Captain Marvel (2019) 1080p Türkçe Altyazılı izle

Kaptan Marvel 1080p Türkçe Altyazılı izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
15 Eylül 2019
yazdı

Harkulade bir film.Tavsiye ederım guzel

25 Ağustos 2019
yazdı

çok güzel, çok eğlenceli.

23 Ağustos 2019
yazdı

samuel jackson de olmasa hiç izlenmezdi onun sahneleri ve kedili sahneler guzeldi yine ama genelde cok etkilenmedim

22 Ağustos 2019
yazdı

Film vizyona girdiği zaman okuduğum yorumlarla filme karşı baya bi önyargılıydım ama dün gece izledim ve beklediğimden iyi çıktı desem yeridir. Fury & Goose filmi daha bir güzel yapmış :') Seriyi birbirine bağlamayı iyi biliyor bu adamlar gerçekten.

14 Ağustos 2019
yazdı

Bu filmi yenilmezlere bağlayabilirler onlara katılablir..seri devam eder zaten başlangıç olarak mı yaptılar ayrı bir karakter için mi yaptılar merak konusu..MARVELİN KÖTÜ FİLMİNE DENK GELMEDİM HER ŞEY MÜKEMMELDİ...

14 Ağustos 2019
cevapladı

Marvelin kötü filmine denk geldim: ENDGAME

13 Ağustos 2019
yazdı

Malesef dergiyle bazı şeyler hiç uyuşmuyor amna izlenir fakat çok şey beklemeyin derim.

13 Ağustos 2019
yazdı

Beklentileri karşılamadığı düşüncesindeyim. Çünkü filmin diğer serilerinde beklentiyi çok arttırmışlardı. Mercedes olarak anlatılan şahin gibi bir film. seri bağlantısını kurmak için izlenebilir.

29 Temmuz 2019
yazdı

eline koluna sağlık admin

26 Temmuz 2019
yazdı

Başları biraz sıkıcı olsa da genel olarak güzel bir filmdi. Bence 7/10

24 Temmuz 2019
yazdı

Captain Marvel filmi bir harika herkesin bu filmi izlemesini tavsiye ederim görünti kalitesi mükemmel

20 Temmuz 2019
yazdı

Film gayet güzel ve marvel evreni için çok önemli çünkü skrulları burada daha iyi tanıyacağız ve end game den sonra ki yeni evrende skrulları bayağı göreceğiz.( End Game ve Spider Man Far From Home'u izlemeden önce izleyin.)

15 Temmuz 2019
yazdı

gayet güzel çerezlik bir filmdi dcye de böyle şapşal komik bir karakter lazımdı zaten karanlık ciddiyet nereye kadar biraz da şakalar komiklikler ve aydınlıkta çekilen dövüş sahnesi izleyelim

18 Temmuz 2019
cevapladı

Hocam film Marvel filmi DC nereden çıktı :)

19 Temmuz 2019
cevapladı

@eges, asdfgh shazama yorum yazacaktım buraya yazmışım :D

7 Temmuz 2019
yazdı

flim güzel oldugu icin beş yıldız hak ediyor

28 Haziran 2019
yazdı

kadın süper kahraman filmlerine bayılmama rağmen bence marvel ın en kötü filmi buydu

28 Haziran 2019
yazdı

alternatifler silinmiş admin bey

28 Haziran 2019
yazdı

marvel ın en eğlenceli filmlerinden birisiydi benim için filme karşı çok önyargılıydım ama benim önyargımı baya kırdı. nick fury nin bu hallerini görmek beni baya sevindirdi.filmi genel olarak çok beyendim

26 Haziran 2019
yazdı

sonunda kalteli çekim

25 Haziran 2019
yazdı

bu kız harika. bu kız cilveli.. marvel...

25 Haziran 2019
yazdı

film harika.filmi izleyenler son sahneleride izlesin.admin ellerine sağlık.tşkler...

25 Haziran 2019
yazdı

Teşekkürler admin. Bu arada 1,5 sonra avengers endgame filminin dvd blu ray versiyonu çıkacakmış. Emeğine sağlık

19 Haziran 2019
yazdı

Filim cok güzel ama sinema cekimi olunca sesler ve görüntü cok kötü oluyor bu arada kız yakıyor ha😁

19 Haziran 2019
yazdı

Filim cok güzel ama sinema cekimi olunca sesler ve görüntü cok kötü oluyor bu arada kız yakıyor ha

19 Haziran 2019
yazdı

tam anlamıyla orijinal sesiyle ne zaman izleyebiliriz acaba :)

17 Haziran 2019
yazdı

1:54:57 de ufak bir devam sahnesi var bilginize...

14 Haziran 2019
yazdı

Şu anda vizyonda olan X-Men Dark Phoenix çok eleştiri aldı ama bu Captain Marvel'dan daha iyi bir film olduğu kesin,net!!!

17 Haziran 2019
cevapladı

filim captain marvel e benziyor diye filme ek yerler ve bazı sahneler kaldırıldı yanı adamlar biliyoki captain marvel filmi güzel kopya çekelim demişler sanki x-men filmine gitdinde

14 Haziran 2019
yazdı

çok ışıklı film.

13 Haziran 2019
yazdı

Ben bu filmi beklerken en son görüntüsü iyi değildi diğeri de Glass filmi idi öylesine bakarken görüntüsü güzelleşmiş film olarak tek takip ettiğim site olduğundan iyi olmadığı zaman ses ve görüntü izlemiyorum film izlenebilir düzeye gelince son eklenenlere eklenmiyor mu Glass filminide beklerken ikisi de düzelmiş ama son eklenenlere çıkmadığından haberim olmadı. Rastgele bakarken farkettim son eklenenlere çıkmıyor mu filmin güzel versiyonu çıkınca

12 Haziran 2019
yazdı

harika. komik sahneleri de var

12 Haziran 2019
yazdı

merhaba admin kardeş. aşağıda bir arkadaş, captan marvel ın, 11 Haziranda Blu-ray versiyonu gelecek. üstelik kesilmiş 6 sahne ile çıkacakmış yazmış. çıktı mı acaba. ekleğecekmisiniz?

