son sahnede gösteriliyordu . Adam suçlanıp hapse gidene kadar bunu devam ettirdi

2 sene önce
cevapladı

Mementonun yapımcısıyla bununki aynı zaten. Tek bi filmini izlesen zaten çözersin adamın filmlerini.

2 sene önce
yazdı

kesinlikle izledigim en iyi filmdi diyebilirim

3 sene önce
yazdı

Öncelikle efsane bi film.Hatırlıyorsanız Tesla makinenin hala eksik olduğunu ve her ışınlamada şapkaların birbirinden farklı olduğunu söyledİ.Ama aslında bütün şapkalar Angier'indi.Evet Borden çok büyük bi fedakarlık yaptı ,ama Angier de yapmıştı.Angier her o makineye girip çıktıktan sonra kendisinden bir parça daha kaybediyordu.Ve kendisini aslında çoktan öldürdü.Yaptığı ilk gösterisinde kendisini boğmuştu.Ve bence en sonda cam kutu içinde duran kişi de gerçek Angier.Hatta en sonda Bordena gösterdiği ama Borden'in Umursamıyorum dediği şey de cam fanus içindeki gerçek Angier'in bedeni.Yani iki taraf da çok fedakardı.Ama bana sorarsanız Angier bir sahne adamıydı, Borden'sa bir sihirbaz…Film benim gözümde 10 üzerinden 8.5 aldı.

3 sene önce
yazdı

kesinlikle izleyin, efsane. 9/10

3 sene önce
yazdı

Vay be… inanılmaz, sonda tüylerim diken-diken oldu.

3 sene önce
yazdı

Admin kadroya David Bowie yi eklemelisin. Kadroda David reisi görmek için girdim .Ama hüsrana ugradım.

Adminin Cevabı: eklendi

3 sene önce
yazdı

weteryetyer

3 sene önce
yazdı

Tam bir saheser

3 sene önce
yazdı

Vay be bazı sahneleri yavaştı ama inanılmaz bir film.

3 sene önce
yazdı

film gerçekten çok güzel. sonuda bam başka bitiyor.

şu yaşlı eleman cutter bunca zamandır alfred için çalışıyormuş. vay şerefsiz. sinir oldum adama. bizim wolverin e ihanet etti.

2 sene önce
cevapladı

Başından beri değil Angier in ölmediğini öğrenince Alfredin tarafına gećti.

3 sene önce
yazdı

Alexin penaltıları bile bu kadar ters köşe yapmamıştır 🙂

3 sene önce
yazdı

Pek şaşıran biri değilim ama hayatımda en çok “hsktr ya” dediğim film bu. Net.

3 sene önce
yazdı

Akıllarda tek soru kim kazandı?

3 sene önce
yazdı

bence saçma bir film,vakit kaybı.

2 sene önce
cevapladı

@Theodred, recep ivedik bil fazla una

2 sene önce
cevapladı

@srkn4432, gondiklemeyenin

2 sene önce
cevapladı

senn ben o olmayan beynini gondikleyim

3 sene önce
cevapladı

Recep İvedik, Dünyayı Kurtaran Adamın Oglunu falan zile sen.

3 sene önce
yazdı

inanılmaz bir filmdi çok zekice kurgulanmış

3 sene önce
yazdı

Efsaneler efsanesi bir filmdi. Bütün algılarınızı açarak izleyin

3 sene önce
yazdı

İzlediğim ve büyük ihtimalle de izleyeceğim en güzel sihirbazlık filmiydi.. Hugh Jackman ve Christian Bale In oyunculuğu Nolanın kurgusuyla ayrı bir sihir olmuş.. Sonuç olarak Nolan var olmayan var arkadaşlar..

