American Beauty (1999)

Amerikan Güzeli

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Yorum yapın
Film Hakkında 54 Yorum yapılmış. Yorum yapabilmek için üye girişi yapmalısınız
3 ay önce
yazdı

film için saçma veya aşırı kötü diye yorum atanlara filmin sadece son repliği ile karşılık veriyorum “eminim neden bahsettiğim hakkında hiçbir fikriniz yok ama merak etmeyin bir gün anlayacaksınız.”

4 ay önce
yazdı

Bu kadar sacma bir film daha izlediğimi hatırlamıyorum bana göre bir konusu bile yoktu parça parça kaldı bütün herşey hep bir soru işareti zamanıma yazık oldu

4 ay önce
yazdı

8.4 puan ve Oscar?ne biliyim yani,o kadar iyi mi,aynı yıl yapılan Yeşil Yolun yarısı bile değil

5 ay önce
yazdı

Bazı zihniyetlere göre baya kötü bir filmmiş anlaşılan kapalı bir zihniniz varsa izlemeyin zaman kaybı ama bazı şeyleri izlerken görmenin yanında beyninizi de kullanıyorsanız izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

6 ay önce
yazdı

salak SAÇMA aile degerlerini hiçe sayan bir film.İZLEMEYİN.

6 ay önce
yazdı

Sapıklığımın kurbanı oldum izledim ve çok hoş geldi baya eğlendim harika 10/10

10 ay önce
yazdı

Filmden ders çıkarmak gibi bir anlayışınız yoksa size göre bir film olmayabilir yorumlara bakmayın puanını hakkediyor filme öküzün trene baktığı gibi bakmamalı burada aile ve bireysel sorunlar işlenmiş filmdeki herkesin sorunu üzerinde durulmuş tavsiye ederim iyi seyirler.

10 ay önce
yazdı

İki aya bu filmi izleyeli 1 yıl geçmiş olacak, hala (özellikle finalini) izliyor ve soundtrack'ini dinliyorum, hala aynı benzersiz etkiyi bırakıyor. Alt metninden 5-6 sayfalık bir yazı rahatça yazılabilir, Amerikan kültürüne, ''güzelliğine'' her yönden değinen ve iğnelemesi bol bir film. İlk yarısında ''ne izliyorum ben'', dediğimi hatırlıyorum, filmi kapatmak üzereydim ama şunu rahatça söyleyebilirim ki filmin yola çıktığı konu/olaylar yalnızca filmde ele alınan Amerikan kültürünün özü ya da bir kitabın kapağı gibi çözümlenmeyi bekleyen unsurlar. Sabırla izlenmeyi ve takdir edilmeyi hak ediyor. 98/100

10 ay önce
yazdı

Burdan Kevin Spacey'nin amk

11 ay önce
yazdı

Abartıldığı kadar değil bana göre. Aynen filminn konusunu anlatan giriş yazısı fazlası değil… Ben etkilenmedim. 5.5 imdb yetermiş

8 ay önce
cevapladı

Filmi neden beğenmedin detaylı yorum yazar mısın?

11 ay önce
yazdı

İzleyin. Gerçekten güzel bir film. 8/10

1 sene önce
yazdı

muhteşem.film bitince 10 sn falan ekrana baktım

1 sene önce
yazdı

Herkes farklı yorumlar yapmış doğal olarak… Film herkeste farklı duygular uyandırabilir doğru olan bu.. Fikrimi sorucak olursanız… Mutlaka Sonuna kadar izleyin.. Unutulmayacak bir film..

1 sene önce
yazdı

kevin başkanın en iyi filmi. kendinizi buluyorsunuz. on numra

2 sene önce
yazdı

10 numara 1999`un başyapıtı

2 sene önce
yazdı

bu kadar beğenilmesini anlamış değilim, sadece amerikan kültürünün sıradanlığını işlemişler iginç birşey yok

11 ay önce
cevapladı

ben de öyle düşünüyorumm. dram ama 5.5 lik film çok abaartılmış

2 sene önce
yazdı

Film ağır ilerlemesine rağmen kesinlikle bağlıyor izlettiriyor izlemelisiniz.

2 sene önce
yazdı

peter gallagher'ın senaryoyu ilk okuduğunda “lester burnham” karakteri için ölüp bitmesi, allaam işte sonunda şansım döndü ya hayatımın rolü bu diye teklifi atlayarak kabul etmesi ile birlikte kendisine önerilen karakterin aslında “buddy kane” olduğunu anlaması, ama yine de yıkılmaması, olsun yea bu senaryo bi şahane diyip her pahasına kadroda yer alması.. işte öyle bi film bu film.

2 sene önce
yazdı

Doğrusu aynı yapılan Yeşil Yol, Matrix ve Altıncı His'si bundan önce izlediğimde En İyi Film Oscar'ını neden bu filme verdiler diye merak edip izlemiştin ama filmi izledikten sonra neden Oscar'ı aldığını çok iyi anladım. gerçekten tam bir başyapıt

2 sene önce
yazdı

woow. bastırılmış duyguların ortaya çıktığı, insanın kendiyle yuzleştiği ve sıradanlıktan uzak kendin gibi davranmanın öneminin anlatıldığı çok guzel bi filmdi.ben çok beğendim ayrıca göruntu kalıtesi ve oyunculuklar da gayet başarılıydı

2 sene önce
yazdı

Tek kelimeyle başyapıt!

2 sene önce
yazdı

Çok güzel mesajları olan izlenmesi gereken kült bir film.

