Film indirme sayfasında "Ben robot değilime" tıklanır 3 saniye beklenir "Get Link" butonuna tıklanır. Nasıl mı ?

Contratiempo (2016) 720p Türkçe Dublaj izle

Görünmeyen Misafir 720p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
Gecen gün
yazdı

Sıkılmadan kesinlikle izleyebileceğiniz bir film IMDB puanı gayet yerinde film sonunda temsil edecek avukat olayın bitimine denk gelmiş orası ilginç.

13 Ağustos 2019
yazdı

zekayla yoğrulmuş harika bir film, kafayı yormak istiyorsan kesinlikle izle, zaten son zamanlarda daha iyi filmler yok

13 Ağustos 2019
yazdı

Düşnmeye çok gerek yok. Oynat bakalım

12 Ağustos 2019
yazdı

avukat kadının ölen çocuğunun annesi olduğunu tahmin etmek zor olmadı çünkü çok benziyor gözden kaçmayacak şekilde hemde

13 Ağustos 2019
cevapladı

Keşke yorumunu spoiler olarak işaretleyebilseydin.

15 Ağustos 2019
cevapladı

senin gibiler yok olsun

12 Ağustos 2019
yazdı

Filmi izlerken ufak ufak tahminlerde bulunuyorsunuz ama çoğu yanlış çıkıyor. Gidişini çok güzel ve zekice ayarlamış senarist. Sonunu tahmin etmek hiç kolay değil. Yazılanlar gibi El Cuerpo filmi de gerçekten efsane tavsiye ederim. İyi seyirler.

10 Ağustos 2019
yazdı

Film güzel akıcı bir film ama yorumlarda abartıldığı kadar da iyi değil. Tahmin edilebilirliği yüksek bir film, eğer tahmin edemiyor iseniz ya filmi izlerken dikkatiniz dağılıp ayrıntıları kaçırmışsınızdır, ya da boş bir şekilde izlemişsinizdir.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Kurbanın annesini gösterdiği sahneden sonra zaten oha avukat ile ne kadar benziyorlar dedim ve filmin ortalarından itibaren avukat ölen çocuğun annesi sanırım diye düşündüm. Filmin sonundaki o lens çıkarma ve peruk hareketine gerek yoktu, zira gözlüğü çıkardığınızda kadın bire bir aynı zaten. Madem böyle bir şeye girişip maske olayı falan yapacaktınız, daha farklı karakterler yaratsaydınız. Yani avukat ile çocuğun annesinin aynı kadın olduğunu ilk görüşte anlamanız lazım. Yorumları okuyunca hayret ettim doğrusu. Abartma timi yine iş başında anlaşılan. :D

7 Ağustos 2019
yazdı

son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi diyebilirim. son dakikasına kadar filmin sonunu tahmin edemiyorsunuz. tek kelimeyle mükemmel.....

6 Ağustos 2019
yazdı

işte İspanya farkı....ispanya sineması bir harika, hele ki gerilim filmleri.... amerika eline su dökemez....

5 Ağustos 2019
yazdı

Aynı senaryo kurgu da film izlemiştim. Tipa tip aynisi hatta oda İspanyolca ydi. Bu kadar benzerlik acayip

5 Ağustos 2019
yazdı

Bu filmi ilk çıktığı zaman izlemiştim. Şimdi bir daha izledim ve bazı yerlerde unuttuğumdan ötürü tekrar aynı şaşkınlığı yaşadım. Gerçekten çok iyi bir kurgu. Oriol Paulo müthiş bir senarist ve yönetmen zaten. İspanyol sineması bu adam sayesinde adından söz ettiriyor. Bu filmin dışında iki filmini daha izlemiştim onlar da çok iyiydi. Özellikle aşağıda da yorumlarda çok bahsi geçen El Cuerpo(ceset) filmi efsane. Bu filmin denginde hatta bir tık daha iyi bile olabilir. Diğeri de Julia'nın Gözleri filmi. O da gerilim kategorisinde. Adam bu işi biliyor diyorsunuz. Hatta daha yeni, iki filmi farklı ülkeler tarafından yeniden çekildi. Birisi bu film: Badla adıyla Hintliler tarafından diğeri de El Cuerpo: o da Koreliler tarafından The Vanished adıyla yeniden uyarlandı. Onları izlemedim ama orjinallerinin yerine geçemeyeceğinden kesinlikle eminim.

5 Ağustos 2019
yazdı

Müthişti kesinlikle izlemelisiniz , aynı yönetmenin "El Cuerpo" (Ceset) filminide kesinlikle tavsiye ediyorum.

5 Ağustos 2019
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
1:00:00 1:10:00 gibi herşeyi anladım keşke anlamasaydım :) film çok güzel harika bir kurgusu var ama sonunda sağlam bi duygu yaşayamadım
muhakkak izleyin

5 Ağustos 2019
yazdı

normalde 7 üstü filmleri sevmem ama bu film çok hoş çok hoşuma gitti. mutlaka izlenmeli diye düşünüyorum. admin kardeşim ellerine sağlık

Bugün
cevapladı

kafa ancak 1-5 lere mi basıyor?