3 sene önce
yazdı

İnanır mısınız yeni izleyeceğim

3 sene önce
yazdı

Beynim yandı 🙂 Çok iyiydi

2 sene önce
cevapladı

kesinlikle katılıyorum

3 sene önce
yazdı

tek kelime muhteşemmm senaryo muhteşem

3 sene önce
yazdı

Dikkatli bakıyormusunuz? Şahane bir film…

3 sene önce
yazdı

oyunculara bakınca zaten yorumlara aldanmadan izliyorsunuz. bence yorumlara da bakın ciddi anlamda şaheser oyunculuk kurgu efsane yani. bizim ülkede böyle şeyler olmadığı için hem insanın içi acıyor, hemde yönetmenlere acıyorsunuz. hep aynı kurguların etrafında kaldıkları için. varsa yoksa aşk ve cin üzücü. arada bir hayran kaldığım oluyor kelebeğin rüyası gibi ama arada bir işte

3 sene önce
yazdı

sonu ile insanı şoka sokan bir film. kaçırmayın.

3 sene önce
yazdı

herif o kadar çekti çekti sonunda yine kendi öldü ya la.

3 sene önce
yazdı

Evet anlaşıldı. 5 tane efsene filme baktım. Hiçbirinde adam gibi bir alternatif yok!!!

Adminin Cevabı: diğer 2 film neysede bunda plus player mevcut. gayet iyidir. başka alternatife o kadar da gerek yok plus varsa.

3 sene önce
yazdı

10 numara film. Çok fazla ters köşe yapıyor. Siz diyorsunuzki tamam sonu boyle olmicak ters köşe olup boyle olacak fakat olmuyor .dd Beyin mıncıklaması istiyorsanız izleyin

3 sene önce
yazdı

Son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi.Kesinlikle izlemelisiniz

3 sene önce
yazdı

bence film tatmin edici değil sırf insanlar sonunun farklılığından dolayı filmin geri kalanında ki eksiklikleri görmüyor.bu arada ben kitabını okudum ve o yüzden benim için bir hüsran oldu kitaba okuyanlara tavsiye etmem hayalleriniz yıkılır onun dışında ayrı bakıldığında güzel bir yapım

3 sene önce
yazdı

bugüne kadar izlememiş olduğum için kendime kızdım, çok güzel bir film!

3 sene önce
yazdı

aşırısı mükemmel !

3 sene önce
yazdı

Filmin sonundaki camların içinde görülen cesetlerin anlamı adamın her gösteride kendini kopyaladığı ve suya düşerek kendini boğduğu anlamına geliyo. Sonuç olarak adam sırf hırstan her gösterisinde boğularak ölmenin acısına katlanıyo

3 sene önce
yazdı

Müthiş bir film.Aldığı puanı hak ediyor.

3 sene önce
yazdı

Harika bir film, söyleyecek söz bulamıyorum gerçekten. Filmde iki büyük başrol varken ve Tarihin en büyük bilimadamı konu edinmişken izlememek hem çok büyük bir kayıp, hemde büyük bir saygısızlık olur. Puanını sonuna kadar hak ediyor ve seyir zevki çok yüksek. ''Bırakın bugün onların olsun, ama uğrunda çok çalıştığım gelecek, benimdir'' -Nikola TESLA

3 sene önce
yazdı

Çok tuhaftı kafam karıştı ilk 1 saat felan çok yavaştı bana göre, tabi bu anlamadığım için öyle gelmişte olabilir ama bilmiyorum, güzel veya kötü demiycem filme,güzel gibi aslında anlarsan tabi, oyuncularda bayaaa sevdiğim kişilerdi

Keşke Robert Angier'da ölmeseydi :/ Abiiiiiiiiiiiiiiiiii WTF!!! olum adam ikizmiş lann bu nasıl film olum kim kimi kandırıyo, kim daha büyük yavşak,hangisi daha çok kötülük yaptı hiçbirşey anlamadım bi geçmişi gösteriyo bi ileriyi gösteriyo falan filan kafam karıştı resmen.Birinin ikizi vardı ama diğeri de resmen kendini klonladı yani 2 kişi olabilirdi o da öyle yapsa ölmezdi de.Abi sonda kutuların içinde hep klonları varmış la adamın, hepsini öldürmüş anasını satıyım

3 sene önce
yazdı

Mükkemmel bir film. Yorum yapmak bile abes kalır….

