Back to the Future (1985) 720p Türkçe Dublaj izle

Geleceğe Dönüş 720p Türkçe Dublaj izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
22 Temmuz 2019
yazdı

Mukemmel

26 Nisan 2019
yazdı

Harika. Konu, işleyiş, müzikler. Daha fazla IMDB puanı hakediyor. Filmi izledikçe, konuya, karakterlere alıştıkça güzelliğini kalbinizde hissediyorsunuz. Keşke hiç izlememiş olsam da tekrar başlasam.

19 Nisan 2019
yazdı

şimdiki bilimkurgu filmlerinin çoğundan daha iyi..

13 Nisan 2019
yazdı

Bu kadar iyi olacağını tahmin edememiştim

10 Nisan 2019
yazdı

Kim bilir bu kaçıncı izleyişim... İlk defa izleyecekler için uyarı: bu filmi hakkını vererek izleyiniz çünkü kendisi gelmiş geçmiş en iyi film olur.

9 Nisan 2019
yazdı

1985 yılında çekilen filme bak.. Saygıyla eğiliyorum mükemmel fevkaladenin fevkinde!

27 Mart 2019
yazdı

Neler olacağını asla tahmin edemiyorsunuz ve çok iyi sürüklüyor.Puanını sonuna kadar hak etmiş

25 Mart 2019
yazdı

çok ama çok mükemmel bir filmi notu 10/9.5

24 Şubat 2019
yazdı

gerçekten dolu dolu bir film. dönemiyle kıyaslamak bir tarafa dursun günümüz için bile mükemmel bir senaryo yazmış adamlar

8 Ocak 2019
yazdı

Bende ön yargıyla yaklaşanlardandım ama film çok güzeldi. 1985'de böyle film yapıldığına şaşırdım. Kesinlikle ertelemeden izleyin.

12 Eylül 2018
yazdı

Tüm zamanların en iyi filmerinden kesinlikle !

26 Ağustos 2018
yazdı

17 yaşında ve kafam güzelken bu filmi izlediğimi unutmayacağım.

1 Şubat 2018
yazdı

Gelmiş geçmiş tüm zamanların en iyi film serilerinden eğer hala izlemeye başlamadıysanız çok geç kaldınız...

9 Ekim 2017
yazdı

Rick and Morty ????????????????**

8 Ağustos 2017
yazdı

Niye bu kadar abartılmış anlamadım fakat öyle abartıldığı kadar iyi değil. Güzel izlenir fakat abartılmış.

15 Ekim 2017
cevapladı

Bir daha izledim,abartılmamış efsane :D İlk izlediğimde uyuklayarak izlemiştim ondan sevmemişim galiba :D

17 Ocak 2018
cevapladı

@kacakwifi, Bak bi daha izle daha da seveceksin. 100 üncü kere izleyip halen seven biliyorum (misal ben)

20 Haziran 2017
yazdı

MUAZZAAAAAM BİR FİLM BU KADAR GÜZEL KÜLT BİR FİLM YOK :D

30 Mayıs 2017
yazdı

NET OLARAK MUAZZAM.BAŞLARDA BU NE LAN DERMİŞ GİBİ OLABİLİRSİNİZ.SAKIN SIKILMAYIN.DAHA NE OLABİLİR DERKEN DAHA ÇOK ŞEY OLAN FİLM.Böyle kült filmleri izlememek gibi bir sorunum vardı.Bunu aşmaya çalışırken bunu da izliyim dedim.Neden bu güne kadar izlemedim diye kızıyorum kendime...

9 Şubat 2017
yazdı

Yapım yılına, bütçesine ve hasılatına bakın. Bu sayfadaki tüm iyi yorumların özeti...

11 Ocak 2017
yazdı

Şuana kadar izlediğim en iyi bilim kurgu filmi bu oldu. Neden daha önce izlemediğimi bilmiyorum. 3 filmi de sırasıyla izleyin. Kesinlikle pişman olmayacağınız harika bir film,..

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
ilk film IMDB puanından anlaşılacağı üzere 2. ve 3. filmden daha heyecan verici ve harikaydı

27 Aralık 2016
yazdı

tek kelimeyle mükemmel

21 Kasım 2016
yazdı

Gerçekten taaa kaç yıl öncenin bilim kurgu filmi saçmasapandır diyip izlememiştim ve şu an cidden hayran kaldım helal olsun :)

14 Eylül 2016
yazdı

hep 85 yapımı bilimkurgudan ne hayır gelir diyordum gerçekten salakmışım. mükemmel

3 Kasım 2016
cevapladı

bu seri bir efsanedir murat kardeşim :)

10 Eylül 2016
yazdı

Bu filme gerçekten bayıldım bu kadar geç keşfettiğim için pişmanım

21 Temmuz 2016
yazdı

çok hoş bir film, macera sevenlerin beğeneceğinden eminim :)

5 Nisan 2016
yazdı

Şahane bir film.

