Film indirme sayfasında "Ben robot değilime" tıklanır 3 saniye beklenir "Get Link" butonuna tıklanır. Nasıl mı ?

Bad Samaritan (2018) 1080p Türkçe Dublaj izle

Kötülük Evi 1080p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
13 Temmuz 2019
yazdı

Gerilim sahnesi neredeyse sıfır. Daha güzel gerilim filmleri var onları izleyin bu filmin ne olduğu belli değil.Bence çok kötüydü.

23 Haziran 2019
yazdı

Gerilmedim, standart bir sapık filmi ama izlenebilir.

20 Haziran 2019
yazdı

Doctor Who'da ki sempatikliğini kaybetmişsin DAVID :( !!!!!!!!!! :D :D Film çok güzel arkadaşlar. Baya geriyor

18 Haziran 2019
yazdı

Harika bir gerilim filmi.. bu tarz severler mutlaka izleyin. mantık hatası var diye filmi yarıda bırakmak ta nedir arkadaş. mantık ararsan hiçbir filmi izlememelisin.

13 Haziran 2019
yazdı

Bu filme saçma diyenin aklından şüphe duyarım. Izlediğim en iyi gerilim filmlerinden bir tanesi oldu. Tavsiye ediyorum

8 Haziran 2019
yazdı

Misfits'de mükemmel bir performans gösteren Robert Sheehan burda da oyunculuğunu resmen konuşturmuş. Bel altı diyaloglar mevcut ve Cinsellik de hafif var. Aile ile izlenebilir bence. David Tennant oyunculuğunu zirveye taşımış bence artık daha fazla ilerletemez. Broadchurch'da da iyiydi burda da mükemmel olmuş. Gerilim bol. Ama seyirciyi şaşırtacak bir şeyler koymamış film nasılsa aynı öyle ilerliyor. 10/7

5 Haziran 2019
yazdı

mantık hatası değil arkadaşlar sadece hata burda mantık yok

5 Haziran 2019
yazdı

Çok süper bir film olmasada izlenebilecek sürükleyici bir film derim . Yorumlara aldanmadan kendi yorumuzu yapın derim filmi izledikten sonra

3 Haziran 2019
yazdı

Saçmalık zor dayandım.

2 Haziran 2019
yazdı

öncelikle bu film korku filmi değil o beklentiyle izlemeyin tam bir gerilim filmi baştan sona düşmeyen temposu ve başarılı oyunculukları ile özellikle David Tennant tek başına sırtlamış filmi resmen sonuna kadar merak içinde izleten bir film özellikle benzerlerinin aksine klişe sahnelerden kaçınmaya çalışılmış 10/7

27 Mart 2019
yazdı

imdb hakettiiği puanıvermiş öyle abartılacak bir film değil tadını bozmamak için pek mantık hatalarına takmazsın ama bazıları da baya baya gözüne sokuyor yani. aman aman bir gerilim değil. izleyen de izlemeyen de bir şey kaybetmez bence.

31 Ocak 2019
yazdı

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
adamın fbi karargahı önünde şırıngayla durup şüpheli hareketler gösterebildiğini görünce ileri sarıp kapattım. fbi diyorum bak FBI

28 Ocak 2019
yazdı

Sıkılmadan izlettiriyor,ben gerilmedim şahsen izlerken,kötü roldeki vatandaş kötü rolun adamı değil bence

6 Ocak 2019
yazdı

Sponsored by Maserati

25 Kasım 2018
yazdı

filmin ilk baslari biraz durgun ama öyle bi gerilim basliyorki aklinizi alicak türden uzun zamandir bu kadar gerildigimi hatirlamiyorum izlemeyen cok sey kaybeder emegine saglik admin kardesim ..

16 Kasım 2018
yazdı

gerilim filmi arayanlar rahatlıkla izleyebilir çok güzeldi :D

4 Kasım 2018
yazdı

Kurgu bütünüyle sağlamdı fakat birçok mantık hatası vardı. Eksik bir şeyler vardı ya tam olarak tanımlayamıyorum ama beni pek tatmin etmedi.