4 sene önce
yazdı

Teslanın söylemiş olduğu paragraf:..Beş duyusunun aşırı hassaslaşması ve bundan dolayı çektiği sıkıntılar konusunda şöyle demiştir; “Yakından ve uzaklardan gelen kükreyen sesler beni korkuya sürüklüyordu ve bunların ne olduğunu bir türlü ayırt edemiyordum. Güneş ışınlarının önü periyodik olarak kesildiğinde bu beynim üzerinde öylesine büyük bir güç alanı yaratıyordu ki kendimden geçiyordum. Bir köprü ya da bunun gibi bir yapının altından geçebilmek için tüm irademi zorlamam gerekiyordu çünkü kafatasım üzerinde dayanılmaz bir basınç hissediyordum. Karanlıkta bir yarasa kadar duyarlı olabiliyordum, metrelerce uzaklıktaki bir nesnenin varlığını alnımda hissettiğim bir ürperti sayesinde fark edebiliyordum…[4]”

4 sene önce
yazdı

iyi film hoş film ama 😀 filmi izlemeyenler her ne yapıyorsanız bırakın direk izlemeye başlayın filmi izleyen arkadaşlar spoıler a tıklayınız cevap verebilicekler için şimdiden teşekkürler

hocam filmin en sonundaki sahnede sudaki adam yaşıyormuydu gerçekten öldü mü bişi anlamadım 2cisi de teslanın yaptığı makine çalışmıyormuydu hiç anlamadım teslanın makinesi ile ilgili bişi anlayan varsa yazarsa memnun olurum

2 sene önce
cevapladı

@Gladio1, olayı anlamış gösteri sırasında orjinal olan çlmüş bile olabilir bunu farkına kendi bile varamaz çünkü zihinsel olarakta tıpatıp birbirinin aynılar düşünceleri sevgileri nefretleri iki farklı insan gibi değiller

3 sene önce
cevapladı

adamda ondan bahsediyor sonda zaten ne fedakarlıklar yaptım diyor. orda demek istediği aslında her seferinde kendini boğarak öldürmesi. yani canlı kalan en sonunda klon oluyor. ama klonda kendisinin aynısı olduğundan plan devam ediyor

3 sene önce
cevapladı

sondakiler ölü teslanın makine çalışıyor

3 sene önce
cevapladı

o adam ölüydü bence

4 sene önce
yazdı

filmin başlarında iki kere kapatmaya yeltendim, son yarım saatini ağzım açık izledim

4 sene önce
yazdı

Nolan'ın filmlerine yorum yapmaya bile gerek yok yine müthiş bi film müthiş bi kurgu

4 sene önce
yazdı

süper bi filmdi izlerken tam bitti dediğiniz anda sonunu tahmin ettiğinizi sandıgınızda kandırıldıgınızı anlıyorsunuz.

4 sene önce
yazdı

''Sırrı arıyorsunuz ama bulamazsınız. Çünkü siz sırrı çözmek değil kandırılmak istiyorsunuz!'' Tek kelimeyle mükemmel! Nolan sağolsun…

4 sene önce
yazdı

Süper bi filmdi kaçırmayın izleyin derim özellikle son sahneler çok etkileyiciydi

sonunda robert ölmedi galiba kendinden bir sürü kopya yapmış ölende o kopyalardan biri olabilir veya gerçek robertta olabilir kesin değil

2 sene önce
cevapladı

yok kendi öldü sonda o görüntünün ne kadar önemi var bilmiyorum ama ölen kendisiydi zaten kopyalarda kendisi sayılır ama 2 tane kendisinden var düşünceler falan tamamen aynı ama her biri diğerini çakma olarak görüyo yani ilüzyonlar sırasında ilk orjinal ölmüş bile olabilir farketmez klon veya kendisi olması tamamen aynılar diğer ikizlerin aksine

3 sene önce
cevapladı

o kopyaları kendi öldürdü sanırım

4 sene önce
yazdı

izlerken yanınızda biirisi varsa film bittiğinde dönüp ona vay be dersiniz 🙂

4 sene önce
yazdı

Tek anlamadığım şuydu. Sonda ölen Hugh Jackman'ın son kopyası mıydı ?

4 sene önce
cevapladı

@Mustafarslanjs, son kopyası değil.

4 sene önce
yazdı

Aldığı puanı sonuna kadar hak ediyor. Film listenize eklemeniz gereken güzel bir başyapıt.