4 Ağustos 2019
yazdı

Türkçe dublajında seste sorun var yüklerken bozulmuş sanırım.Dublajı başka siteden izledim mecbur

Adminin Cevabı: Sorun görünmüyor nerede ve nasıl probleme denk geldiniz?

4 Ağustos 2019
yazdı

puanından fazlasını hak eden bir film. favorilerinize eklemeyi unutmayın...

4 Ağustos 2019
yazdı

bu film için üye oldum beyler. film bomba.

4 Ağustos 2019
yazdı

Puanını kesinlikle hakeden bir film.Oyunculuklar gayet iyi ama altta arkadaşın dediği gibi müzikleri iyi ayarlamamışlar.

4 Ağustos 2019
yazdı

Ispanyol filmlerini begenmeyen biri olarak ikinci defa bir ispanyol filmini cok begendim.Senaryoyla birlikte oyunculuk da iyi olunca ortaya cok iyi bir is cikmis.Cok guzeldi.Diger begendigim film olan 'La cara oculta' yi da izlemeyenlere oneririm.Yalniz fragmani kesinlikle izlemeyin.

4 Ağustos 2019
yazdı

Öncelikle klişeleşen bir cümle ile başlamak istiyorum; yorum yapmak için üye oldum :) Meseleye gelince bazı arkadaşların anlam veremediği bir konu; çocuğun annesi zaten tiyatrocu bu bir kaç sahnede vurgulandı, yani anlayacağınız bu marifetinden ötürü iyi rol kesti... ;)

4 Ağustos 2019
cevapladı

spoiler diye bir şey var ! bastım eksiyi :)

5 Ağustos 2019
cevapladı

SPOİLER

6 Ağustos 2019
cevapladı

@cembozer, henüz izlemeyenler anlamaz kardeşim rahat ol sen. izledikten sonra bile anlamayanlar var ;)

6 Ağustos 2019
cevapladı

@sinemasever42, neresinde var bi söyle çok merak ettim :D

3 Ağustos 2019
yazdı

Aksiyona gerek hissettirmeyen, akıl zorlayan başarılı bir senaryo ve film olmuş... teşekkürler admin...

3 Ağustos 2019
yazdı

fragmana bakmayın fragman kötü film muhteşem izleyin kesınlıkle

3 Ağustos 2019
yazdı

film kesınlıkle muhteşem müzik sesi biraz rahatsız ettı sesı çok yüksekti müziğin onun dışında film muhteşem kesinlikle tavsiye ederim izleyin

2 Ağustos 2019
yazdı

Dublaj çıkmış eklermsn admin

Adminin Cevabı: Nerde çıkmış? kaynak gösterirsen ekleyelim..

24 Temmuz 2019
yazdı

Çok güzeldi. Oriol Paulo filmleri insanı yamultuyor :D 8/10

8 Haziran 2019
yazdı

Film başlar başlamaz sizi içine almıyor. Normal bir filmmiş gibi seyrediyorsunuz ortalarına doğru hikaye ilginçleşmeye başlıyor ve film sizi sonunda göt ediyor 10 dakika ekrana baka kalıyorsunuz. İspanyollar'ın filmleri izlenir arkadaş!

7 Haziran 2019
yazdı

Senaryonun akışı ve kurguda yapılan ciddi hatalar güzel gelişen film maalesef bir anda berbat ediyor...

29 Mayıs 2019
yazdı

İzleyin sonlarda biraz banlleşti ama senaryok ve oyunculuk çok iyiydi.

18 Mayıs 2019
yazdı

Başlangıçta pek sevmemiştim ama sonradan üfff mükemmel bir hal aldı

11 Mayıs 2019
yazdı

İzlemeye bundan basla @xkorhanx3

2 Mayıs 2019
yazdı

film son yarım saate kadar olağanüstü güzel gitti, sürekli merak,gizem üst sevideydi, herşey tam bir gerçeklik ve mantık içerisinde oldukça güzel ilerliyordu ama filme son yarım saate sanki amatörce bir dokunuş geldi, sürekli değişen olaylar,tamamen mantıksız işler ortaya çıktı. senarist değişmişde sanki devamını başka biri yazmış gibi oldu. sonlara doğru kalemi saçma sapan istediği yöne çevirdi. kısaca ilk saat çok mantıklı ve güzel idi son yarım saat çok dayanaksız ve çok saçma idi. senarist veya yönetmen sonuna bir süpriz eklemek için o güzel giden filmi batırdı. yinede izlenebilir ama sonları dolayısıyla 8/1 notu çok yüksek bence 6/10. birde aynı yönetmenin ceset diye filmi var bu filmden kat be kat daha iyi onu özellikle izlemenizi öneririm.