Adminin Cevabı: Elimde görüntü yok çıktıysa eklenir en kısa sürede

12 Haziran 2019
yazdı

Infinity War spoiler:

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Infinity War'da yeterince görememek büyük hüsrandı benim için

17 Haziran 2019
cevapladı

İW'da hiç rol almadı zaten

12 Haziran 2019
yazdı

kadın atom bombası gücünde ama marvel sinematik evreni işte kimini vezir kimi rezil olur marvel sinematik evreni captain america üzerine kurgulanmış net diğerleri figüran

11 Haziran 2019
yazdı

valla helal olsun film daha bugun dvdye cıktı direk eklenmiş tebrik ediyorum

10 Haziran 2019
yazdı

After credit sahnesinin altyazısı eklendi mi acaba ?

7 Haziran 2019
yazdı

Marvel serisinin 2. filmi olarak izledim ama mükemmeldi :) çok teşekkürler :)

6 Haziran 2019
yazdı

Son sahnede altyazı yok 1.55.39

6 Haziran 2019
yazdı

kaptan marvel aslında tüm kahramanlardan hatta thordan bile daha güçlü ama infinite warda senaryo olarak az yer verilmiş. ben bu karakteri çok seviyorum

10 Haziran 2019
cevapladı

Endgame demek istedin sanırım

4 Haziran 2019
yazdı

İzlenebilir güzel bir marvel filmi ancak yenilmezler serisi kadar aksiyon dolu bir şey beklemeyin ortalama bir marvel filmi ve karakter oluşumunu çıkışını anlatan bir film izlemeye değer çok beklentiniz yok ise eğer

3 Haziran 2019
yazdı

Çok güzel film. Bir bağlayıcı gibi olmuş.

2 Haziran 2019
yazdı

film güzeldi. klasik bir marvel filmi. bu olumlu görüşüm. olumsuz olansa sıradan olmasıydı. kaptan marvel'ın hikayesini detaylıca izlerken bizi endgame filmine sürükleyen o kaotik sürece daha çok kızdım. çizgi roman boyutunda değil film boyutunda eleştiriyorum "omo o oylo doğol" demenize bu yüzden gerek yok. ayrıca öne çıkan karakterler kadın olunca, filme hemen feminist demeyin. sığ kalıyor bu yorum. erkekler ön planda olunca herhangi bir izm' ile biten bir kavram getirilmiyorsa buna ve bunun gibi hiçbir filme getiremezsiniz. neandartellerden hiçbir farkımızın olmadığını bu filmle anladım. dünya görsel efektte bize kafa atarken biz oturduğumuz yerden ıh aguağağa diyerek yaptıkları işleri eleştiriyoruz. hem de ülkenin filmleri şunlarken: cumali ceber, recep ivedik, kötü çocuk... eleştirirken bir tutar yanınız, bilginiz olmalı. oradaki bir uçma efekti bile bir sanat. hele ki, "kadınları değerli göstermek için yapılmış bir film" yorumuna girsem çıkamam. bakın bu düşünce yapısı taş yontan ilk insanlarda dahi yoktu ki, iş bölümü yapıyorlardı toplumlarında. o yüzden böyle düşünenlere cümle kursam bile nafile. okumaz ki anlasın.

2 Haziran 2019
yazdı

Admin herşey güzel teşekkürler eline sağlık ama alternatif sahneninde altyazısı olsa süper olacakmış 🤔

Adminin Cevabı: Keşke olsa be canım, adamlar çevirmeyince bende o yetenek yok :) o kısma kaynak çıkarsa çevirirlerse güncelleriz seve seve. Ben çevirmiyorum filmleri bilginiz olsun ben çeviriyomuş gibi bana topu atıyosunuz hep :)

2 Haziran 2019
cevapladı

Senin canın sağ olsun be admin :)

1 Haziran 2019
yazdı

sa admin ne var ne yok hep filmemi yorum yapak birazda sana yapalım :D hayat nasıl

Adminin Cevabı: Bok götürüyo valla anam ağlıyo şuanda içerik güncellemekten :D

2 Haziran 2019
cevapladı

Allah kolaylık versin admin eline koluna emeğine sağlık, adamsın...

1 Haziran 2019
yazdı

ilk defa bi film sitesine üye oldum bu site favorim ve teşekkürler admin film için

1 Haziran 2019
yazdı

Kadınları daha değerli gösterelim diye saçmalamışlar.

1 Haziran 2019
cevapladı

spoiler yapsana arkadaşım!!

2 Haziran 2019
cevapladı

kadınlar zaten değerli. görmek istemeyene kaptan marvel olsa bile yaranamaz kadınlar. hadi kardeşim recep ivediğine git sen bi.

9 Haziran 2019
cevapladı

işte aradığım yorum +

25 Haziran 2019
cevapladı

kadın izleyicilerde varr. ne alaka..

1 Haziran 2019
yazdı

Güzel film.Boş yorumlara takılmayın.Zamanımı boşa harcadım diyen varsa gitsin Recep ivedik izlesin.

1 Haziran 2019
yazdı

Aşırı abartı yorumlara aldanmayın,gayet güzel film.Sanırsın her sene 500 tane kaliteli film çıkıyorda bu filmi yerden yere vuruyorlar. 10/7.5

31 Mayıs 2019
yazdı

Şu giriş beni benden aldı hem sinemada hemde burda ''Thank You Stan''

31 Mayıs 2019
yazdı

linç yemek istemiyorum ama end game den daha fazla ilgiyi hak ediyor. 7.1 nedir yani

31 Mayıs 2019
yazdı

Bluray sürümü çıkmış altyazılı olarak ne zaman eklenir acaba ?

Adminin Cevabı: :)) şaka mısınız? Görüntüye baktınız mı? Yoksa direk yorum olsun diyemi yazdınız!!!