4 sene önce
yazdı

mükemmelllllllllllll

4 sene önce
yazdı

Bütün LingLer öLü :S

4 sene önce
yazdı

Bale ve Jackman 'den nacizane performans. Sadece bir ilizyon değil. İlizyonun nasıl olduğunu ve nasıl etkilediğini anlatan bir film ayrıca duygusallık'da var. Gerilim ve Gizemin yüksek olduğu bir filmi izlemek size çok zevk vericek. 8.4 'ün bile az geldiği bir filme kendinizi bırakmanız sizin için en iyi seçim olacaktır 🙂

4 sene önce
yazdı

Harika bir kurgu izlenilmesi gerek sadece ilizyon değil mutlaka izleyin. Spoilere göz atarsanız sevinirim. İzleyen arkadaşlar 🙂

4 sene önce
yazdı

Victoria döneminde yaşayan iki sihirbazın hırsları uğruna neler yapabildiğini gösteren eşsiz, özgün ve kült film. Bu savaş sadece iki sihirbazın savaşı değil. Bu bir Akımlar savaşı; Nikola Tesla'nın Alternatif Akımı mı yoksa Thomas Edison'un Doğru Akımı mı? Sistem savaşı; Kapitalizm mi yoksa Komünizm mi? Bilim Adamlarının savaşı; Mucit Tesla ve Paragöz Edison'un savaşı? Yönetmen Christopher Nolan ve onun vazgeçilmez silahşörleri Christian Bale ve Michael Caine. Oyunculuklar ve müzikler müthiş. Geçişleri dikkatli izlemenizi tavsiye ederim. Keskin geçişleri kronolojik olarak doğru sıraya koyarsanız o zaman film gerçekten kendini hissettiriyor. Eğer filmlerin sonunda yanınızdaki arkadaşınıza bakıp Vay Bee!! demek istiyorsanız kaçırılmayacak, tadına doyulmayacak, arşivinizde saklanacak eşsiz bir film.

4 sene önce
yazdı

ee abimiz filmi çekmiş bize de izlemek düşer

4 sene önce
yazdı

Bir insan nasıl böyle film kurgular ve bir insan bir rolü nasıl bu kadar güzel canlandırır?!Muhteşem…

4 sene önce
yazdı

sen nasıl kardeşlersiniz nolan lar. biri dizinin kralı biri filmin. filmdir budur iyidir

4 sene önce
yazdı

İzlediğim en güzel filmlerden izlemenizi öneririm,sıkılmayacağınıza eminim zaten filmi izlerken zaman akıp gidiyor ne zaman başladı ne zaman bitti fark etmiyorsunuz ;)

4 sene önce
yazdı

Önemli olan prestij kısmında olmaktır. İzlenmesi gereken filmlerden kafanız tamamen karışacak.

4 sene önce
yazdı

Kesinlikle izlenilmesi gereken, finalinde seyirciye yok artık dedirten bir şaheser.

4 sene önce
yazdı

Oyunculuk konu işleyiş harika. Predestination ve Inception ile birlikte izlediğim en iyi film

4 sene önce
yazdı

Tam bir “mind fuck”. Bu tarz filmleri cok seviyorum ve tavsiye ederim. Konusu “The Illusionist” ' i hatirlatti bana. Oyunculuk 10 numara zaten. Izleyin !

4 sene önce
yazdı

Hayatımızda da bir prestij olabilir mi sizce?Efsane film.Christopher Nolan gelmiş geçmiş en iyi yönetmen bence.

4 sene önce
yazdı

İnception ile the illusionist karışımı sıkılmadan izleyeceğiniz sonunda “ohaaaaaa” diyeceğiniz bir film 😃😂

4 sene önce
yazdı

Ne tur filim sevdiginize bagli. 8,4 almis filme kotu demek icin biraz bilmek gerek ama beni hic acmadi. Oyunculuklar falan guzel ama benim icin iyi filim beni biraz heyecanlandirmali. En basta dedigim gibi ne sevdiginiz ve ne aradiginiz ile ilgili, sevebilirsiniz veya hic hosunuza gitmeyebilir. Sanirim buradaki yorumlarin tek olumsuzu benim onun icin filimi izleyin kendiniz karar verin. Kotu demiyorum sadece benim tarzim degil.