9 Ağustos 2019
cevapladı

ulan tam ben yazacaktım. var ya son 30 dk ne oldu bu filme diye. :D valla agzına saglık. ilk 1 saat film muhteşemdi son 30 dk hiç beğenmedim diyebilirim tat almadım yani.

13 Nisan 2019
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Kadın avukatın kurbanın annesi olduğunu önceden fark ederseniz
sıradan sayılabilecek bir film.
Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Annesi olduğunu filmin sonunda öğrenirseniz
film unutulmazlarınız arasına girebilir.

10 Nisan 2019
yazdı

10 üzerinden 10 puan vakit kaybetmeden izleyin derim. Efsane olmuş.

7 Nisan 2019
yazdı

filmeee geel filme film işi zeka işidir on numara film

2 Nisan 2019
yazdı

yok böyle bir film...

30 Mart 2019
yazdı

mükemmel bir filmi izleyin

24 Mart 2019
yazdı

yıldız yetmeyecek filmlerdendir mutlaka izleyin

6 Mart 2019
yazdı

Sonunu tahmin etmiştim.

1 Mart 2019
yazdı

mükemmel kurgu

21 Şubat 2019
yazdı

Tek kelime ile mükemmel. Kesinlikle dikkatinizi filme odaklayarak izleyin.

15 Şubat 2019
yazdı

Bu kadar iyi bir kurguya nadir rastlanıyor şok üstüne şok hele filmin sonundaki şok bambaşka Gizem türünün vücut bulmuş hali gibi birşey

15 Şubat 2019
yazdı

Sırf bu filme yorum yapmak için üye oldum. Son yıllarda izlediğim güzel film.

14 Şubat 2019
yazdı

harka bir suç ve gerilim filmi kesinlikle tavsiye ederim

29 Ocak 2019
yazdı

güzelll

21 Ocak 2019
yazdı

Super film. 👍🏻

21 Ocak 2019
yazdı

Efffffsaaaannnneeee 9/10

15 Ocak 2019
yazdı

Gerçekten iyiydi. İspanyol sinemasına yeni girmiş biri olarak bu filmden başlayarak iyi mi kötü mü yaptım bilmiyorum ama film tavsiyelerimde ilk 3'e girdi kesinlikle. Martin Scorcese'in The Departed'ından daha ters köşe film bana göre. başarılı

14 Ocak 2019
yazdı

Çok iyiydi

8 Aralık 2018
yazdı

beynim yandı çok çok iyi bence

30 Kasım 2018
yazdı

Hemen isleyin, sakin kacirmayin... cidden iyi...

8 Kasım 2018
yazdı

Çocuğun telefonundaki parmak izine bakmadıkları zaman filmin tüm inandırıcılığı gitti diyebilirim. Hadi filmin geçtiği zaman eski desek parmak izi yok desek 2016 model bmw var. Biraz absürt olmuş. İzlenebilecek bir film ama daha iyilerini izledim. Kurgu güzel de eksiklik var filmde. iyi şeyirler.

13 Kasım 2018
cevapladı

daha iyileri neler mesela? ne tavsiye edersin ?

18 Ekim 2018
yazdı

merhaba admin kardeş bu filmin dublajı ne zaman çıkar bilgin va mı? google dan bir bilgi bulamadım doğru dürüst. yukarıda ne zaman eklenir yazan yerden aratdım çıkan yazılardan bişey anlamadım. sen net bir bilgi verebilir misin biliyosan?

Adminin Cevabı: Türkiye'de yayınlayan bir firma olsaydı eğer dublaj çoktan çıkardı şuana kadar yayınlayan olmamış belki ileride olur çıkarsa ekleriz.

20 Ekim 2018
cevapladı

teşekkürler cevapladığın için admin

6 Ekim 2018
yazdı

Tavsiye isteyen arkadaşlarıma hep Bunu izledinmi diye sorduğum. İzlemediyse tavsiye ettiğim, sürükleyici bir film.

15 Eylül 2018
yazdı

Sonu tahmin edilebilen,ortalalamanın bir tık üstü bir film.İzleseniz de olur izlemeseniz de.

4 Ağustos 2018
yazdı

müthiş film. nefessiz izledim . son yıllarda çıkan en iyi film olabilir . hemen izleyin

1 Ağustos 2018
yazdı

At favorilere at at at..

6 Temmuz 2018
yazdı

Sonu şok 😱 Harika bir filmdi

11 Haziran 2018
yazdı

Holy moly. İzleyin anlarsınız

21 Mayıs 2018
yazdı

zekice...

