Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)

Sil Baştan

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Yorum yapın
Film Hakkında 93 Yorum yapılmış. Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız
5 gün önce
yazdı

kurgu oyunculuk çok güzel. ancak oto b*ka ağlayan biri olarak bir dram filminde ağlamamış olmam ağlattı ;D

3 hafta önce
yazdı

Bu filmi 2005 yılında cd olarak kiralayıp ablamlar ve kardeşimle birlikte izlemiştim, 14 yıl sonra evlenmiş biri olarak eşimle birlikte izledim. Yıllar sonra izleyince farklı şeylere odaklanıyorsunuz filmde. Çok sevmediyseniz yıllar sonra tekrar dönüp tekrar izlemenizi tavsiye ederim. ;)

1 ay önce
yazdı

mü kem mel

3 ay önce
yazdı

film gerçekten çok iyi ilk başta drama aşk filmidir diye çok önyargılıydım. Çok yanılmışım kesinlikler izleyin pişman olmazsınız

5 ay önce
yazdı

Ne diyebilirim ki alışılmışın dışında bi kurgusu vardı mükemmeldi aynı zamanda kalbimi acıttı ve bu çok güzeldi

6 ay önce
yazdı

farklı bi filmi aslında, beğendim. akıcı gitti sıkılmadım hiç. birini gerçekten seversen istediğin kadar silinsin hafızandan, yine bulursun ve seversin…

6 ay önce
yazdı

Beklenti içinde olduğumdan mıdır bilemiyorum ama filmin ilk 15-20 dakikasından sonra garip bir sıkıcılık oturdu içime. Tam olarak sıkılmadım ama öyle tatsız bir ruh haline soktu beni. Son 10-15 dakika da gayet iyiydi. Aradaki zaman biraz farklı geldi ama kesinlikle özgün ve yaratıcıydı. Sanırım pek tarzım olmadığından tam beğenemedim ama filmin kötü olduğunu göstermiyor bu. Oyunculuklar harikaydı. İzlemek isteyenler izleyebilir, sadece romantik bir aşk filmi değil. Benim puanım 7/10. İyi seyirler.

6 ay önce
yazdı

Bir gün buraya düşerse yolun seni hala çok ama çok seviyorum Selin… -Sosiso- :')

2 ay önce
cevapladı

yolu hiç düşmeyecek dostum ve biz gidenleri unutamayacağız 🙁

6 ay önce
yazdı

Gerçekten keyifle izledim. İzleyin pişman olmazsınız.

7 ay önce
yazdı

Jim Carrey ve Kate Winslet muhteşem oynamışlar. Romantik filmleri sevmem lakin filmdeki romantik ve dram tam tozunda ve kaliteli. 'Frodo' olarak tanıdığımız Elijah Wood'a film boyunca her sahnede gıcık oldum o kadar 🙂 İzleyin efendim, gayet güzel film.

8 ay önce
yazdı

Bkz: Bir filmi tiki çevrelerinde moda akımı olarak beğenmek ve bunu ikidebir söylemek

3 ay önce
cevapladı

Siz filmi beğenmediniz mi?

8 ay önce
yazdı

Farklı film, eskiden izlemiştim ancak hatırlayamadım.İyi ki izlemişim, izlemeye değer yaratıcı bir film.

Filmin sonu güzel, güzel bağlanmış.Helal olsun Mary 🙂

9 ay önce
yazdı

berbat

2 ay önce
cevapladı

anlamaya zekam yetmedi demiyorda

9 ay önce
yazdı

Başarılı bir filmdi. 9/10

10 ay önce
yazdı

Edağdağdağdağdadğağdağda seni sevirem xd

10 ay önce
yazdı

Bazıları Jim Carry'nin oyunculugunu kanıtladığı film falan yazmış,adam zaten bu role gelene kadar iki kez en iyi oyuncu oscar'ı almış biri komik geldi baya