1 Haziran 2019
cevapladı

Uptoboxda görüntü kötü admin

Adminin Cevabı: GoID'den izleyin ? Reklamsız güzel hala gidip reklamlı kısıtlamalı yerlere gidiyosunuz. Size özel sistem kurdun ne cinssiniz valla ya...

30 Mayıs 2019
yazdı

Beğenmek zorunda değilsiniz, netice itibariyle çizgi romandan uyarlama. Burada güzel olan şey her ne olursa olsun hikayeyi neticeye iyi bağlayabilmek. Güzel vakit geçirmek istiyorsanız izleyin.

30 Mayıs 2019
yazdı

pek begenmedim..

30 Mayıs 2019
yazdı

Film klasik bir Marvel film gibi başlayıp sonlara doğru duygusallığı yakalasa da elinden hiç bir zaman komedi unsurunu bırakmıyor ama filmden bir bilim-kurgu yada her şeyin süper gerçekçi diyaloglarla bezenmesini bekliyorsanız bu güzel bir Marvel filmi ve komedi aksiyon dalında güzel bir film.

30 Mayıs 2019
yazdı

Bu tarz yorumları sevmiyorum. Ancak ben de boşa zaman harcadığımı düşünüyorum.....

30 Mayıs 2019
yazdı

Türk parasıyla 5 kuruş etmez.

30 Mayıs 2019
cevapladı

american parası ile 1.2 milyar etti.

31 Mayıs 2019
cevapladı

@alidogan, Gelişine vurmuşun hemde tam oturmuş :D

31 Mayıs 2019
cevapladı

@alidogan, sen nasıl bi kralsın

29 Mayıs 2019
yazdı

Sırf aksiyon ve görsellik için izlemek isteyenlere göre bile uygun olmayabilir yani sıkılabilirsiniz. Bu bir süper kahraman filminden ziyade kayıp hafızayı bulma filmi olmuş. İşleniş berbat. İyi ki sinemasına gitmemişim. Hikaye anlatımı o kadar dağınık ki düzgün bi giriş-gelişme-sonuç sırası bile yok. Giriş kısmına ulaştığımızda 1 saat olmuş oluyor. Yani filmi açtığımda acaba yarıdan mı açtım ya da siteye eksik mi yüklendi diye şüphe ettim çünkü yarıdan başlıyor. Direkt sanki filmi açmışsınız da 30 dakika ya da 1 saat ileri almışsınız o şekilde izlemeye başlamışsınız gibi hissettirdi bana. Sıkıcı geçen 1 saatin ardından giriş ve ondan yarım saat sonra da gelişme kısmı geliyor. Sonlara doğru süper kahramanımsı kırıntılar görmeye başlıyoruz o zaman da zaten film bitiyor yani çok yetersiz. Zaten End Game izlerken bile bu karakter aşırı silik ve geri planda olan, hiç aklınıza bile gelmeyen bir karakter idi. Bu filmi sonuncu Avengers filminden sonra izlemek gerçekten hiçbir fark yaratmadı benim için. İzlemesem bile olurmuş. Süpermen çakması gereksiz bir kahraman. Adı bile uyduruk. Aslında daha iyi bir işleniş ve anlatım ile iyi yedirebilirlerdi bu filmi hikaye olarak ancak şuanda standart bir Marvel filmine göre, ortalama bir süper kahraman filminin bile altında kalmış.

29 Mayıs 2019
yazdı

Admin 1080p yazıyor ama 720p.DvdScr yazısını kaldırmıssın ama film DvdScr

Adminin Cevabı: Güzel kardeşim 1080p sürüm var web-dl görüntü dalgamı geçiyosun adammı seçiyosun.

30 Mayıs 2019
cevapladı

tr alt yazılı izle

29 Mayıs 2019
yazdı

Admin kaliteli görüntü ses ne zaman gelir? Filmdeki sesler çok kötü sanırım sinema çekimi. Umarım kaliteli versiyonu kısa zamanda gelir.

Adminin Cevabı: Görüntü 1080p zaten daha nasıl kaliteli atalım ? Dublajın ses line sadece oda 2 3 hafta bluray çıkacak güncelleyeceğim.

29 Mayıs 2019
yazdı

Nerede kaldı eski Thor filmleri,yeni çıkan bütün Marvel filmleri vasat.

29 Mayıs 2019
yazdı

Her zaman ki gibi rezalet. Hiç film izlememiş ve filmleri sadece görsel efektlerden oluşuyor zannedenler iyi diyebilirler. Oyunculuk diye bir şey yok. Sadece ezbere konuşma.

29 Mayıs 2019
yazdı

GOID bağlanmayı reddediyor admin

Adminin Cevabı: Sorunu ekran görüntüsü olarak mail atarmısınız ilk defa böyle bi sorun iletildi bize. Farklı tarayıcı denediniz mi, ayrıca vpn kullanıyorsanız kapatın.

29 Mayıs 2019
yazdı

Gerçekten kötü ve sıkıcı. Artık kahraman filmleri çok sıkmaya başladı her sene birkaç kahraman filmi! Hepsinde ya bayat espiriler olur ya saçma sapan hikayeler. hadi bakalım bana da eksi verebilirsiniz!

29 Mayıs 2019
cevapladı

al sana eksi

31 Mayıs 2019
cevapladı

farkında mısın bilmiyorum ama marvel stüdyo tarafından yapılmış bir film. ne yapmalarını isterdin romantik komedi mi

29 Mayıs 2019
yazdı

çok iyi) Teşekkür admin ❤️

29 Mayıs 2019
yazdı

rezalet kalitede eski sürümü 9. dakikasında bırakıp bekliyordum değmiş. hem film güzel hem de hakikaten min720p olmasa tadı çıkmazmış ki 1080 de seyredebildim. siteye büyük alkış.