21 Mayıs 2018
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
gizlemek istediğiniz yav he he. 2 tane çiftçi adamla kadın da gidip MİT gibi planlar yapıp mission impossible gibi yüz maskeleriyle şekilden şekle girip kalemler içine mikrofonlar yerleştirip koskoca CEO ve arkasındaki en iyi adamların foyasını ortaya çıkarıyo. kesin baya iyi kurgu filmi. bi de fantastik kaegorisine eklemeleri lazım adasdasd

2 Mayıs 2018
yazdı

film çok güzel izlettiriyor kendisini. sadece bir sahnesinde böyle tesadüf olmaz saçmalık diyorsunuz o kadar ama son sahnede eğer yanınızda biri varsa ağzınız açık bir şekilde ona doğru dönüyorsunuz

27 Şubat 2018
yazdı

EFSANEE bir film. şiddetle önerilir.

8 Ocak 2018
yazdı

Legen .. . wait for it .. dary. Legendary!!!

29 Aralık 2017
yazdı

sürükleyici, akıcı sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film. izleyin derim.

28 Aralık 2017
yazdı

İzlediğim en iyi gizem filmlerinden biri sonundan sonra 10 dakika kendime gelemedim EFSANE

21 Aralık 2017
yazdı

Yok böyle bir film. Seneryo müthiş. Gözünüzü kırpmadan izleyeceksiniz. Hele sonu yokmu izlediğim en iyi son !!! Bu filme kötü diyen emin olun 14 yaş altı iron men, Recep İvedik filimleri izleyendir.

25 Kasım 2017
yazdı

efsane film sürükleyici hiç sıkmıyor

14 Kasım 2017
yazdı

Şahane film.

3 Kasım 2017
yazdı

hayatımda ilk defa bir film için yorum yapacağım böle bir film olamaz ya arkadaşın birisi yorum yapmış sırf yorum yapabilmek için üye oldum böle bir şey yok kesinlikle izleyin herkese tavsiye vereceğim bence bu film 10/9.9 başka bir şey değil helal olsun! teşşekkürler admin...

7 Ekim 2017
yazdı

Sonu çok belliydi kesinlikle bir El cuerpo değil.

5 Ekim 2017
yazdı

Film!

1 Ekim 2017
yazdı

sürprizi anlayamayan yoktur herhalde o kadar bariz ki suç-cinayet-dedektif tarzı filmleri sevmem ama çok konuşuldu diye izleyim dedim ama fiyasko bence en can alıcı yeri herkes anlar, ben daha farklı bir şey olacak diye bekliyordum :/ kurgu fena değil ama film ortama veya ortalama altı benim için.

21 Aralık 2017
cevapladı

Gahsh

21 Aralık 2017
cevapladı

Son yıllardaki izlediğim en güzel 5 filmin arasına yazabilirim bu filme nasıl orta altı diyebilirsin anlamıyorum. Son 3-4 yilda izledigin en çok begendigin gerilim, gizem dilimlerini yazarımızın kiyaslayalim bakalim

19 Eylül 2017
yazdı

diğer ismi The Invisible Guest bu insanlar bu daha çok bu isimle aratıyor ve bulamıyor o yüzden bu ismide eklerseniz daha çok kişiye ulaşır saygılarımla.

15 Eylül 2017
yazdı

Vaaay efsane olmuş film ya İspanyol filmi diye öylemesine açtım filmi ama çok güzel çıktı :)

10 Eylül 2017
yazdı

tavsiye ederim izleyin

7 Eylül 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
gizlemek istediğiniz yorumunuz Gözü açık mı bayılmıştı çocuk yani?

28 Ağustos 2017
yazdı

İyi bir gerilim filmiydi izlenmeli. Teşekkürler

22 Ağustos 2017
yazdı

Tek kelimeyle MÜkemmel bir film. Mutlaka izleyin...

22 Ağustos 2017
yazdı

Malesef finali çok önceden anladım malesef heyecan ve merakla izlemeyi isterdim ama olmadı.

21 Ağustos 2017
yazdı

vakit kaybetmeden başlatın, yok böyle bir film... 9/10 Teşekkürler admin.

20 Ağustos 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
öncelikle kazadan sonra çocuğun nabzına bakmadılar bu bir iş oldu bittiye geldi. hani desem panik haliyle yaptılar da insan o kadar saat boyunca yine de bi kontrol eder. olayların değişkenlik hali beni şaşırttı ama avukatın diğer tarafa geçişi çok basitti. Kılık değiştirmiş olması yeniden beni şaşırttı tam böyle final mi olur ak derken. Tabi ki eksiklikler var ama el mahkum izleyin zevk alırsınız delirebilirsinizde kadının karşıdan olabileceği hiç aklına gelmedi mi ak evladı diye. yalnız elemanın o kadar pislik yapacağı hiç aklıma gelmemişti kadın ve adam güzel rol yapmışlar. Kadının yapmış olma ihtimali çok inandırıcı oynanmış

18 Ağustos 2017
yazdı

Efsane bir film! Mutlaka izleyin!

16 Ağustos 2017
yazdı

El cuerpo bunuda izleyin harika filim .