9 ay önce
cevapladı

@Gktgcan, golden globedu heralde olsun oda çok büyük başarı iki kez alması

10 ay önce
cevapladı

Jim Carrey'in hayatında hiç oscar ödülü kazanmaması gerçeği :/

10 ay önce
yazdı

güzel bir komedi

10 ay önce
yazdı

çok güzel bir film gerçekten. kate winslet ve jim carrey rollere çok yakışmışlar

10 ay önce
yazdı

kızı yasemin allen'a benzeten bi tek ben miyim sdjfhdsd

5 ay önce
cevapladı

Gram benzemiyor Kate Winslet başka birşey…

11 ay önce
yazdı

yaklaşan 14 şubattan önce bir kez daha 🙂

11 ay önce
yazdı

çok ama çok muazzam bir filmi notu 10/10

11 ay önce
yazdı

Anlamadığım halde filmi çok beğendim. Galiba kızdan çok hoşlandım :)))

12 ay önce
yazdı

film 10 üzerinden 10 müthiş

12 ay önce
yazdı

aklıma eski sevgilim geldi

12 ay önce
yazdı

Bence climentime eshefle kınıyorum. Böyle bir şey yapması insanlığa sığmaz, joely knk çok büyük ayıp ettin zaten erkekler de mal böyle kızların köpeği oluyor. NOT- MEHMET SENİ ÇOK ÖZLEDİM NOĞOLUR EVİNE GERİ DÖN. BÖYLE KIZLARIN ALLAH BELASINI VERSİN KIZLAR HEP AYNI

1 sene önce
yazdı

TESLİME SENİ ÇOK ÖZLEDİM

1 sene önce
yazdı

güzel bi film

1 sene önce
yazdı

Sanırım, bu kez ikinci defa izledim. İlk seferini bundan 10 yıl yada daha uzun zaman önce izlemiştim. Yaşımın küçük olması sebebi ile kurgusuna doğru açıdan bakamamış olabilirim. Şimdi ise Memento vari senaryosu ve efsane oyuncuları sayesinde büyük keyif aldığımı söyleyebilirim.

1 sene önce
yazdı

'Onu aklından attın, peki ya kalbinden?'

1 sene önce
yazdı

ulan frodo 😀 işin gücün görevi kötüye kullanmak. vaktiyle güç yüzüğünü de cebe indiriyodun nerdeyse. neyse ki gollum reyiz olaya el koydu da mesele daha fazla büyümeden kapandı

10 ay önce
cevapladı

Djgnjahshhzjabajd

1 sene önce
yazdı

Benim çok hoşuma gitti. Kate Winslet'in oynadığı rol çok tatlı ve eğlenceliydi. Jim Carrey için bir şey dememe gerek var mı zaten. Çok güzel sözler de vardı içinde. Hem romantik hem olayı anlamanız gereken türden. hoştu.

2 sene önce
yazdı

senaryo farklı kabul, ama bu kadar puanı nasıl aldı anlamış değilim. beklentimin çok altında kaldı.6.8/10

2 sene önce
yazdı

admin bunu uptobox’a yükler misin? diğerlerinden indiremiyorum.

Adminin Cevabı: openload dan indir butonuna basarak indirebilirsiniz

2 sene önce
yazdı

Sırf jim Carrey için bile İzlemeye değer.

2 sene önce
yazdı

Çok farklı kesinlikle izlenmeli!!

2 sene önce
yazdı

yapıldığı zaman dilimi ve konu bakımından ele alınırsa harika bir film. türüne göre 8.3 gibi bir puan da isabetli. neye göre izleyeceğinize karar verirseniz, çok zevk alarak izleyebilirsiniz.

2 sene önce
yazdı

izle

2 sene önce
yazdı

zaman kaybı izlenmez 6/10 acayip sıkıc ve beklentilerin altında kaldı film

2 ay önce
cevapladı

Senin duyguların öldüyse biz napalım hayvanat bahçesi seni

2 sene önce
yazdı

Film çok garip.Oldukça kendine özgün bi konu.Bilemiyorum bir daha boyle konu bulunabilecek mi?