18 Ekim 2018
yazdı

beklentinizi yüksek tutmadan gerilim tadında izleyeceğiniz akışı olağan bi film büyük süprizler yok ama güzeldi...

30 Eylül 2018
yazdı

bu filme güzel diyenlerin aklından zoru var sanırım yada daha önce film seyretmemmişler. sinirden ellerim titriyor. 2 saaatim boşa geçti.

18 Ekim 2018
cevapladı

diyelim ki siz çok film seyrettiniz ve daha aklınızla aranız iyi :) bu aklınız iki saat boyunca izlerken yerine gelmedi mi ha birde o kadar akıllısınız ve bi film sizin ellerinizi titretiyor bence film amacına ulaşmış bi gerilim filmi ve sizde gerilmişssiniz :)

25 Kasım 2018
cevapladı

laf olsun torba dolsun misali yorum yapmissin 26 yorum herkes begenmis bir sen ariza cikarmissin birader sen git recep ivedik izle bence ne filmden anliyorsun ne heyecan nede gerilimden .

30 Eylül 2018
yazdı

baya güzel bir gerilim filmi izleyin

18 Eylül 2018
yazdı

gerilim arayanlar bir solukta izleyebilirler

16 Eylül 2018
yazdı

güzel bi gerilim. tek solukta izlendi.

14 Eylül 2018
yazdı

Düşünmeden direkt izleyin. Bana güvenin.

12 Eylül 2018
yazdı

mükemmel gerilim.

9 Eylül 2018
yazdı

güzel

23 Ağustos 2018
yazdı

izizlediğim en güzel gerilim ve dram filmlerinden biriydi. vakit kaybetme izle

22 Ağustos 2018
yazdı

Oldukça güzel, korkudan ziyade gerilim ağırlıklıydı. Olaylara kendimi kaptırdım ve çocuğun heyecanını ve korkusunu bende hissettim. İyi bir senaryoya sahip güzel bir gerilim filmi.

19 Ağustos 2018
yazdı

doktorhu gitmiş yerine bir öküz gelmiş

15 Ağustos 2018
yazdı

mükemmel bir filmdi sıkılmadan izledim bana split filmini çağrıştırdı

15 Ağustos 2018
yazdı

İlk 1 saat çok iyidi sonlara doğru biraz bozdu ama gene de iyiydi.

15 Ağustos 2018
yazdı

güzel kurgu çok da iyi gidiyor film kaymak gibi ama korku falan alakası yok. gerilim sadece. minik başarısız polislikler vardı ne gereği vardı bilemedim ama izlenir

13 Ağustos 2018
yazdı

zaman geçirmek için ideal ama çok birşey beklemyin

11 Ağustos 2018
yazdı

yönetmenin Hitchcock'dan etkilendiği çok belli. başarılı bir anlatı olmuş...

11 Ağustos 2018
yazdı

detaylı yorum yapmaya değmeyecek bir yapım.arka sokakların sezon finali bile bu filmin yanında mission impossible 6 gibi kalır

14 Eylül 2018
cevapladı

arkadaşlar yorumu dikkate almayın, rumuzu cuk oturmuş.

11 Ağustos 2018
yazdı

Farklı,güzeldi.

11 Ağustos 2018
yazdı

Sonra da bireysel silahlanmaya hayır. Amk aynasizlari.

10 Ağustos 2018
yazdı

böyle polis teşkilatının amk...

9 Ağustos 2018
yazdı

Tüm samimiyetimle söylüyorum, izleyin pişman olmazsınız. İzlerken büyük keyif aldım.

9 Ağustos 2018
yazdı

Güzel bir gerilim filmi izleyebilirsiniz

9 Ağustos 2018
yazdı

çok güzel başarılı bir gerilim filmi izleyebilirsiniz herkes beğenecektir

Oyla:
Kötülük Evi Kullanıcı Oyu: 7.5 / 10 (21 oy)
Kötülük Evi - Bad Samaritan 720p izle
1080p
  6,3/10
 
  110 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019