4 sene önce
yazdı

Christian Bale'yi Umut Tabak mı seslendirmiş banmamı ole geldi cuk diye oturmuşta.

4 sene önce
yazdı

Nolan ın bütün filmleri bu kadar güzel olmak zorunda mı?

4 sene önce
yazdı

michael caine + christian bale = EFSANE Bu iki adam asla ayrılmaması gereken şeylerin başında gelir.

4 sene önce
yazdı

Gayet güzel bir filmdi. Tavsiye ederim. Klasik bir Christopher Nolan filmi!

5 sene önce
yazdı

arkadaşlar flimin sonunda fark ettiyseniz adamın dediği cümle 'siz sırrı çözmek değil kandırılmak istiyorsunuz' bence tanrıdan söz ediyor tabi bu sadece teori flim bir şaheser.

5 sene önce
yazdı

bu ne biçim film lan devrelerim yandı efsane denilecek film

5 sene önce
yazdı

film harika gerçekten etkileyici son

5 sene önce
yazdı

sonu guzel olmus izlenebilir

5 sene önce
yazdı

yok artık nolan…….mükemmel ötesi….

5 sene önce
yazdı

ikinci kez izledim ve bir kez daha etkisinde kalıp muhteşem bir film olduğunu anladım şiddet üstüne şiddetle tavsiye ediyorum ben böyle bir film izlemedim.

5 sene önce
yazdı

var mı böyle güzel bi film önerecek arkadaşlar.

5 sene önce
cevapladı

'Shirbaz' filmine de bakmanı öneririm oda prestij tadında güzel bir film

5 sene önce
yazdı

Dikkatli bakıyor musunuz?

5 sene önce
yazdı

izlediğim en güzel filmlerden biriydi ilk başlarda sıkıcı gibi geldi ama mutlaka izlemelisiniz 🙂

5 sene önce
yazdı

filmi izlerken aklınıza bir sürü soru geliyor fakat hepsinin açıklamasını sonunda veriyor.çok süper film.İYİ SEYİRLER…

5 sene önce
yazdı

muhteşem ötesi bir filim, şimdiye kadar izlemeyen varsa hemen başlasın.. birde aşağıda verdiğim spoileri filimden sonra okusun biraz daha kafa karıştırayım :))

5 sene önce
yazdı

Muhteşem bir film…

5 sene önce
yazdı

İkinci defa izledim ve daha fazla zevk aldım…

5 sene önce
yazdı

bu neydii be harika bir filmm mutlaka izleyinn

5 sene önce
yazdı

RÜZGAR GİBİ GEÇTİ …

5 sene önce
yazdı

oyuncular harika senaryo müthiş zaten yönetmen nolan bu adam sinemanın en iyisi her filmi süper pirestij filmide ayrı bir güzel

5 sene önce
yazdı

christoper nolan filmi daha ne diyebilirim ki iç düşünmeden izleyin

5 sene önce
yazdı

// Film sadece 'video' ve 'ses'ten oluşmuyor . Sonunda verdiği derin bir 'anlam' var // Sihirbazlık 'vaat' ve 'dönüşüm'den oluşmuyor.Sonunda verdiği derin bir 'prestij' var //

5 sene önce
yazdı

Her sihirbazlık numarası üç bölüm ya da perdeden oluşur. Birincisi “Vaat” bölümüdür. Sihirbaz size sıradan bir şey gösterir. İskambil destesi, bir kuş ya da bir insan. Bu nesneyi size gösterir. Son derece gerçek, üzerinde oynanmamış, normal bir şey olduğunu görmeniz için nesneyi incelemenizi ister. Fakat gerçek, farklı olabilir. İkinci perdeye “Dönüşüm” denir. Sihirbaz olağan bir nesneyi alır ve onu olağanüstü bir şeye dönüştürür. Hilenin sırrını arıyorsunuz, ama bulamazsınız. Çünkü dikkatli bakmıyorsunuz. Siz sırrı bilmek değil, kandırılmak istiyorsunuz. Henüz alkışlamazsınız, çünkü bir şeyi yok etmek yeterli değildir. Onu geri getirmeniz gerekir. İşte bu yüzden her sihirbazlık numarasında üçüncü bir perde bulunur. İçlerinde en zorlusu. Bizlerin deyişiyle Prestij”.