2 sene önce
yazdı

8.3 hakeden bir film değil ya

1 sene önce
cevapladı

Arkadaşım yıllardır bu siteden film izlerim, muhteşem filmler gördüm yorum yapma ihtiyacı duydum herkes izlesin mahrum kalmasın diye ama her defasında üşendim. Şimdi ise üşenmedim üyelik açtım ''oscar'' alan ''Jim Carrey'' başrol oynadığı bir filme üstelik ''dram'' dalında sen gidip böyle bir yorum yapabiliyorsan ya Tom Ford gibi drama yeni bir bakış getiren bir yönetmen olmalısın

2 sene önce
yazdı

sevgilisiz izlenmez

2 sene önce
yazdı

Çok güzel,tatlı film.Bunu yalnız izleyince koymadı değil:D 8/10

2 sene önce
yazdı

Böyle nasıl biter?

2 sene önce
yazdı

Ne kadar da güzeller

2 sene önce
yazdı

mindfuck ın hakkını veren bir film olmuş nerede ne olduğunu çözmeye çalışırken film bitti

3 sene önce
yazdı

Guzel senaryo, mukemmel degil oyle olmasi da gerekmiyor zaten, kurgu degil duygusallik on planda, romantizme odakli . hos bir film

3 sene önce
yazdı

Sevdim ama çok iyi bir filmdi diyemem. Nedense bekletiyi yüksek tutarak açtım filmi.

3 sene önce
yazdı

Güzel film senaryo iyi yapılmış imdb puanını hakediyor

3 sene önce
yazdı

Gereksiz aşırı duygusallığa bağlamışlar. Öyle ahım şahım bir film değil. Sıradan, sonu çok tahmın edilebilir bir film. Ayrıca top classified belgeler olucak da ortada durucak herkes istediği zaman görebilsin diye. Oldu canım gözlerim doldu 😀

Joel hafızasını sildirdiği günün ertesi Montauk'a gidiyor ve Clementine'le sanki daha önce tanışmamış gibi tekrar tanışıyorlar. Fakat ikisi de Montauk'a neden aynı gün tekrar gitmek istesinler ki ? Burda saçmalamışlar…Ayrıca bu kadar hafızası silinen insanların hiç mi eşleri, dostları, tanıdıkları, arkadaşları, iş arkadaşları yok ta ne olduğunu söylemiyorlar ? Tamamen mantık hatası.

1 sene önce
cevapladı

Ben de ilk başta onu düşünmüştüm ama sonra Joel'un hafızasını tam olarak sildirdigi zamanki anıda Clementine diyo Montauk'da buluşalım yarın diye.Belki de ikisi birlikte geçirdikleri zamanların birinde cidden bunun için sözleşmişlerdi ve ikisinin aklında kaldığı için tesadüfen bir daha karşılaştılar…Bilemedim 😂😂

3 sene önce
yazdı

Film gerçekten çok etkileyici ilk 15 dakikası beni benden aldı ki romantizm sevmememe ragmen aradığım ilişki diyebilirim daha sonrası benim için mindfuck oldu filmin sonlarına doğru toparlayabildim beynimi oyunculuklar süper kesinlikle tavsiye edebileceğim bir yapıt imdb puanını sonuna kadar hakediyor…

3 sene önce
yazdı

Unutulmayacak filmlerden .

3 sene önce
yazdı

Konusu güzel.Çok sakin bir havası var ama çok cool bir film.Oyunculuklar mükemmel.Jim-Kate ustalıklarını sergilemiş.Farklıydı,güzeldi.Puanım 7.8.Kurgusunun çok iyi olması ve başrollerdeki isimler ve yapım yılı IMDB puanının çok yüksek olmasındai etkenler.

Bu arada alakasız ama bu film Inception`dan sonra çekilmiş olsaydı,o ev yıkım sahneleri falan ondan çalınmım denirdi ama tersi durumda aksini söyleyen kimse yok galiba.

