Doom: Annihilation (2019) 1080p Türkçe Altyazılı izle

1080p Türkçe Altyazılı izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
15 Ekim 2019
yazdı

ilk film hayranları için yapılan firt person güzel film eğer doomla ilgili bir şeyler biliyorsan yoksa klasik american aksiyon fikmi buysa ya hayal kırıklığı ya da nasıl para yaparız kolaycılığı..duygu birazcık duygu tüm isteğim buydu MP 2,5/5 işin yoksa izle leplebi gibi bişi

15 Ekim 2019
yazdı

önceki doom ile kıyaslama yapmayıp farklı bir film olarak izlerseniz orta sınıf şekilde izlenebilir, ama kıyaslama yaparsanız bi önceki daha profesyonel ve bütçeli bir filmdi...

11 Ekim 2019
yazdı

İki günde sara sara izlememe rağmen ikisinde de uyudum ve filmin sonunu getiremedim... Ama ilginçtir şu anda sonunu merak bile etmiyorum... Düşünün artık öyle bir film.

6 Ekim 2019
yazdı

Son derece berbat bir filim olmuş.

5 Ekim 2019
yazdı

İlk filmi en az 7-8 kez izlemiş biri olarak şunu söylemeliyim ki bu film aşırı deredece berbat ötesi bir film olmuş. Özellikle o canavarların olduğu son sahneyi anlatmaya gerek yok.Zaman kaybı kesinlikle izlemeyin.

2 Ekim 2019
yazdı

biz film seven insanlarıi hangi mantıkla kumarbaz hastası gibi görüp bu reklamları bize dayatıyorlar.

1 Ekim 2019
yazdı

Çeviriyi yapan arkadaş google translate mi kullanmış bu ne berbat çeviri -ing ile biten kelimelerin çoğunu olduğu gibi bırakmış örneğin 22.31 de bağlantı köprüsü açılıyor, uzatılıyor, harekete geçiriliyor demesi gerekirken direk açıldı diyor geçmiş zaman kullanmış zaten bi sonraki sahnede de açılırken görüyoruz hadi ingilizcen yok sahneyi de mi görmüyorsun?. 23.21 de başınç dengeleniyor diyor direk başınç dengeleme yazmışsın fizik dersi mi anlatıyorsun?.Bunun öncesi de vardı eminim sonrası da vardır.O kadar çevirmenlik başvurusu yaptık dönen olmadı böyle mi çeviri yaptırıyorsunuz. Çok iyi lan beleş mk yat yat para kazan

1 Ekim 2019
yazdı

Doom gibi efsane olan bir oyunu böyle bir filmle lekelemeye gerek yoktu. İlk filmi idare ederdi ama bu efektleri kötü, replikler kötü , oyunculuk yetersiz işleyiş hızlı ve yetersiz senaryoda yetersiz vs vs. Birde sette çekildiği o kadar belli ki çoğu şey kartondan gibi,silahlarda oyuncak dükkanından çalındığına dair şüphelerim var. Şimdi tüm bu filmde emeği geçen kişiler şu filmi izlediğinde hiç mi sorgulamadılar sebebi neydi ki diye. Herkes aldığı ve alacağı paraya bakıyor demek ki.

1 Ekim 2019
yazdı

Ilk 1993 Doom oyunundan berı seriyi iyi bilen biri olarak soyleyeceklerım: Film oyuncu kadrosu ve cekım yonunden dusuk butceli ama senaryo ve kurgu da oyuna sadık kalınmış. 2005 Doom fılmıne göre farklı. Doom 3 oyununun gate-eskı uygarlık tabletlerı-cehennem bağlantılı konusu uzerınden bu fılm yapılmış. Ancak daha ıyı kadro ve butce yanında daha detaylı ve asama asama ıslenen bır fılm serısı yada dızı olarak Doom hıkayesı ıslenebılırdi. BFG-9000 ve cehennem boyutuna gıtme donme daha etkin, gizemli ve gerilimli işlenebilir. Doom sadece aksiyon degil aynı zamanda korku hikayesi. Karanlık sahneler ve silah/yaratık çeşitleri daha fazla olmalı. Oyunun havasını vermeli. Bu özellikler bakımından ilk filmin gerisinde kalınmış sadece senaryo daha orjinal öncekine göre. Düşük bütçeli orta kalite bilimkurgu filmine göre bu film istenileni veriyor izlenebilir. Ancak Doom gibi bir oyuna düşük bütçeli bir film yapmak ne derece doğru o tartışılır. İlk filme puanım 6.1 buna 4.8 veriyorum.

1 Ekim 2019
yazdı

İlk filmin çakma remake i. Başka filmlere yönelin bence. Gerçekten vakit kaybı. Tv de denk gelirse 15 dk bakar kapatırsınız. O derece kötü.

1 Ekim 2019
yazdı

İLK FİLMİ MUHTEŞEMDİ - BU FILME GELIRSEK IZLEMEyE GEREK YOK IZLEMEDIM DE zaten Fragmandan ne kadar berbat bişey oldugu bellı oluyor ımd puanı tam yerınde 0.0

30 Eylül 2019
yazdı

film boyunca dinlemene de altyazı okumana da gerek yok...filmde önemli bir satır laf konuşulmuyor ve cidden rezil bir film

30 Eylül 2019
yazdı

He bi de şey var, iki de bir bolca "f*ck" duyacaksınız. Senarist çok zor işler başarmış, helal!

30 Eylül 2019
yazdı

Filmi izlemiş biri olarak ve DOOM derisine ilgili biri olarak söylemeliyim ki, kesinlikle DOOM markasına verilmiş büyük bir zarar ve leke. Filmi izlerken bi ara acaba hakkaten bu film 2019 yapımı mı diye şaştım kaldım. 2005 yapımlı DOOM isimli filmin eksik sahneleri mi acaba diye ihtimal verdim ancak; ki o film bu filme göre fersah fersah öndeydi. Oyunculuklar kesinlikle berbat. İyi bir sinemasever bu oyuncuları kesinlikle başka bir yapımda istemez! Film daha çok yapımcıyı dolandırma amaçlı yapılmış gibi(!) Filmi 5k $'a çekip gerisi cebe indirilmiş sanırım. Özellikle DOOM ile ilgili uzaktan yakından bir fikri olan herkes izlesin ve bu rezalet yapıma bir çığlık atsın.

30 Eylül 2019
yazdı

Filmin konusunu söylemeyeceğim ama, film o kadar klişe ki, nerede ne söyleneceğini ne yapılacağını 5 yaşında ki çocuk bile tahmin edebilir. Aynı filmlerin farklı versiyonu gibi. 1 saat 15dk dayanabildim, son 15 dksını izlemedim. Imdb 3-4 arası bir şey.

30 Eylül 2019
yazdı

teşekkürler admin. eski versionların tadı başka ama bu film de izlenir. 10 üzerinden 7 verilir.

Oyla:
Doom: Annihilation Kullanıcı Oyu: 7 / 10 (3 oy)
Doom: Annihilation 720p izle
1080p
  0,0/10
 
  0 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019