15 Eylül 2017
cevapladı

Tavsiye için teşekkürler :)

14 Ağustos 2017
yazdı

Hayatimda izledigim filmlerin icinde en iyi kurguya sahip filmlerden biriydi isini biliyosun admin :)

12 Ağustos 2017
yazdı

sonuna kadar ne olacak diye beklediğim soluksuz izlediğim nadir filmlerden biriydi izleyin,izlettirin.

8 Ağustos 2017
yazdı

mutlaka izleyin harika bir film. bu ispanyol gizem filmleri harika oluyor. sadece reklamları az olduğu için sükse yapmıyor. "el cuerpo" diye bir film daha var yine bu sitede. onu da mutlaka izleyin, ispanyol filmleri hakkındaki fikriniz daha netleşir.

8 Ağustos 2017
yazdı

film bitince anaaa diceniz türden kaçırmayın

3 Ağustos 2017
yazdı

Gerçekten harika bir film. İzleyiciyi ters köşeye yatırmak diye buna denir..

29 Temmuz 2017
yazdı

muhtesem bir film , 10 numara

26 Temmuz 2017
yazdı

Sonunda vay be dedirten film yapmışlar nefis

21 Temmuz 2017
yazdı

baya sağlam filmdi .olayları farklı açılardan tekrar ele alması çok hoşuma gitti.

20 Temmuz 2017
yazdı

genel olarak güzel sürükleyici bir film, güzel vakit geçirmek ve kafa çalıştırmak için birebir evet ama yorumlarda abartıldığı kadar da iyi değil yani

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
çocuğun annesinin avukat olduğunu filmin yarısından önce anladım mesela. bunu filmin sonuna kadar nasıl oluyor da anlamayanlar var hayret ettim her şey apaçık ortadaydı

9 Temmuz 2017
yazdı

perdesiz

8 Temmuz 2017
yazdı

Senaryo da kopukluk var ama etkileyici bir gizem filmi olmuş. Kopukluğa gelince 0km bmw x5 kaza anında çalışmaz iken üzerinden duman çıkan eski seat marka araba nasıl çalıştı ve suya atarken dikkat ettiniz mi ? Araba sapasağlamdı.

25 Temmuz 2017
cevapladı

Arkadaşım insan spoiler yazar değil mi ama. Filmi izlemeyenler için hani.

7 Temmuz 2017
yazdı

Şu ana kadar izlediğim en iyi gizem filmi olay hakkında belirli şeyleri tahmin edebiliyorsunuz ama en sonundaki kılık değiştirme tahmin edilir cinsten dağil

11 Temmuz 2017
cevapladı

spoiler be kardeşim filmi senin yüzünden izlemekten vazgeçtim ya

23 Temmuz 2017
cevapladı

kardeşim ayıp

4 Temmuz 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
bi ara avukat kadının içinde kesin laura var dedim de o da süprizliymiş.

3 Temmuz 2017
yazdı

17 YAŞINDAYIM 7 YAŞINDAN BERİ FİLM İZLERİM ARTIK İZLEDİĞİM ÇOĞU FİLMİN SONUNU İLK 30 DAKİKA DA TAHMİN EDERİM VE ÇOĞU ZAMANDA DOĞRU ÇIKAR. AMA BU FİLMDE HER 20 DAKİKADA BİR TERS KÖŞE OLDUM VE SONUNDA OHA DEDİM. TAM BİR BAŞ YAPIT. DİYECEK SÖZ YOK ARKANIZA YASLANIN VE FİLMİN KEYFİNE BAKIN...

7 Temmuz 2017
cevapladı

30dk da tahmin edermiş Marvel izliyor sanki

7 Temmuz 2017
cevapladı

vural(dışaynin) bu sana "SALAK"

8 Temmuz 2017
cevapladı

Yuh çizgi film sektörümü bu 30dk ne

30 Temmuz 2017
cevapladı

17 yaşında izlesen izlesen konusuz filmler izlersin onda da sonunu tahmin edebiliriz

29 Mart 2019
cevapladı

@hellboy, herkes senin gibi vasıfsız olmak zorunda değil kardeş

29 Haziran 2017
yazdı

çok güzeldi.İzlenmesi gerek kesinlikle.

27 Haziran 2017
yazdı

keyifle izlenecek ortalamanın üzerinde bir film kesinlikle tavsiye ederim.

25 Haziran 2017
yazdı

İlk filmide çok iyi ikinciside çok iyi olmuş.Tavsiyem ilk filmini de izleyin.

5 Temmuz 2017
cevapladı

İlk filmin adı ne?

22 Ekim 2018
cevapladı

@novocaine, bu filmin ilki falan yok. bunu yapan yönetmenin bundan önceki filmi de güzel. o filmi kastetmiş heralde. o filmin adı "el cuerpo" türkçe adı ceset

6 Ocak 2019
cevapladı

@novocaine, Afedersiniz, conan hatamı düzeltmiş.