2 sene önce
cevapladı

tam 1 sene önce ne güzel yorumlamışım filmi. 😀 Spoiler kısmına katılıyorum. 😀

3 sene önce
yazdı

Filmi sadece romantizm açısından izlemeyin içindeki mindfuck olayı yakalamaya çalışın emin olun daha çok seveceksiniz.

3 sene önce
yazdı

tam 2 yıldır izlicem diyorum her seferinde uyuyakaldım, sonunda başardım filmin güzelliğinden ziyade kendimle savaştım . şasırmadım ama tek düze ve klişe aşk filmlerinden farklıydı en azından:D

3 sene önce
yazdı

E eh idare eder

3 sene önce
yazdı

ya şu kate winslet efsane oyuncu mutlaka izlmeniz gerekne film jim carryinde oyunculuğunu ispatladığı film olarak görüyorum oyunculuk süper kateeeee

3 sene önce
yazdı

Leyla ile Mecnundan duyup da ne acaba diyip gelenler kimler doğruyu söyleyin 😀

3 sene önce
yazdı

izleyin pişman olmazsınız benim notum 6.5/10

3 sene önce
yazdı

kesinlikle izlenilir

3 sene önce
yazdı

çok güzel bir film ve oyunculuklardaki profösyönellik bambaşka bir tat kaktmış.. baştan sona anlatılan ANI YAŞAMAK. psikolojik yanı fazla bu tarz filmler sevmeyen izlemesin anlamakta zorluk çeker ve sıkılır, JK nİn yeteneğinden başkası sergileyemezdi zaten.. birde buna yakın yine JK nin flmi BEN KENDİM VE SEVGİLİM tavsiye ederim..

3 sene önce
yazdı

Film kötü değil ama bir türlü ısınamadım belki de bunun nedeni 8.3ün bende beklentiyi aşırı yüksek tutması olabilir, bilemiyorum. Bana göre orta seviye kurgusu iyi olan bi filmdi.

3 sene önce
yazdı

Hoş bir film özgün olmasını sevdim

3 sene önce
yazdı

Film yenilenmiş harika

3 sene önce
yazdı

tahmin edilebilir bi sonu vardı bi beklentiyle açtığımdan mıdır yoksa romantik filmlerin anlamsızlığından mıdır bi boş geldi film hiç şaşırmadım herşeyi iki sahne önünden anladım beğenmedim

daha ilk başında yazılan anlamsız thank you notundan bi geriye dönüş olacağı belliydi

3 sene önce
yazdı

2016 yılına kadar izlemeyen varsa çok şey kaçırır. 1 kez yetmez en az 2 3 kez izlemek gerekir bu filmi. başyapıt kelimesine yakışan bir film.

3 ay önce
cevapladı

@etd, 2019'a girdik kanka izledin mi

12 ay önce
cevapladı

2019'u bekliyorum izlemek için 2019 a girelim ozaman izlicem

2 sene önce
cevapladı

2018'e girdik yeni izliyorum

3 sene önce
cevapladı

@james123, yıl 2017 ve ben ilk defa izliyorum.

3 sene önce
cevapladı

yıl 2016 ve ben ilk defa izliyorum.

3 sene önce
yazdı

Gerçekten dram filmi olduğuna bakmayın. Çok fazla bilim kurgu içeriyor, ayrıca çok farklı bir yapım. Film içerisinde ''''Noluyor lan bu ne saçmalık???'''' diyebiliyorsunuz. Ama filmin sonlarına doğru birden bir nirvanayı görüyorsunuz. 8,4 hakkediyor. Romantik sevenlere ayrıca farklı bir romantik pencereden film izlemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.

3 sene önce
yazdı

güzeldi tavsiye ederim

3 sene önce
yazdı

açılmıyor

Adminin Cevabı: sorun sende gibi

3 sene önce
yazdı

Güzeldi

3 sene önce
yazdı

güzel bir film

3 sene önce
yazdı

sıkıldım

3 sene önce
yazdı

İncredible , Just Watch.

