Film indirme sayfasında "Ben robot değilime" tıklanır 3 saniye beklenir "Get Link" butonuna tıklanır. Nasıl mı ?

Lords of Chaos (2018) 1080p Türkçe Altyazılı izle

1080p Türkçe Altyazılı izle

GOID sisteminde bazen oluşan indirme sorunu ile ilgili bir güncelleme yaptık. Filmleri artık sorunsuz bir şekilde indirebilirsiniz.
Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
21 Mart 2019
yazdı

Film Lords of Chaos kitabının film uyarlaması olarak çıkmış. Kitap da zırvalıklarla doluymuş Varg'ın dediklerine göre.

14 Mart 2019
yazdı

Film olarak beğendim ,bi şekilde film içine çekiyor 7/10

4 Mart 2019
yazdı

40 yaşıma girmek üzereyim ve 16 yaşımdan beri metal müzik dinlerim. Bu müziğin her türünü dinlerim fakat camiada tek sevmediğim şey, herkesin birbirine üstünlük taslamasıdır. Pop veya diğer tarzlarda bu olmaz. Metal camiası kendi içinde kavgalıdır. Müzik dinlerken girdiğimiz ruh halleri birbirine yakın. Kavga etmeyin. Filmi izlemek üzere izninizi istiyorum. Beğenirsem yorum yaparım.

2 Mart 2019
yazdı

gerçek hikayeyi belgeselleri izleyenler bilir, çoğu şey yanlış. Film sanki varg'a hakaret amacıyla yapılmış gibi

2 Mart 2019
yazdı

11 yaşında tanışıp 17 yaşına kadar ölesiye dinlediğim belli bir yaştan sonrada metalin farklı türlerine sarana kadar ara ara dinlediğim tür olduğu için merak ettim izledim. İlgiyle alakalı bir film olduğu için izlenebilir buldum. Metal müzik ile uzaktan yakından alakası olmayan biri için berbat gelecektir muhtemelen. Zor dergisi corpse paintler ters haçlar pentagramlar nelerle uğraşmışız zamanında

1 Mart 2019
yazdı

Vasat bir filmdi.

1 Mart 2019
yazdı

sevgili admin kardeşim ve değerli üye kardeşlerim. bir film arıyorum ama bulamadım. film konusu iki kişi randevu ile buluşuyorlar ve kavgada birisi ölüyor. yaşayan parayı alıp gidiyor. çocuk yaşlarda olan hep kazanıyor. kimsenin olmadığı yerlere otobüs ve benzeri araçlarla gidiyorlar. filmin sonunda mafya giriyor işe. yardımcı olursanız sevinirim . syg sevgiler

1 Mart 2019
yazdı

Kimilerine göre gerçeği çarpıtıyor olsa da hoş bir iş bence

28 Şubat 2019
yazdı

Metalci biri olarak filmi begendim. Ama metalciler de arabesk severler gibi kendine jilet atmak falan yoktur orasi abarti olmus biraz. Satanizm genelde imaj icin sanatsal kullanilir metacilerde, gercek satanistlerden farkli olarak.

28 Şubat 2019
cevapladı

Metalciler diye bi kavram yoktur. Metal dinliyorum vardır. Bi Black Metal dinleyicisi olarak ben de beğendim. Norveç Black Metal'i nin öncülerinden Mayhem'i ele almışlar. Buna benzer bi film daha vardı 'METALHEAD' diye onu da çok beğenmiştim.

1 Mart 2019
cevapladı

@sacerdos666, black metal dinleyicisi ne ya, TDK hoşgeldin

1 Mart 2019
cevapladı

@Kaczynski, dinleyici demek oluyor. Sırf yorum yapmak için uğraşmışsın ama boşa gelmişsin. Öğreneceğin çok şey var.

1 Mart 2019
cevapladı

@sacerdos666, lütfen öğret bana lordum. Arkadaşlar böyle şeylere takılmayın, hazır başlıkta denk gelmişken buraya yazayım sizin için işin bana görünüşünü. 16 yıldır bu müziği dinliyorum 5 senedir de aktif olarak gitaristim, dişe dokunur şeyler yapmıyorum ama amatör işlerde bir şeyler deniyor olmak bile beni memnun ediyor diyeyim. Kim metalcidir kim "metal müzik dinleycisi"dir bu tartışma genellikle ortaya çıkar. Naçizane görüşürüm pop müzik dinleycisi denen bir şeyin olabildiği ama metal müzik dinleyicisi denen şeyin biraz deathcıre gibi zırvalıklardan esintiler taşıdığı yönündedir. Kavramı gereği metalhead denen şeye zaten dilimizde de metalci denir. Ülkede bu müzikle ilk ilgilenenler, metal müzik adına ilk riffleri yazanlar da dinleyenler de aynı şeyi düşünürler. Böyle basmakalıp ifadeler kullanmanın bu müziğe ne kadar ters bir yapıda olduğu da işte şu yukarıdaki çok iyi olmamasına rağmen ve gerçekleri yer yer çarpıtmasına rağmen iyi bir iş olduğunu düşündüğüm filmde de anlatılmaktadır. Özetle metal müzik dinleyicisi onu sadece dinler, metalci ise ruhunda bir yerlerde de onu hisseden kişilerdir. Filmde anlatılan euronymous, varg, dead, hellhammer gibi kişilerde olduğu gibi. Tıpkı bir yönüyle punk gibi metal de sıkışmış mekanizmaların yerinden fırlayan çarklarından süzülerek oluşmuş düşünce biçimleridir esasında. İdeolojik bir temel alsın almasın duruşu gereği her bir metalci, içinde olduğumuz post modern çağda gerçekliğin taklit edilmemiş, salt kendine has bir imajını sunar.

1 Mart 2019
cevapladı

@Kaczynski, youtube gir sacerdos666 yaz paşam beni oradan tanırsın. Öğrenirsin.

2 Mart 2019
cevapladı

@sacerdos666, seni zaten tanıyorum :) ama burayı daha fazla meşgul etmenin anlamı yok, söylediklerimi savunuyorum, son olarak bence ortalamanın üzerinde bir filmdi. Her "metal müzik dinleyicisi"ve metalci bir kez izlemeli, kararını öyle vermeli, metal müzikle ilgisi olmayanlar için de fena bir deneyim olmayabilir

21 Mart 2019
cevapladı

@Kaczynski "Deathcore gibi zırvalıklar" derken? Şu müzik camiasında metal dinleyen kitle olarak aşırı salaksınız moruk. Tamam, ben de dinliyorum ama bir iş icra eder gibi "16 yıldır bu işin içindeyim beş yıldır da gitar çalıyorum palm mute yapmadan" diye söylenip duruyorsunuz. Şu bilmişliklerinizi kendinize saklayın. Ego kasmayı bırakın. Baydınız iyice.

Oyla:
Lords of Chaos Kullanıcı Oyu: 7.3 / 10 (4 oy)
Lords of Chaos 720p izle
1080p
  6,4/10
 
  112 Dk.
  İngiltere, İsveç

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019