24 Haziran 2017
yazdı

çok dikkatli izleyin küçük detaylar var ama kaçırırsanız anlayamayacağınız kısımlar olur. ve filmi mutlaka izleyin beyin yakan cinsten. mükemmel olmuş :)

23 Haziran 2017
yazdı

Film çok iyi. Bu filmi beğenenler El Cuerpo yu izlesin aynı adam yapmış. O da çok iyi bir film. Bunu beğenen onu da beğenir. İzleyin izlettirin.

22 Haziran 2017
yazdı

selçuk inanda oynuyormuş filmde :) güzel film tereddüt etmeden izleyin..

23 Haziran 2017
cevapladı

selcuk inan ne alak

4 Temmuz 2017
cevapladı

@neduhiro, başroldeki abimizi biraz benzettim o yüzden :D

21 Haziran 2017
yazdı

ne kim ne zaman.what?!??....dedim ve kaldım.müthiş bir film.

21 Haziran 2017
yazdı

gerçekten çok iyi bir filmdi sonunda oha diyorsunuz

21 Haziran 2017
yazdı

yorumlara değinerek konusuyorum film abartılacak kadar sasırtmalı falan degil şunuda göz önünde bulundurun son 12 yılın butun filmlerini izledim sayılıyır

22 Haziran 2017
cevapladı

aferin sana :D

16 Haziran 2017
yazdı

öncelikle film güzel sayılırdı imbd fazla olmuş 6,8/10 yeterli sebebi ise ne senin arabanda ne karşı tarafın arabasında çarpışma izi yok bu durumda geyik çıksın yada çıkmasın kanunda olmamış kazaya ölüme sebebiyet diye ceza verilmez yani orda polisi arasa çarpışma yok kaza yok çocuk kemer takmamış yani bunun cezası yok bu kadar basit gelelim madem çocuk yaşıyor bunu orda ayıkmadınız mı ? insan bi kolunu eline alır kulağını kalbe dayar can bu manavda karpuz değil son olarak avukatın karısı olduğunu ben sorgulamanın yarısında anladım hatta geriye sardım otel görüntülerine baktım kadın benziyordu yani dikkat edince onun dışında kurgusal olarak idare eder ama izlemesenizde olur yani birkaç mantık hatası var yani ben hayatımın sırrını verecem gel bana bi avukatlık kimliğini göster derim açarım interneti bi bakarım yani bu kadın o kadın mı pata küte bilgi verilmez

16 Haziran 2017
yazdı

Olağanüstü bir film. Arkana yaslan ve izle. Sonunda "oha" dedirten bir film.

15 Haziran 2017
yazdı

Superrr

13 Haziran 2017
yazdı

iki gün boyunca filmdeki olay bulmacasını çözmekte zorlanıyorsan işte o film mükemmeldir.puan olarak hakkı yenilmiş....

11 Haziran 2017
yazdı

El Cuerpo nun senaristi yine harika bi senaristlik yapmış harika adamsın Oriol Paulo ! Admin dostum mükemmelsin emeğine sağlık ben izledim ancak anneme de izletmem lazım o yüzden TrDub var ise yüklersen çok mutlu olurum :)

11 Haziran 2017
yazdı

defalarca ters köşe, uzun zamandır izlediğim en iyi film. kesinlikle izleyin.

8 Haziran 2017
yazdı

Bunlar basit senaryolar be kardeşim.En azından benim gibi bi hayli gizem filmi izleyenler için.Gizem filmi izlemek istiyorsanız The Game izleyin.Gizem nasıl olur görün.Yönetmen ve Senaryo yazarı dalga geçer gibi ters köşe yapıyor izleyiciyi.

8 Haziran 2017
cevapladı

Ama şunu ekliyim İspanyol yapımı izlediğim son 3-4 filmin hepsi güzeldi.Önemli bi yol kat ettiler

22 Haziran 2017
cevapladı

game de iyiydi bu da ii ayrı gayrı yok :D

8 Haziran 2017
yazdı

Kurgu çok iyi,izleyin.

7 Haziran 2017
yazdı

Mutlaka izleyin, heyecanlı bir film. Ters köşe bir son.

7 Haziran 2017
yazdı

Bende Filme yorum yapmak icin uye olanlardanım :) o kadar etileyici o kadar kusursuzca yazılmıs bi senaryo, beyin yakan kalp patlatan bi film. american aktris ve aktorlerine oyunculuk dersi verecek nitelikde bi referans film. cok iyiydi izleyin izlettirin mumkunse yalnız kullaklıklar son ses acık :)

6 Haziran 2017
yazdı

Yalnız başınıza izlerseniz daha güzel olur. eğer dikkatiniz dağılırsa bi şeyleri kaçırabilirsiniz ve bunu asla istemezsiniz. O zaman film izlemeye hazırsan hemen arkana yaslan ve sadece izle.