29 Mayıs 2019
yazdı

rapid video konusunda ki müdahaleniz için canı gönülden tebrik ve teşekkür ediyorum eşe dosta tavsiye ettiğim bi sitedir burası valla bizi kurtardınız :)

Adminin Cevabı: Elbette, bu tür durumların keşke önüne geçebilsek ama sistemlerin sahibi olmadığımız için müdahale edemedik. Bizde sizleri mağdur etmemek için komple rapidi kaldırdık :)

29 Mayıs 2019
cevapladı

admin kralsın kaç senedir bu siteyi takip ediyotrum ansın adamsın

29 Mayıs 2019
yazdı

Avengers da gelirmi yakında admin

29 Mayıs 2019
cevapladı

Avengers: Endgame ağustosta gelecek

29 Mayıs 2019
yazdı

görüntü çok iyi teşekkür ederim admin

29 Mayıs 2019
yazdı

Hiç bu kadar iyi beklemiyordum aşırı beğendim <3

28 Mayıs 2019
yazdı

Admin TR Dublaj olan sürüm WEB olarak güncellenecek mi Tr Altyazıyı güncellemişsin teşekkürler

Adminin Cevabı: Yarın gün içinde güncelleyeceğim vaktim olmadı oda olacak inş :)

28 Mayıs 2019
yazdı

thank you stan...

28 Mayıs 2019
yazdı

Webtekno'da çıkan habere göre 28 Mayıs dijital versiyonu çıkıyor. 11 Haziran da da Blu-ray versiyonu gelecek. üstelik kesilmiş 6 sahne ile çıkacakmış. Siteye de yakın zamanda eklenir umarım.

28 Mayıs 2019
cevapladı

720pizleden allah razı olsun yaparlar onlar her zaman en iyiyi

28 Mayıs 2019
cevapladı

sabırsızlıkla bekliyorum

25 Mayıs 2019
yazdı

Bu filmin kaliteli sürümü herhalde pandoranın kutusu gibi gelmedi :D Bunu izlemeden de Avengers izleyemiyorum. Bir an önce gelsin :)

27 Mayıs 2019
cevapladı

Aynı kafadanız bende hergün girer bakarım gelişmi diye jsjdjdj

22 Mayıs 2019
yazdı

güzel bir filmi izleyin

22 Mayıs 2019
yazdı

boş zamanda izlenilecek vakit geçirmelik film

21 Mayıs 2019
yazdı

Filmden önce yorum okuyorsan eğer dikkate al, filmin duygusal yanı ağır basıyor, çok fazla aksiyon bekleme ve avengers serilerinin üzerinde bıraktığı muhteşemlik hissini burda bi kenara bırak.. yeni bir kahramanın tanıtım filmi, bana sorulursa film 10/10 muhteşemdi.. çünkü beklentim yüksek değildi..

21 Mayıs 2019
yazdı

Orjinalini bekleyen arkadaşlar; 9 Haziran'da çıkacak..

19 Mayıs 2019
yazdı

efsaneydi

18 Mayıs 2019
yazdı

filmin orjinali ne zaman eklenir

14 Mayıs 2019
yazdı

Orjinal görüntüsü ne zaman düşer admin

13 Mayıs 2019
yazdı

Kral ne zaman gelecek kaliteli sürüm. Gelsin artik

9 Mayıs 2019
yazdı

Tek sinemada izlemediğim marvel filmi buydu. Aman hemen internete düşer zaten demiştim, 2 ay oldu hala hd olarak yok. Bu film tesseractan iyi korunuyor belli. ps: It''s two words MAR VEL lol

9 Mayıs 2019
yazdı

Admin 1080p ne zaman çıkacak. 2 ay oldu şiştik vallahi birde yeni site tasarımı ne zaman aktif olur. Çok güzel olmuştu elinize sağlık

4 Mayıs 2019
yazdı

Beklendiği gibi bi marvel yapımı olmuş. Esprili ve aksiyonlu. Seri için izlenmeli zaten. Paylaşım ve çeviri için teşekkürler 720pizle, ADAMSINIZ!

4 Mayıs 2019
yazdı

Admin internette her yerde aradim orijinal icerik var mi diye hepsi sinema cekimi, dedim öyleyse 720p-izle.com camiasi kazansin icerikleriniz cok kaliteli cok iyi emegine saglik. Yalniz bir konuda ricam olacak filme baslamadan önceki sponsor videosunun sesini biraz azaltirsan tadindan yenmeyecek. Sponsor reklam göstereyim derken kulak zarlarimizi patlatacak haberi yok. Tekrar ilgi ve alakan icin tesekkür ederim. Keyifli Seyirler...

10 Mayıs 2019
cevapladı

Hiç sorma, her defasında ödüm kopuyor :D

3 Mayıs 2019
yazdı

Admin orijinali ne zaman yüklenecek acaba

1 Mayıs 2019
yazdı

Ortalama bir Marvel filmi.

30 Nisan 2019
yazdı

Admin bey bunları indirirsek başımız belaya falan girer mi ceza falan alır mıyız? Lütfen Cevap.

3 Mayıs 2019
cevapladı

Kanka ne alaka ya bişey olmaz için rahat olsun

5 Mayıs 2019
cevapladı

bu korku bende de var. film indirmekle ilgili değil ama internet üzerinden bir şey yaparsam başıma bi şey gelir mi diye düşünmeden edemiyorum. vay be yönetim insanı cidden etkiliyormuş .d

5 Mayıs 2019
cevapladı

@Adéle, hicbisey olmuyor ben 600 filmlik arşiv yaptim 😁😁

28 Nisan 2019
yazdı

Gayet güzel standart bir marvel filmi konuları gayet güzel bağlamışlar gereksiz yorumları dikkate almadan izlemenizi tavsiye ederim dip not : bence end game izlemeden önce izlenilmesi gereken bir film

28 Nisan 2019
yazdı

Bence, Nick Fury^nin S.H.I.E.L.D ajanı olarak ilk yıllarındaki halini ve tüm bu serinin başlamadan önceki zamanı görmek çok güzeldi. *Marvel* adının nereden geldiğini ve Jude Law^u görmekte çok hoştu, konusu ve macerası iyiydi bana kalırsa (9/10) Kadın oyuncunun duruşunu ve mimiklerini sevdim.