5 sene önce
yazdı

nolan gene dokturmus belli bu adamın filmlerine gercekten diyecek yok işi gucu bırakıp cidden izlenmesi gereken bir film

5 sene önce
yazdı

ince mesajlar veren film.

5 sene önce
yazdı

dikkatle izlenmesi gereken bi film izlemenizi tavsiye ederim. teşekkürler admin..

5 sene önce
yazdı

Klasik.

5 sene önce
yazdı

Fight Club ile birlikte gelmiş geçmiş en iyi film bence

5 sene önce
yazdı

bırader hayatımda ızledgım en guzel fılmlerden bırı bale ve jackman harıka oyunculk harıka senaryo tk kelıme olaganustu

5 sene önce
yazdı

mükemmel bir başyapıt..

5 sene önce
yazdı

Jack Hughman ve Chiristian bale'nin oyunculuğuna diyecek yok.Kelimenin tek anlamıyla mükemmel bir film.

2 ay önce
cevapladı

@SlowDown23, 🙂

5 sene önce
cevapladı

o Hugh Jackman olmasın 🙂

böyle 10 tane adamın olacak yevmiyeye gönder evde yat uyu 😀 😀

5 sene önce
yazdı

Tek kelimeyle muhteşem senaryo. muhteşem oyunculuk. Christoper nolan'dan bu beklenirdi zaten . Admin sitenin alemde tek olduğunu bilmesin dostum!

5 sene önce
yazdı

gelmiş geçmiş en iyi film

5 sene önce
yazdı

Oyunculuklar olsun, film konusu ve sürüklemesi olsun tamamen profesyonelce hazırlanmış. Filmde tahmin ettiğiniz çoğu şeyin tahmininizden farklı çıkması sizi filme daha çok bağlıyor. Kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden biri.

5 sene önce
yazdı

Eğer yazan ve yöneten Christopher Nolan ise şüphesiz play'e basın 🙂 Bu nasıl bir beyin sendeki abicim !

5 sene önce
yazdı

Aman tanrım!Olabilir mi bu kadar güzel bir film ?

5 sene önce
yazdı

izleyin kesinlikle süper ötesi bir film asla pişman olmazsınız. nolan ın filmi varsa yoruma bakmayın izleyin zaten.en son yıldızlarası (ınterstellar) çıktı o da mükemmel

5 sene önce
yazdı

Kesinlikle izleyin.. Duygulanacaksınız , belki çok üzüleceksiniz , belki aglayacaksınız ama çok güzel bir film..

5 sene önce
yazdı

Hayatımda izledigim en mütiş filmlerden biri kesinlikle izleyin

5 sene önce
yazdı

Senaryo, görsellik, oyunculuk o kadar iyi ki söyleyecek söz bulamıyorum. Olaylar çözüldükçe bile kafanız karışıyor, çok iyi ayarlanmış kesinlikle izleyin.

5 sene önce
yazdı

Yorumları Okuma Direk İzle

5 sene önce
yazdı

Manyak ötesi bi film örneği yok oyuncu kadrosu desen fıstık gıbı daha ne olsun

bişi anlamadım ama asılan ikiz kızın gercek babasımı değil mi


Adminin Cevabı:
Ölen kişi kızın gerçek babası…

4 sene önce
cevapladı

Hayır ölen (asılan) kardeşiydi (Fallon)diyo ya Ben Sarah ı sevdim diye yaşayan kızın gerçek babası.Ama Hugh Jackman ın kopyaları duruyo.

4 sene önce
cevapladı

admin ölen sarahın kocası değil saraha zarar vermek istemedim özür dilerim diyor ve robert ölürken konuşma sırasında fallon ben sarahı sevdim o olivia yı diyor

5 sene önce
cevapladı

admin yanlışın var son sahnede konuşurlarken ben sarahı sevdim diyor yani ölen kişi scarletti seven

Adminin Cevabı: Kızıma iyi bak diyor diye hatırlıyorum en sonda

5 sene önce
cevapladı

bu prestijin ne kadar önem taşıdığının bir göstergesi evet ölen kişi kızın babası ama kız bile farkı bilmiyor ..