3 sene önce
yazdı

İlginç bir bilim kurgu güzel bir film

3 sene önce
yazdı

ben BAYILDIM!!! çok tatlı bi film.eminim siz de beğenirsiniz

3 sene önce
yazdı

Admin filmi yenilemişsin teşekkür ederim sağ ol.

4 sene önce
yazdı

Önceden izlemiştim fena değildi . İzlenebilir,

4 sene önce
yazdı

valla ben oyunculukları çok beğendim zaten Jim Carrey ve Mark Buffalo hayranıyım bir çok eksiği var filmin ama bence değer verip izlenmeli

3 sene önce
cevapladı

Buffalo gafı mükemmel olmuş,kahkaha attım:D

3 sene önce
cevapladı

Mark Buffalo değil Ruffalo olcak 😀

4 sene önce
yazdı

ımdb nin üst sıralarında olmayı hak eder mi ? tartışılır ama kimse bu filme başarısız diyemez film son derce güzeldi tavsiye edilir…

4 sene önce
yazdı

admin filmi yükleyebilirmisin

4 sene önce
yazdı

Bence abartılacak bir taraf yoktu ama izlemek isteyen izleyebilir 6.3/10

5 sene önce
yazdı

Konu orjinal ama filmin inanılmaz ağır bir havası var. Konunun ilgi çekiciliğine rağmen ben sevemedim herkes için unutulmaz olmasına karşın benim için tatsız tuzsuzdu.

5 sene önce
yazdı

Konu bakımından bulunmaz hint kumaşı bir film değil. Ama film her açıdan duyguyu geçirebilmiş. İkilemleri yaşatabilmiş oyunculuklara zaten söylenecek söz yok. Böyle bir filmin hayatınıza katkısı bakış açınızı biraz daha genişletmek olabilir. Böyle değerli filmleri çöpe atmamak gerek. Bir filmin sonunu tahmin etmek sizin film kültürünüzü ölçmez. Film siz ne anlamak isterseniz odur. O yüzden böyle yapıtları saygı duyulması gerektiğini belirtmek isterim. Yorumlarıda filmi izledikten sonra yapmanızı tavsiye ederim. Böyle filmlerin gereksiz yorumlara ihtiyacı yok.

5 sene önce
yazdı

çok çok çok kötü değmez izlemeyin

5 sene önce
yazdı

Jim Carrey. Klasik.

5 sene önce
yazdı

film iyi fena değil ama 8.3 de bu film için biraz fazla olmuş. yani izlemeseniz de olur ama izleseniz de vakit kaybı olmaz

5 sene önce
yazdı

Beğendim. İzleyin derim. :)00

6 sene önce
yazdı

beğenmedim…

6 sene önce
yazdı

Filmde ilişkiler hakkında ders çıkarılabilir.Ama ben izlerkenken sıkıldım,pek tavsiye etmem doğrusu.

6 sene önce
yazdı

çok güzel bir film

6 sene önce
yazdı

Ben pek beğenmedim, herkezın görüşü farklı olabilir siz bilirsiniz.

6 sene önce
yazdı

Titaniğin o unutulmaz Rose'u , Kate Winslet. Bu filmi izlemek için yeterliydi benim için. Bir kapıyı aralamak için bi sebebiniz olmalı. Benim sebebim de buydu 🙂 Hele ki tr dublaj sevmememe rağmen nadir başarılarından olan kate winslet dublajlarındaki o sıcaklık.. Kapıyı araladıktan sonra gerisini filme bırakın. Size bambaşka bi hayat sunacak 🙂

6 sene önce
yazdı

Bir an düşünün ki hayatınızı, duygularınızı, herşeyinizi paylaştığınız insan artık sizi hatırlamıyor. Siz her anınızı, her saniyenizi iliklerinizde yaşarken, o hiçbir anınızı – hiçbir hatıranızı, yaşanmışlıkların hiçbirisini hatırlamıyor. Nasıl mı? Bunu burda anlatmak filme saygısızlık olur 🙂 izleyin derim.

6 sene önce
yazdı

Güzel film

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Bilim Kurgu
  8.3/10
 
  108 DK
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019