28 Nisan 2019
yazdı

Marvel'ın sonunda böyle güçlü kadın karakterlere yoğunlaşacak olması güzel bir şey. Film de gayet hoştu. “Dişilere yaranmak” gibi cinsiyetçi bir yorumu yazabilmek için midesiz ve karakter yoksunu olmak gerek sanırım. Aldırmayın, izleyin. Şahsi önerim orijinal sürümü bekleyin ki tadı çıksın.

28 Nisan 2019
yazdı

Bunu end gameden önce mi izlememiz lazım olay akışı için ?

28 Nisan 2019
cevapladı

evet

28 Nisan 2019
cevapladı

İzlemek zorunda değilsin bir şey kaybetmezsin. Bu film CM'ın doğuşunu ve dolaylı yoldan Fury'nin Avengers'ı kurmasını anlatıyor. Daha sonra izlemek istersen sadece 1saat 55. dakikaya bakmanı önerebilirim.

28 Nisan 2019
cevapladı

izlesen iyi olur çünkü end game de captain marvel ı görüceksin ve hiç fikir sahibi olmadığın bir kahraman olucak captain america filmlerin izlemeden end game gitmek gibi bişey dediğin

2 Mayıs 2019
cevapladı

22 tane fılm var kardes cap amerıka 1 ile basla sırasıyla hepsını yıllara gore izle ama gecmısı gosderen serılerı ılk ızle daha zevklı o zaman

28 Nisan 2019
yazdı

Milletin yaptığı gereksiz yorumlara aldanmadan izlerseniz keyif alacağınız bir Marvel filmidir kendileri. Ben beğendim, gayet hoştu.

28 Nisan 2019
yazdı

Tahminen HD halini ne zaman izleyebiliriz?

5 Mayıs 2019
cevapladı

dvd si ne zaman çıkarsa o zaman

27 Nisan 2019
yazdı

Yaw daha internete orjinal sürüm bile cıkmadı admin nasıl yüklesin orjinal sürümü

27 Nisan 2019
yazdı

Admin çevredeki sesler azaltılsa hiç fena olmaz ilk 5 dakikadan sonra izleyemedim. Orijinal halini beklemeye karar verdim.

27 Nisan 2019
yazdı

shield aktivitesi olamaz ki çünkü çaylak ıron man de sürekli uzun uzun isimler söylüyodu sonaradan shield olmamış mıydı bu

27 Nisan 2019
cevapladı

aradan o kadar yıl gecti unutmuşlardır

26 Nisan 2019
yazdı

sabırsızlanıyorum bebegim

26 Nisan 2019
yazdı

orjinali ne zaman yüklenir :)?

27 Nisan 2019
cevapladı

dvd si ne zaman çıkarsa o zaman

26 Nisan 2019
yazdı

1.Kaptan Amerika ilk yenilmez 2.Kaptan Marvel 3.Demir adam 4.Demir adam 2 5.İncredible Hulk 6.Thor 7.Avengers 8.Demir Adam 3 9.Thor 2 10.Kaptan Amerika Kış Askeri 11.Guardians of the Galaxy 12.Guardians of the Galaxy 2 13.Avengers Age Of Ultron 14.Ant man 15.Kaptan Amerika Civil War 16.Black Panther 17.Spiderman homecoming 18.Doctor Strange 19.Thor Ragnarok 20.Ant man and Wasp 21.Avengers Infinity War 22.Avengers End Game En iyi kronolojik sıra

26 Nisan 2019
cevapladı

MCU sıralaması bu değil. İlk yenilmezden sonra Cap. Marvel izlenirse konuyu kafadan End Game'e bağlarsınız. Buda saçma olur.

27 Nisan 2019
cevapladı

@BeyazBuluT,Ben yıllara göre yazdım

2 Mayıs 2019
cevapladı

@BeyazBuluT, ama bu sekıldede ızlenırse marvel ısımını ve avengers nasıl olacagını da gormus olursunuz ızlyen kısı sabırlı ısıe srıalama cok uygun

26 Nisan 2019
yazdı

sırf dişilere yaranmak için çekilen vasat bir marvel filmi olmuş.

25 Nisan 2019
yazdı

Vuuuuuu iyiymiş.

25 Nisan 2019
yazdı

Admin reyiz benim farklı bir sorum olacak. Gelen filmleri 4k koymak gibi bir planınız var mıdır? Varsa seçici mi olacaksınız yoksaa çıkanı yükleyecek misiniz? Teşekkürler

26 Nisan 2019
cevapladı

Öncelikle 4k oynatıcı yok youtube destekliyor onun harici hiçbir platform 4k müsade etmiyor. Ayrıca ülkemizde internet bağlantısı belli kim izleyecek. Ayrıcada 4k filmi 4k olmayan bi platformda izleyemezsiniz. Yani ben filmi atsam bile sen tv de onu hd olarak izlersin. 4k işi ilerleyen senelerde olur şuanda ona altyapıda parada yetmez.

26 Nisan 2019
cevapladı

Depolama alanını da hayvan gibi tüketir bu adamlar 10 film yükleyecekse 2-3 film anca yükleyebilirler, bence de gereksiz.İlla 4k izleyecem diyorsanl torrent sitelerinden yükleyebilir sonra bi altyazı dosyası indirip izleyebilirsin bunun için upload sitesi kullanmak, Reislerin yaptığı gibi, aşırı masraflı olur.