5 sene önce
cevapladı

aslinda filmin sonunda asilan kisi fellon olmali, cunku Borden'a diyor ki, Sarah icin uzgunum, onu kirmak istememistim. Bana sarah' in gercek kocasi olmadigi fikrini veriyor. Kaşlardaki kesikten de kimin kim oldugu bulunabilir de, dikkat etmedim. Diger ipucu da Borden, Robert'i vurdugunda diyor ki ben Sarah'i sevmistim.

5 sene önce
yazdı

Eline saglık.. tekrar tekrar izlenmesi gereken bir film. oyuncularına diyecek tek kötü laf yok. müthiş film, şiddetle tavsiye ederim.

5 sene önce
yazdı

mikkemmel ötesi ;)

5 sene önce
yazdı

Admin birşey sormak istiyorum koyduğunuz filmleri daha sonra eklenti yapıyor musunuz? demek istediğim türkçe dublaj eklenmiş filmleri daha sonra alt yazılarını ekliyor musunuz alt yazılı izlediğim için filmleri, izlemek istediğim bazı filmleri izleyemiyorum :/

Adminin Cevabı: sıfırdan convert edilmedikçe biraz zor altyazı eklememiz..

5 sene önce
cevapladı

#mb001, ben heralde demek istediğimi anlatamadım tam olarak türkçe dublajlar iyi değil ben sizin sitenizden izlemek için uğraşıyorken sizse izleyici kaybetmek için uğraşıyorsunuz yazık gerçekten başka sitelere yönlendiriyorsunuz resmen

5 sene önce
cevapladı

anladım peki Alice In Wonderland filmine bi bakabilir misin Türkçe dublaj gözüküyor ancak Vk si kaldırılmış movshare ise ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi mahkeme tarafından engellenmiştir diyo filmi yeniden eklicek olursnz altyazıda eklrsnz demi

Adminin Cevabı: dns ayarı ile açabileceğiniz yazıyor orada

5 sene önce
yazdı

bütün film boyunca “hah anladım” 5 dk sora “nasıl yaa” diyerek gecirdim. sonunu filmin sonuna kadar tahmin edemedim.1dk bile düşünmeden izleyin söyleyeceklerim bukadar saygılar Hugh Jackman a 🙂

5 sene önce
yazdı

C.Nolan hakkikatten işi çözmüş,bütün filmleri iyiyi bırak neredeyse başyapıt olucak cinsten. 8,5 iidir izleyin mutlaka

5 sene önce
yazdı

Abi çok iyi bir filmdi filmin sonu hakkındaki tahminim yanlış çıktı ve bu şekilde insanı şaşırtan filmde kusur aramak ayıp olur.Bu şekilde sonunu tahmin edemediğim tek film ZİNDAN ADASI filmiydi:D

5 sene önce
yazdı

filmi sürekli geri alarak izleyin arkadaşlar

6 sene önce
yazdı

eksik ararsan bulursun ama mükemmel bir film olduğu kesin.yani aç izle 🙂

6 sene önce
yazdı

Şeytanın bile aklına gelmeyecek olaylar Christopher Nolan yapmış yine

6 sene önce
yazdı

manyak bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim sonu ise mükemmeldi anlaşılmayacak bir şey yoktu muazzam bir film gerçekten de filmin prestij yani son sahnesi mükemmeldi “siz gerçekleri değil kandırılmayı istersiniz” The Prestige.

6 sene önce
yazdı

gerçekten muhteşem bi film .

6 sene önce
yazdı

Vasat

4 sene önce
cevapladı

sen bu filme vasat diyosan git pis yedili falan izle sani ancak onlar açar vasat derken filme mi bakıyorsun yoksa vasat bir aynaya mı ?

6 sene önce
yazdı

Çok güzel bir film ancak filme iyi odaklanmalı ve iyi anlamalısınız.