3 Haziran 2017
yazdı

Filmin sonunda oha yoh artık diyosunuz ama konusuna göre çok uzun yapmışlar . bu hikayeyle süper kısa film olurmuş. gereksiz uzun sıkıcı , sonu güzel sonu.

1 Haziran 2017
yazdı

YOK BÖYLE BİR ŞEY!! Böyle beklenmedik sonlara olan hasreti efsane gideren bir film izlemeyen kalmasın...

1 Haziran 2017
yazdı

Binlerce film izledim böyle son görmedim harika 10/10

31 Mayıs 2017
yazdı

Tapılası bi senaryo olmuş! En kısa şekilde öyle diyebilirim...Harikaaa

30 Mayıs 2017
yazdı

on numara bir gizem gerilim olmuş çok beğendim .beyin yakan tarzda hadi hemen aç izle

29 Mayıs 2017
yazdı

Tek kelimeyle efsane...Benim gibi kolay kolay film bulamayıp bulunca da beğenmeyenlerdenseniz düşünmeden açın izleyin.Pişman olmazsınız

28 Mayıs 2017
yazdı

Gizem sevenler tereddüt etmeden izlesin ;)

28 Mayıs 2017
yazdı

Oriol Paulo yapmışsa baldır, baldan tatlıdır. Arşivinize 1 DVD'lik yer daha ayırın. Film öyle sürükleyici ki; sürtünme ısısından zihinler yanıyor.

İyi seyirler.

27 Mayıs 2017
yazdı

mükemmel

27 Mayıs 2017
yazdı

Çok kaliteli bir yapım olmuş bir film kolay kolay favorime eklemem ama bunu ekledim izleyin pişman olmazsınız ..

27 Mayıs 2017
yazdı

Filmin Türkçe ismi "AKSİLİK" merak edenler için..

7 Haziran 2017
cevapladı

Türkçe tam karşılığı ise Zamana Karşı

27 Mayıs 2017
yazdı

İzlerken sizi yerden yere vuracak sürekli bir şok haline sokacak, geçen her sahnede daha farklı bakacağınız modern zamanlarda yapılmış en iyi filmlerden arkanıza yaslanın ve sakin bir kafayla izleyin :) şimdiden iyi seyirler

27 Mayıs 2017
yazdı

Filme yorum yapmak icin uye oldum gerisini siz dusunun kusursuzdu

26 Mayıs 2017
yazdı

Harbiden çok güzel bi kurgu. Helal olsun dedirtti.

26 Mayıs 2017
yazdı

Bu filmi beğendiyseniz "el cuerpo" ve "loft" filmilerini de mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz. bu film gibi şaheser filmler. ispanyollar bu işin üstadı.

24 Mayıs 2017
yazdı

Oyunculuklar harika senaryomükemmel film 5 dakikdan itibaren sizi yakalıyor şimdi ne olacak diyorsunuz sonra has... hadi ya falan oluyor sonunda da haketmişti o... diyosunuz iyi seyirler

24 Mayıs 2017
yazdı

müthiş bir kurgu + süper bir senaryo = harika bir film ;)

24 Mayıs 2017
yazdı

yuh artık... neydi bu.. izleyin kimse olmadan sakince

23 Mayıs 2017
yazdı

Allah sizi bildiği gibi yapsın emi bıraktığım sigaraya başladım film yüzünden labim sıkıştı gece gece kusursuz film.....

22 Mayıs 2017
yazdı

kesinlikle izleyin

22 Mayıs 2017
yazdı

mükemmel ötesi bir film ya.nadir bulunur böyle filmler millet izleyin asla pişman olmazsınız

21 Mayıs 2017
yazdı

vay be son dakikalarda 10 kere yok artık dedim

21 Mayıs 2017
yazdı

ispanyollar döktürmüş yine , zaten yönetmen el cuerpo'nun yönetmeniymiş.Tek eksik luis tosar'ın bu filmde olmaması...

20 Mayıs 2017
yazdı

Uzun zamandır böyle iyi bir fil izlememiştim. Müthiş bir kurgu süper bir hikaye olmuş. Kesinlikle tavsiye ederim.

20 Mayıs 2017
yazdı

son zamanlarda izlemiş olduğum en iyi filmlerden biri.Kurgu harika.

20 Mayıs 2017
yazdı

10 numara ...

20 Mayıs 2017
yazdı

ÇOK GÜZELDİ. TEŞEKKÜRLER

20 Mayıs 2017
yazdı

Çok fazla flashback var ve birkaç saniyede bir ileri,geri gitmekten filmin tadı kaçmış. Oldukça vasat, son yarım saatte sonu tahmin edilebilir ve mantık sınırlarını zorlayan bir film. Fazla vaktiniz varsa bile bundan daha iyi sayısız seçeneğiniz olduğu için tavsiye etmem.