25 Nisan 2019
yazdı

Olayların seyrini değiştirebilecek bir kahramanın solo filmini yapıyorsun ve bunu da çirkin bir kadın, aceleye gelmiş bir senaryo ve içi boş diyaloglarla yapıyorsun. Bu filmi yapmak için neden 2019 yılını beklediler? Hatta öyle ki İnfinity War filminden sonra çıkıyor. Halbuki 3-4 yıl önce yapılmış olsa İnfinity War filminin after credit sahnesi bizi baya heyecanlandırırdı. O sahnede Nick Fury yok olmadan önce elindeki cihaz ile birilerine sinyal yolluyordu. Biz de orada kaptan marvelin da olaya dahil olacağını öğrenir ve heyecan yapardık. Endgame filminden hemen önce vizyona giriyor olması bir açıdan daha olayları basitleştiriyor, o da karının galaksiler arası yolculuk yapıyor olması. İnsanda, "ne çabuk geldi" algısı oluşuyor. Halbuki film geç çıktı.

25 Nisan 2019
cevapladı

Sen Nick Fury'nin mesajını görünce Captan Marvel'e mesaj attığını anlamadın mı? Bence sorun sende...

28 Nisan 2019
cevapladı

Çok fazla eksilemişler yorumunu; ancak ben de söylediklerinin çoğuna katılıyorum. Çok önemli bir karakter için çok kötü bir seçim olmuş bu kadın. Brie Larson'ın dünyanın her yerinden bu kadar tepki alması filmdeki kötü oyunculuğu ve antipatik kişiliğinden de kaynaklanmıyor. 5 milyon dollar alacaksın dünyanın her yerinden fanı olan bi seriye "bence marvel bok gibi ama işte kızlara idol olmak için oynuyorum" diyeceksin. Cahil feminizmi tam olarak bu. Kimse de zorla oynatmıyor bilader. Ama 300bin $ aldığı wonder womenda gal gadot çok daha başarılı bi oyunculuk sergilemişti. Sırf sinemaya gidip para ödememek için özellikle internete düşmesini bekledim kendi adıma.

6 Mayıs 2019
cevapladı

@unutulmusdiyarlar, hele yanıtın boşluğuna bak. Sen nasıl anladın peki yürüyen zeka? Eğer renklerden bahsedeceksen yanıtlayarak harcadığım zamana acırım.

25 Nisan 2019
yazdı

Admin, mümkünse Tr altyazı rengini değiştirmenizi öneriyorum zira Çince altyazıyla aynı renk olduğu için yazılar üstüste çakıştığında okunması zorlaşıyor.

25 Nisan 2019
yazdı

Voyager'daki Golden Record'un yanına Marvel, DC gibi filmlerin de kopyalarını ekleselermiş şayet bir medeniyete ulaşırsa işgale yeltenmeden bir daha düşünürlermiş. Filmi izlemedim sinema çekimiymiş ne yazık ki artık sıkça karşılaştığımız bir hal aldı. Yorumlarıyla bilgilendiren arkadaşlara teşekkür ederim. Kimilerinizi artık sıklıkla maymunluk yaparken görüyorum yeni neslimizin dejeneratif yapısı ne yazık ki.. Aynı ülkenin çocuklarıyız öküzlüğün alemi yok efendi olun saygıyı elden bırakmayın ibibikler. Bizim kafalara da şunu söyleyeyim kalitesiz de olsa bir talebi var ki arzını yaratıyor admin ne yapsın asıl mesele kendine bu kalitede film seyretmeyi yakıştıran tosuncuklarda

25 Nisan 2019
yazdı

Benim anlayamadığım noktalardan biriside şu. Bir sürü sitelerde sürekli olarak dandik sinema çekimli iğrenç sesli filmler anında yayınlanıyor ve millet hll admin,spr admin,mkmml admn diye bağıra bağıra övgüler alıyor. Adam YOĞUN İSTEK ÜZERİNE DİYEREK BELİRTMİŞ. Orjinal sürüm gelince eklenecek demiş. Ne yapsın adam ? Dur ben şunu böyle koyayım da millet abansım para kasayım diyerekten böyle yaptığını düşünmüyorum ki senelerdir kalite ortada. Laga luga yapmayın adam akıllı izliyorsanız izleyin . Ben adamı överim hakkını veririm adam A+ Kalitede sinema çekimi bulmuş koymuş. Hll admn <3 :D

25 Nisan 2019
yazdı

Endgame'den önce mutlaka bunu izlemem lazımdı ama öteki kamera çekimi versiyonlar berbattı. Bunda ne konuştukları net ve görüntü de daha güzel o yüzden izleyeceğim. Teşekkürler admin :)

25 Nisan 2019
yazdı

Endgame'den önce mutlaka bunu izlemem lazımdı ama öteki kamera çekimi versiyonlar berbattı. Bunda ne konuştukları net ve görüntü de daha güzel o yüzden izleyeceğim. Teşekkürler admin :)

24 Nisan 2019
yazdı

Admin indirme linklerine ne oldu acill lazım da

24 Nisan 2019
yazdı

Burda sinema çekimi izlemek saygısızlıktır diye laga luga yapmayın filme saygı hd yi beklemek değil gidip sinemada izlemekle olur. HERKES DE KALİTELİ İZLEYİCİ AYAĞINA “AYY BİDE SİNEMA ÇEKİMİ YÜKLEMİŞLER BU SİTEYİ BIRAKIYORUM!!” diyip durmuş sizene kardeşim ister hd ister sinema çekimi iki türlü de internet üzerinden izlemek saygısızlıktır izle geç

24 Nisan 2019
yazdı

Ya bu end game den önce izlemek için atıldıysa laf etmem ama bu siteye sinema çekim yakışmıyor 5 yıldan fazladır bu siteden başka site kullanmadım bu kaliteye takılmayan adamların anlamadığı şey bu sitenin diğer çöplerden farkı kalite eğer o da giderse neden bu site tercih edilsin bi düşünün anlık yarar sağlasada bu tür bozuk filmler siteye en büyük zararı veriyor Not: Bu olay alita filminde de yaşandı gene sinema çekimi kondu

24 Nisan 2019
yazdı

millet siteye bu kaliteyi yakıştıramamış . bu kadar kaliteli insanlarsanız korsan film izlemeyin sinemaya gidin izleyin . ... gibi internetir olan bi ülkede yasıyoz 720 p de donan altyapı alıyoruz bide film kalitesini beyenmiyonuz