6 sene önce
yazdı

Nolanın kafasını yaşamak isterdim

6 sene önce
yazdı

bu tür bir film izledim ama aynı gizemi vermedi. dehşetengiz bir film, şiddetle tavsiye ederim…

6 sene önce
yazdı

kimse çıkıp diyemez ki ben finalin böyle olacağını anlamıştım diye . . .Süper bi film kaçırmayın . . . Admin spoiler olayını nasıl yapıyoruz ben buton fln. görmedm bi açıklarsan sevinirm

Adminin Cevabı: gerekli butonu koyarım en kısa sürede

6 sene önce
yazdı

Film Süperdi Ancak Gerçekten Karmaşıktı İzlenmesi gereken bir film ımdbsini hak ediyor karmaşayı seviyorsan tam istediğiniz türden bir film ayrıca bize bu filmi kaliteli olarak seyretmemizi sağlayan 720p ailesine sonsuz teşekkürler…

6 sene önce
yazdı

harikaydı

6 sene önce
yazdı

Altyazı seçeneği olsaydı daha iyi olurdu

6 sene önce
yazdı

Ben bişeyleri yanlış yapıyorum galiba bir kaç kez daha başıma geldi. film izlerken 15 yada 20 dakika sonra alttaki şerit doluyo ve film tekrr başlıyo neden ve ne yapmm lazım her zaman değil ama böyle oluyor. teşekkürederim admin

Adminin Cevabı: bağlantınızın hızı çok düşüyor veya bağlantınız kopuyor bu yuzden bu sekılde oluyor… sayfayı yenıledıkten sonra playe tıklayın ve kaldıgınız yere tıklayıp devam edebilirsiniz.. veya en garanti yontem olan download edip izleyebilirsiniz. bu konuda bu kadar yardımcı olabilirim. bizden kaynaklı olan bir durum değildir.

6 sene önce
yazdı

güzl.izlenilesi süprizlerle dolu kalıteli bir fil. mutlaka izleyin.

6 sene önce
yazdı

inanılmaz bir film..hah tamam şimdi olayı çözdüm dediğimiz yerde bi şaşkınlık daha yaşatıyorlar..karmaşayı sevenler buyursun izlesin..

6 sene önce
yazdı

ya film müthiş. hele sonunda ağzım açık kaldı ama birşeyi anlamadım

adam suda boğulmuştu sonra nasıl ortaya çıktı? suda boğulan dublörü müydü? orayı biri açıklayabilir mi ?
Adminin Cevabı:
Bende ilk seferde anlamamıştım fakat en son sahnede biterken goruntu uzaklasıyor o anda o su dolu seylerden 100 lercesini gorebilirsin.. Yani o makine kopyalıyor 2 kişi oluyor aşağı düşenide öldürüyor… tekrar 1 kişi olmuş oluyor… Yani adam boşuna asılmış oldu bir nevi 🙁

11 ay önce
cevapladı

@!KOMEDYEN!, bence o adamı astırmak için su dolu kabini koydu suç üstü gibi göstermek için.
Admin tarafından spoilera alındı.

12 ay önce
cevapladı

@na mü te nahi, kardeş güzel diyorsun da, her seferinde kendinden 1 klon yapmış olacaktı ve bu kadar kişiyle (klonla) bu adam ne bok yiyecekti (orjinal adam) o yüzden olması gerekeni yaptı tabi sağlam bir cesaretle prestij için !
Admin tarafından spoilera alındı.

2 sene önce
cevapladı

+spoiler evet anladım kopyaları öldü tamam. Ama neden 😀 yani neden suya düşmek zorunda ki? sonuçta o su dolu kabin gösteri içindi, sahnenin altında niye kullanılsın. Filmin başlarındaki gibi yumuşak bir yatağa düşsün böylece kimse acı çekmesin 🙂 Bu bir film tabii ki ama ne biliyim bu profesyonelliğe yakışmamış. ya da benim kaçırdığım bir ayrıntı mı var?

6 sene önce
yazdı

manyak mı manyak bir film şiddetle tavsiyedirrrrrr……izleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

12 ay önce
cevapladı

sen hala yaşıyor musun ?

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  8.5/10
 
  130 DK
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019