Film indirme sayfasında "Ben robot değilime" tıklanır 3 saniye beklenir "Get Link" butonuna tıklanır. Nasıl mı ?

How to Train Your Dragon (2010) 720p Türkçe Altyazılı izle

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin? 720p Türkçe Altyazılı izle

Film birazdan yüklenecek.  Tanıtımı geç  »

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
23 Eylül 2017
yazdı

Çok güzel gerçekten.Bu filmle ilgili bir anımı paylaşayım.Bu filmi 2010 senesinde ilk izlediğimde çok etkilenmiştim o zamanlar 11 yaşında falandım.Hatta kendi kendime demiştim ki "Ben bu filmi en az günde bir kere izlemeliyim."tabi sonradan bu mümkün olmadı.O kadar çok etkilemişti ki beni.Sonra nedenini bilmiyorum ama bu filmi o yıldan sonra bir daha izleyemedim.Şimdi ise 18 yaşındayım ve 23.09.2017 tarihinde tekrar izledim.Bıraktığı etki yine aynı.:)

10 Eylül 2018
cevapladı

Ben bu filmi en az günde bir kere izlemeliyim.

16 Eylül 2017
yazdı

openload linkini ekleyebilir misiniz?

22 Ağustos 2017
yazdı

8.2 bir animasyon filmi için çok fazla hak etmediğini düşünüyorum

14 Eylül 2017
cevapladı

sevmediğin bir tür olduğu için olabilir ama kesinlikle hakediyor:D

22 Ağustos 2017
yazdı

Çok güzel bi animasyon filmi. Çok sevmiştim ilk izlediğimde. 9/10.

17 Ağustos 2017
yazdı

Ejderhanı nasıl eğitirsin? Benim düşünceme göre bu filmde cok fazla karakter var ve bunların sesleri farklı yani bunun anlamı bunları 1-2-3-4-5 insan ile yapılmamış 30 gibi insan yardımda bulunmuş ve Film izleyenleri (ağlatan sevindirin hoş bir filmdi) Küçük Büyük farketmeyen bir filmdir kendisi ve Çok tavsiye ettim bir filmdir Spoiler Butonunada fılmı ızlemeden tıklamanızı tavsıye etmem cunku fılm ızlemeden tıklarsan fılmın Heyecanlı bir tarafı kalmaz bu arada Srek ve Madagaskar'ı yapanlar bunu yapmış

15 Haziran 2017
yazdı

Küçük büyük herkese hitap eden bu animasyon filmini kardeşim sayesinde izlemiştim :)

12 Haziran 2017
yazdı

Çok çok çok beğendim :) 10 yıldızı hakediyor. Icerisinden çıkarılması gereken cok ders var. Harika

15 Nisan 2017
yazdı

Ya ben bunu her izlediğimde ağlıyorum... O kadar güzel ki... İzlemeyen kalmamalı.

19 Şubat 2017
yazdı

En sevdiğim animasyon filmidir 'Ejderhanı Nasıl Eğitirsin'. Ve benim için "En" statüsünde bir film izlenmeyecek değildir. Eminim ki izledikten sonra siz de beğeneceksiniz.

5 Şubat 2017
yazdı

Alternatif leri yenilermisiniz plu player silinmiş movshare den izleyemiyorum

12 Ekim 2016
yazdı

Kesinlikle çok iyi bir animasyon 7.kez izledim ve diğer filmlerin aksine dublajı da gayet başarılı

27 Ekim 2015
yazdı

Yine çok güzel bir film daha kesinlikle kaçırmayın arkadaşlar animasyon deyince aklınıza ilk gelenlerden bir tanesi olacak unutmayın.

21 Temmuz 2015
yazdı

Herşeyden biraz vardı duygu adrenalin mutluluk üzüntü pişmanlık şu ana kadar izlediğim en iyi animasyon filmi diyebilirim tabi buna yakın güzel filmler var ama en iyisi benim için bu ! 2. ap ayrı birşey zaten Benim izlediğim in iyi animasyonlar Dragons Cars Bolt ve Karlar ülkesi Sher'i de unutmamak lazım bu filmi yapan herkeze çok teşekkürler zaten Walt Disney animasyonda bir devrim yaratmış bir yapım :)

29 Ocak 2016
cevapladı

Bu filmi disney yapmamış zeki

16 Temmuz 2015
yazdı

aynen bencede mükemmel :D

30 Haziran 2015
yazdı

Türkçe dublaj tavsiye edilir

29 Haziran 2015
yazdı

O kadar harika bi animasyon ki. Tereddüt etmeden izleyin.

13 Haziran 2015
yazdı

abi ingilizcede hıçkırık'ı seslediren çok kötü olmuş, ses hiç uymamış bence bu daha çocuk, ama seslendiren kaç yaşında kim bilir Astrid'de öyle bence türkçe dublaj çok daha iyi olmuş

25 Ocak 2019
cevapladı

Gerçek sesleri bu.

13 Haziran 2015
yazdı

süper ya süper muhteşem şuana kadar izlediğim açık ara en iyi animasyon filmi tüm filmler arasında bile şuana kadar izlediğim en iyilerden valla muhteşem diyecek laf yok

13 Mart 2015
yazdı

güzeldi

28 Şubat 2015
yazdı

ya insan izledigi film'i terar izlermi bu film ve serisi böyle birşey

12 Şubat 2015
yazdı

Film gerçekten kaliteli imbd sindende belli olmak üzeri 10 numara bir animasyondur (Önerilir)

2 Şubat 2015
yazdı

gerçekten çok güzel bir filim 10 üzerinden 20

22 Aralık 2014
yazdı

İzlemeden ölmeyin

7 Aralık 2014
yazdı

bence çok iyi bir film hiç bir şeyi eksik değil bence bana göre 10/10

19 Kasım 2014
yazdı

Arkdaslar izlemeyenler kesinlikle izlemeli 10/8 gayet ıyı bir puan bence

28 Ekim 2014
yazdı

muhteşem bi film gerçekten herkes izlemeli admin filmin sesi çok az ilgilenirsen sevinirim

19 Ekim 2014
yazdı

aslinda hicqirigin konusmalarini seviyorum!

7 Ocak 2015
cevapladı

aynen :) konuşma sekli insana pozitif enerji veriyor ;)

Oyla:
How to Train Your Dragon Kullanıcı Oyu: 9.4 / 10 (868 oy)
Ejderhanı Nasıl Eğitirsin? - How to Train Your Dragon 720p izle
720p
  8,1/10
 
  98 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019