24 Nisan 2019
yazdı

Sinemaya sıkça giden, yıllardır filmleri ve oyuncuları babasının oğlu gibi tanıyan biri olarak yazıyorum. Puanından şüphe ettiğim, yada sinemada izlenmez dediğim filmleri bu tarz sitelerden izlerim. Buradan önce bu tarz başka kaliteli bir siteye üyeydim. Tüm çevreme o site adını verirdim. Ta ki sinemada izlediğim ve sonra siteye girdiğini gördüğümde tekrar izleyim dediğim, hızlı ve öfkeli yi sinema çekimi olarak görene dek. Sonra o siteye tek tık bile giriş yapmadım ve buranın müdavimi oldum. Çünkü onlarca sinema çekimi veren site var. Arama motoru ile çocuk bile buluyor. Captain Marvel, serinin son filmi öncesinde, Marvel''ın "bi kez daha voleyi vuralım" diye düşündüğü bir yapım. Marvel''ı film çekmeden önce tanıyan ve çizgi romanlarını okuyan biri, bundan farklı düşünmez. Dolayısı ile, Black Panther ve bunu sinemada izlemedim. Şimdi siteye bir girdim, ana sayfada Captain Marvel yazıyor. Endgame öncesi izlenmesi gerekeceğinden, sevindim ve tıkladım. Ama sinema çekimi olduğunu görünce, "kalite" üzerinden para kazanan bu sitenin, tıklanma sayısını arttırmak için önemli bir değerini hiçe saydığını gördüm. Boşuna ergenler ağızlarını doldura doldura "oolum adamlar yüklemiş işte daha ne istiyon" diye burada yırtınmasınlar. Bu mesajı aynı ergenler eksilemekten rekor kırdıracak olmasına rağmen, benim gibi düşünen, ama üye olmadığı için artılayamayan ve yorum yazamayan insanlar olduğu için, eksilerin hiç bir değeri olmayacaktır.

24 Nisan 2019
cevapladı

tm zamanını bilmiyorum ama 2-3 hafta önceden başka sitelerde sinema çekimi girdi. o çekime göre buraya yükledikleri adamların çok çok daha iyi ki orada bile çok kişi izledi . bunu da o siteler verdi . bu adamlar 1 ay sonra çıkacak 720 p kalitesindeki filmi yayınladıkları zaman zaten büyük çogunluk izlicek yeni çıkanıda 100 lerce site arasından gene izliyebilecekler ee bu adamlar ne izleticek site para kazanmasın kapansın mı yani . izlenmicek gibi değil çekimi

24 Nisan 2019
cevapladı

Ben de senin gibi bu siteyi kalitesinden ötürü uzun zamandır kullanıyorum ve böyle bir durumla ilkkez karşılaştım fakat end game in sinemaya girmesine bir gün bile kalmamışken adminlerin izlemeyenler için sinema çekimi koymak zorunda olmalarına hak verdim.

24 Nisan 2019
cevapladı

Kardeşim kusura bakma ama ölüm kalım meselesi gibi boşuna abartmışsın. Bu adamların bugüne kadar sinema çekim yüklemediğini kendin söylemişsin. Bu kadar kaliteli bir sitenin eline başka filmlerin de sinema çekimleri geçmedi mi sence? Eğer dediğin gibi adamların amacı tıklanma ve para olsaydı bunu sadece Captain Marvel üzerinden ö

24 Nisan 2019
yazdı

Filmi sinamada izledim pe anlayamadım geri para vermek istemdim 1 aydan fazla bekliyordum buraya düşmesini sonunda geldi bakalım beklediğime deyecek mi?

24 Nisan 2019
yazdı

hocam sağa sola bi yere sinema cekimi yazında reklamdan gecilmeyen sitede filmi açıp sinema cekimi oldgunu görene kadar boşu boşuna zaman kaybetmeyelim

24 Nisan 2019
yazdı

Ellerine sağlık admin :) Brie Larson'a karşı bir önyargım vardı, bu nasıl Cpt. Marvel diyordum da, çok sempatik olmuş, bir şans verin :)

24 Nisan 2019
yazdı

Olum film vizyondan kalkmadan adam siteye koymuş daha ne istiyosunuz artık film çıkmadan mı koysun bu adam

24 Nisan 2019
yazdı

eyw amdinn

24 Nisan 2019
yazdı

filmi 14bin insan izlemiş daha bugün yüklendi, 10 kişi başka siteye gideriz sinema çekimi koyma yazmış. Mantıken bakınca 13.900 kişi bakarken 10 kişi gitsede bence bişey değişmez. Talep olmuş admin eklemiş neden bu sinema çekimciler gelip başak siteye gideriz diye tehdit ediyolar, siz gidince bu site iş yapmayacakmı yani. Bi gidin allah aşkına adam emek edip çevirtmiş koymuş vizyondaki filmi yazıyor kocaman sinema çekimi izleme arkadaş biz izliyoruz ya reklamlarada tıklıyoruz adam kazansın laf salatası yapacağınıza kaybolun gidin.

24 Nisan 2019
cevapladı

İzleyenlerin çoğunluğu, benim gibi ana sayfada afişi görünce tıklayan, sonra sinema çekimi yazısını görünce hayal kırıklığına uğrayan, sonra "bi bakayım belki görüntü güzeldir" diyen, sonra görüntüyü görünce bir kez daha şaşıran insanlardır. Sinema çekimi görmek istesek, bir sürü site var. Biz burayı, kaliteli ses ve görüntü paylaşan site olarak tanıyıp abone olduk.

24 Nisan 2019
cevapladı

Anlamadığınız sinema çekimi veya kalitesiz film koyan tonla site varken

24 Nisan 2019
cevapladı

Biz neden gelip bu siteden filim izliyoz hiç düşündün mü sen bize sinema çekimi izlemek istemiyorsan git diyeceğine sen git başka sitede izle zaten bi tane kaliteli site var onuda bozdurcak sizin gibi boş beleş adamlar

23 Nisan 2019
yazdı

Herkes kendi kafasında siteye yakıştıramadım edemedim diye yorum yapmış, gençler şöyle bi durum var HD''si şu an nete düşmemesine rağmen ENDGAME geldiği için sitenin paylaşmak istediğini düşündüm sinemaya gidemeyip izlemeyenler olmuş olabilir bu taraflı düşünün.