25 Mart 2016
yazdı

Efsanelerden biri benim için kaç kere izledim sayısını hatırlamıyorum.Başyapıtlardan.İzlemezseniz ayıp olur kendinize..

5 Mart 2016
yazdı

Gerçekten en iyi bilim kurgu filmlerinden. İzlemeyen varsa çok şey kaçırmıştır bence.

3 Aralık 2015
yazdı

izlediğim en iyi zamanda yolculuk filmi mükemmel çok sevdim çok beğendimm

23 Ekim 2015
yazdı

Böyle Efsanevi Filmler daha Gelmez.İzlemeyenler çabucak İzlesin.Zaman İle İlgili Filmleri Çok Severim.Benim Gibi Zaman İle İlgili Filmleri Sevenler İçin Çok Güzel Ve Efsanevi Bir Film.Önemli Olan Filmin Ne Zaman Yapıldığı Değil Film Güzel Ve Akıcı Olması Önemli.İZLEYİN

7 Ağustos 2015
yazdı

Abi yok böyle flim ya ben çok beğendim harika flim yapmışlar şimdi diğer seriyide izliycem. :D

9 Temmuz 2015
yazdı

vay bee çok güzel bir filim

11 Mayıs 2017
cevapladı

no shit sherlock

5 Mart 2015
yazdı

Bence çok güzel bi film.

9 Şubat 2015
yazdı

Zaman yolculuğu konulu filmlerin arasında çok büyük bi farkla en iyi film bu daha iyisi yapılana kadar (sanmıyorum) en iyisibu :)

5 Ocak 2015
yazdı

yıl 2015 330 sene geçti fakat hala uçan arabalar yok film muhteşem

Ama uçan kaykayı yaptılar :D

6 Temmuz 2015
cevapladı

Evet doğru diyorsun neredeyse her bilim kurgu filminde insanlar 20-30 yıl sonra süper gelişmiş yapay zekaya ve uçan arabalara falan geçeceğimizi sanıyor sadece eski filmlerde değil şimdi de aynı şeyi yapıyorlar ama o iş o kadar kolay olmaz bence :D

31 Ekim 2014
yazdı

Konu bakımından herşeyi ile mükemmel tüm serisini seyrettim hepsi çok iyi :)

29 Ekim 2014
yazdı

film mükemmel kesinlikle zaman kaybı değil tavsiye edilir serinin tamamı güzel

27 Eylül 2014
yazdı

fazla söze gerek yok en iyi bilim kurgu üçlemesidir bu seri

Süperrr Favorilere bile ekledim :D

26 Eylül 2014
yazdı

efsane bir film,zamanda yolculuk ancak bu kadar güzel işlenebilirdi.O zamanlarda da hayal gücü zorlanıyormuş şimdi de öyle 2050 nasıl olacak diye düşünmeden edemiyor insan 10/10

10 Eylül 2014
yazdı

dünyanın gelmiş geçmiş en iyi filmi bence, o kadar iddialı, sadece anlattığı hikayenin güzel olması değil, filmde neredeyse her ayrıntının her parçanın finale doğru birleşmesiyle süper bir filme dönüşüyor, heyecan anı son dakikaya kadar sürüyor, müzikleri de aynı şekilde muhteşem, bir film müziği dediğin bu kadar güzel olabilir, 100 lerce kez izledim, 100 lerce kez de izlerim...

10 Eylül 2014
yazdı

Unutulmaz zaman yolculuk filmlerden en iyisi. Hayatımın filmi...

21 Temmuz 2014
yazdı

altyazılı neden yok? yükler misiniz?

10 Temmuz 2014
yazdı

Baş yapıt

4 Nisan 2014
yazdı

Güzel bir filmdi :D

21 Şubat 2014
yazdı

Bir bilim kurgu filmi olsa da komik olması yönüyle zevkli bi film olmuş izlemeye değer bir film bence ve 1985 de yapılmasına rağmen günümüzdeki fikirlerin çok benzeri geleceğe gitme ve sonundaki arabanın uçması günümüzde de hala devem ediyor 29 yılda pek bir şey değişmemiş anlaşılan

9 Ağustos 2013
yazdı

Her ne kadar bi çok insan tarafından pek te cazip bulunmayan bi film olsa da benim için bambaşka yeri olan bi üçleme.. 3 filmi de birbirinden güzel. 1985 yıllarından bahsediyoruz. Bi çoğumuzun henüz dünyaya gelmediği yıllar, dünyada olanların da ufunun albileceğinden çok daha fazlasını güzel bir atmosfer yaratarak aktaran bi film...

Oyla:
Geleceğe Dönüş Kullanıcı Oyu: 9.6 / 10 (552 oy)
Geleceğe Dönüş - Back to the Future 720p izle
  8,5/10
 
  116 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019