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Arabaların çarpışma sahnesi çok dandikti. Bmw'nin ön tarafında en ufak bir hasar bile yoktu. Ayrıca öyle çarpışmayla hayati tehlikesi olmaz bir insanın, saçmalamasınlar. Çocuk ta ne güzel ölü taklidi yaptı öyle :) Ayrıca avukat ve savcı arkadaşlara sormak istiyorum. Annenin topladığı bütün deliller usül açısından geçersizdi. Hiçbir resmi dinleme-izleme-kayıt izni olmadan delil elde edilemez. Davalarda mahkeme tarafından resmi olarak tanınacağını zannetmiyorum. Acaba doğru mu biliyorum ?

26 Mayıs 2017
cevapladı

canım sen git recep ivedik falan izle çok yarma kendini:)

29 Mayıs 2017
cevapladı

Sizin gibileri anlamıyorum arkadaş sırf konuşmak için konuşuyorsunuz,nerden anladın yawrum sen son yarım saatte sonunun böyle olacagını? arkadaşın da dediği gibi sen recep ivedik izle :DDDD

3 Haziran 2017
cevapladı

Bak ben hayatımda hiçbir filme yorum yapmadım. Buna da yapmayacaktım ama sırf senin şu saçmalığına cevap vermek için üye oldum. "Mantık sınırlarını zorlyan bir film" cümlenden her şey ortada da yine de haberin olsun diye söylüyorum. IQ seviyen Pepee'den yukarısını kaldırmaz. Recep İvedik bile 2 beden büyük sana

13 Haziran 2017
cevapladı

Arkadaşı anlıyorum söylediği bi çok şey doğru.Ama yaptığın hata şu bana göre herkesi kendi algılamanla aynı görme.Bu filmin sonunu önceden bilmek için analitik düşüne bilmen ve gizem filmlerinin nasıl ilerlediğini bilmen gerek.Benim için filmin sonu 50.dakikada belliydi.Ha bu ütopik bir yetenekmi değil tabi ki de.Sonunu nasıl bildin diye sorarsanız dikkat ederseniz çocuğun annesinin yüzü hiç bir kadrajda dikkatlice verilmiyor,kadının anne hali dikkat çekici olmaması bunun içn gözlük kullanmış yönetmen daha fazla yazmakta mümkün ama esas olarak gizem filmlerinin nasıl işlendiğini bilseydiniz sizde tahmin ede bilirdiniz.Yukarıda yazdığım gibi benim için basit senaryo ve bu senaryoları gizem olarak görmüyorum gizem filminde her şey ortada olmalı ama bir o kadar da gizli olmalı.izleyiciyi her an şüpheye düşürmeli.tabi ki bunlar benim düşüncem

20 Mayıs 2017
yazdı

Şahane bir filmdi, hiç düşünmeden izleyin. Senaryosundan zeka akıyor..

20 Mayıs 2017
yazdı

Muhteşem bir akıl oyunu, tüm dikkatler başka yerdeyken bumm 12 den vuruyor

19 Mayıs 2017
yazdı

kaliteli bir film olmuş.Şaşırtıcı..10 üzerinden 9

19 Mayıs 2017
yazdı

kaliteli bir film olmuş.Şaşırtıcı..10 üzerinden 9

18 Mayıs 2017
yazdı

Çok güzeldi. İzleyin izlettirin.

18 Mayıs 2017
yazdı

Bayağı iyiydi ya. Mükemmeldi hatta. Bana böyle sürükleyici, merak uyandırıcı adama ulan noluyoruz dedirtecek filmlerle gelin işte.

18 Mayıs 2017
yazdı

izlenir

18 Mayıs 2017
yazdı

son derece iyi kurgulanmış. ters köşeler ypn şaşırtıcı bir sonu olan mükemmel bir film kendileri..

18 Mayıs 2017
yazdı

kaliteli bir gizem filmi. şaşırtıcı son, orjinal bir konu.

18 Mayıs 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
şimdi gizem filmi olunca sonuna doğru tamam burası şaşırtıcı diyorsunuz bir yenisi çıkıyo burası diyosunuz bir yenisi çıkıyo ama en sonunda en büyük hamleyi yaptı bravo...

17 Mayıs 2017
yazdı

Çok sürükleyici, sonu çok ilginç kesinlikle izleyin.

17 Mayıs 2017
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
filmin son 25 dakikasında en az 5 kere yok artık diyorsunuz
Kaçırılmaması gereken bir film.Arşivlerde durmalı hatta :)

16 Mayıs 2017
yazdı

İzleyin kaçırmayın çok iyi...

16 Mayıs 2017
yazdı

güzel film insanı ters köşe yapıyor sonunda

Oyla:
Görünmeyen Misafir Kullanıcı Oyu: 9 / 10 (109 oy)
Görünmeyen Misafir - Contratiempo 720p izle
720p
  8,1/10
 
  106 Dk.
  İspanya

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019