24 Nisan 2019
cevapladı

@Midas, Adamlar gene bizi düşünüp yüklemiştir, internete düşse getirirlerdi orijinal bakardık zaten bi internetten yiyonoz habire b*k yapmayın

23 Nisan 2019
yazdı

Sırf şu yorum için kayıt oldum. Filmi açtığında kocaman 'YOĞUN İSTEK ÜZERİNE HDTC SÜRÜM OLARAK SİZLERLE. KALİTELİ SÜRÜM GELİNCE GÜNCELLENECEKTİR.' yazısı var. Yakışmadı buraya bozdu gibi yorumlar yazacağınıza dikkatli bakın kendiside çok istediğinden değil talep geldiği için insanları kırmamak için yüklemiş beğenmiyorsanız izlemeyin kaliteli sürümü gelince izlersiniz !

23 Nisan 2019
yazdı

Film kesinlikle kötü degil ama sıradan süper kahraman filmi olmuş artık benzer filmler çogalmaya başladı filmi zaten marveli filme sokmak için yapmışlar bence kötümü degil ama 2 hafta sonra unutulcak bir film iyi seyirler

24 Nisan 2019
cevapladı

Bak işte bunu gerçek anlamda ilk olarak DC Batman üçlemesinde kırdı, adamlar çizgi romandan başyapıt yarattı :) Neden bilmem tüm Marvel filmleri şu bahsettiğin etkiyi bıraktı bende, görsel olarak çok zengin ama kalıcılık yok.

23 Nisan 2019
yazdı

Arkadaşlar bi kaç filmde daha gördüm siteye bu yakışmaz şu olmadı bunu yüklemeyin gibi şeyler yazmayın bence kimse size plaket vermeyecek bunu yazdıgınız için görüntü kötüyse izlemezsin sırf bu siteye yüklendiği için izlemek zorunda degilsin izlemek isteyenler olabilir....

24 Nisan 2019
cevapladı

Peki bi soru sorayım madem sinema çekim izlemek istiyorsun bu sitede izlemek zorunda mısın o zaman sende baska sitede izle burayı bozma

25 Nisan 2019
cevapladı

@KiritoKun, Arkadaşım ben zaten filmi sinemada izledim burda izlememle alakası yok izlemek istemeyen biri varsa kapatabilir ama bu siteden izlemek isteyen biri varsa bulamadıgında yoktan var edemiyecek bozulanda birşey yok benim yorumumu okumamışsın zaten veya anlayamamışsın malesef

23 Nisan 2019
yazdı

Bu siteye haç yakıştıramadım...gerekirse 1 ay daha kalitelisi için beklerdik ama böyle kalitesiz yüklemek olmadı

24 Nisan 2019
cevapladı

Bende gerekrıse 3 ay beklıyorum kalıtelısını ama yınede olumsuz yorum yapmıyorum kardesım. Yınede kalıtelısını beklı boyle yazmak zorunda degılsın.

23 Nisan 2019
yazdı

Takip ettiğim tek sitesiniz sebebi ise sinama çekimi yüklemiyor olmanızdı.Lütfen sinama çekimi yüklemeyin.

23 Nisan 2019
yazdı

Lütfen korsan çekim film yüklemeyi bırakın. Bu siteye hiç yakışmıyor...

24 Nisan 2019
cevapladı

720 ve 1080 izleyince korsan olmuyor mu ? Güzel kardeşim film ve dizi izleme siteleri komple korsandır farkında değilsiniz sanırım bilin istedim :)

23 Nisan 2019
yazdı

HD kaliteli film ne zaman gelir?

23 Nisan 2019
yazdı

after credits sahnesi var mı acaba film tam mıdır?

23 Nisan 2019
yazdı

Hd değilmiş... Neyse bu kadar bekledik biraz daha bekleriz.

23 Nisan 2019
yazdı

İzlemeden önce hedefinizi fazla yukarıda tutmayın,üzülürsünüz.

23 Nisan 2019
yazdı

TRDublaj yakında gelirse izlicem :D

23 Nisan 2019
cevapladı

Akşama atacam inş :)

23 Nisan 2019
yazdı
23 Nisan 2019
yazdı

efsane

23 Nisan 2019
yazdı

Hdtc sürümle kaliteli sürüm arasında çok fark var mı

23 Nisan 2019
cevapladı

kesinlikle çok fark var kaliteli sürümü bekle derim illa izleyecem diyosan izle ama kendine yazık edersin

23 Nisan 2019
cevapladı

Evet oldukça fark var, 1 hafta 10 gün içinde daha kaliteli sürüm gelir diye umuyorum belki dahada erken olabilir.

23 Nisan 2019
yazdı

orjinali ne zaman eklenebilir

23 Nisan 2019
cevapladı

Maalesef tarih veremiyorum takipteyim hergün güzel sürümler yakında gelir.

23 Nisan 2019
yazdı

Sen nasıl bir kralsın ya nasıl mutlu oldum görünce adamsın

23 Nisan 2019
yazdı

Valla sinemaya gidememiştim bu çok iyi oldu dublajıda gelirse tadından yenmez adminnnnnn

23 Nisan 2019
yazdı

Üstadım ellerin dert görmesin 1 haftadır acaba nezaman ekleyecek diye bekliyoduk kralsın :)

23 Nisan 2019
yazdı

Harbi adamsın bunu bekliyoduk süpersin admin.

Oyla:
Captain Marvel Kullanıcı Oyu: 8.3 / 10 (128 oy)
Kaptan Marvel - Captain Marvel 720p izle
1080p
  7,1/10
 
  123 Dk.
  ABD, Avustralya

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019