Rickynin babası ve angela özellikle incelenmesi gereken karakterler, homoseksüel olup da bunu bastırması, üstüne ayıplaması toplumdaki bu insanları çok güze özetlemiş. Angela nın ise kendine bu kadar güvensizken ve toyken çekici olabilmek için yalandan bi imajın ardına sığınması aslında sahte diye eleştirdiği jane in annesine ne kadar da benzediğini gösteriyor/spoil]

2 sene önce
yazdı

beğenmeyenler filmi tamamlamışmı bilmiyorum fakat çok iyi bir filmdi ben sevdim

2 sene önce
yazdı

OROSPU SIKAYLIR

2 sene önce
yazdı

Zamanımıza ışık tutan bir film izlenebilir Teşekkürler.

2 sene önce
yazdı

Recep İvedik 6'yı bekleyenler; kesinlikle zaman kaybı… Amerikan yaşam tarzını eleştiriyor adamlar; buradan nasıl bir sapıklık çıkarabiliyorsunuz!?

2 sene önce
yazdı

Biraz komedi filmi gibi. Tuhaf bir senaryo. Kevin Spacey'nin oyunculuğu elbette şahane. Ama bence film bu imdb yi hak etmiyor. İzlemenizi tavsiye ederim. Fakat filmin tümünün uygunsuz ses ve görüntülerden oluştuğunu söylemeli ve sizi uyarmalıyım. Eğer yanlış bir sahneyi izlerken içeri biri gelirse sizin homo olduğunuzu düşünebilir :D. İyi seyirler.

2 sene önce
yazdı

Çok güzel filmdi çok beğendim

3 sene önce
yazdı

Kevin Spacey tasiyor gercekten filmi. Wes Bentley de rolunun hakkini veriyor. Farkli bir kurgu-senaryo iceren bir film degil. Eldeki gercek hayat sorunlari harika bir bicimde islenmis, filmin kalitesi burdan ileri geliyor.

3 sene önce
yazdı

Bu kadar gerizekalı insan arasında olmak gerçekten çok üzücü. Bu filme bile bok atanlar var. Recep İvedik 5'in bir haftasonunda 2 milyon kazanmasından bu tip insanların film zevklerini(!) anlamış oluyoruz. Film vakit kaybı falan değil, Kevin Spacey var bi kere!

2 sene önce
cevapladı

Normalde bakis acisina ve fikir ayriliklarina saygim var lakin oyle bir yorum yazmissinizki cinsiyet farketmez hakiki odun.

3 sene önce
yazdı

ikinci defa izledim tavsiye ederim izleyin

3 sene önce
yazdı

Aslında biraz hangi gözle izlediğinize, filmden ne beklediğinize bağlı.

3 sene önce
yazdı

Americadaki ortalama bir ailenin en derin sorunlarını çok etkili bir şekilde ifade eden bir film. Ama pek benim sevdiğim tarz bi film değil. Herhangi filmi ve ya kitabı bazı insanlar çok sever, bazılarına hiç hitap etmez. Birbirimizin fikirlerine saygı gösterelim arkadaşlar. Benim puanım 7/10

3 sene önce
yazdı

sonundaki şarkı Beatles-Becauese merak edenler için

2 sene önce
cevapladı

@Midnite, Evet the Beatles. Yani bu şarkı The Beatles a ait. Film de kullanılan soundtrack başka birinin yorumum olabilir. Ama bu şarkı The Beatles grubuna ait.

3 sene önce
cevapladı

Beatles degil Elliott Smith.

3 sene önce
yazdı

Gayet güzel bir filmdi. Teşekkürler.

3 sene önce
yazdı

İzlemeyin net.

3 sene önce
yazdı

bu filme harika, müthiş diyenlere sesleniyorum neyine dayanarak bunu söylüyorsunuz ki kızın arkadaşına hallenen bi babanın hayatı mı müthiş? gerçekten farklısınız

3 sene önce
yazdı

teşekürler

3 sene önce
yazdı

Herkesin seveceği tarzda bir film değil… Bazıları filmden gayet keyif alarak ve etkilenerek izleyebilecekken, bazıları izlerken çok sıkılabilir.

3 sene önce
yazdı

Filmi izledikten sonra acaba dedim yanlış filmi mi izledim çünkü yorumlarda porno film izlemek isteyen kaçırmasın demiş bir arkadaş sanırım o arkadaş porno film görmemiş.Filmde +18 tek sahne yoktu nerdeyse nasıl bi kafayla izlediniz de porno film oldu bu film anlamadım.Sinema tarihinde böylesine müthiş bir şekilde aile ilişkilerini yeren başka film olduğunu pek sanmıyorum.Harika bir senaryo ve kurguyla sonuna kadar merakla izlenen bir film olmuş.Sam Mendes te harika bir yönetmenlik göstermiş.Film on numara kaçırmayın bence

4 sene önce
yazdı

Yorumları okuyunca tam vazgeçecektim dur bi tıkla ne kaybedersin ki diye tıkladım…Bir kez daha yorumlara aldanmamak gerektiğini öğrendim…Evet öyle harika bir film değil ama buralarda yazıldıı gibi berbat asla izlenmeyecek film değil sadece Dram ve 8.4 hayal kırıklığına yol açıyor 7.2 macera romantik bir film olsa eminim hayal kırıklığı olmaz film de farklı gelirdi…öyle çok açık saçık sahnelerde yok dendiği gibi her filmde olduğu kadar… sonu hele üzdü ve şaşırttı

4 sene önce
yazdı

Cinsellik sorunları hakkında radikal bir film. Ama 8,4 imdb puanını hak ediyor mu ? diye sorucaksanız. Bende şöyle cevap verim, asla hak etmiyor!. Çünkü filmin öğretici olması güzel yönlerinden daha ağır basıyor. Senaryo harika felanda değil… Saçma sapan yorumlarınız yüzünden izledim. En ağır yorumuda ben yapıcam kusura bakmayın. 8.4 gibi aşırı bir puan böyle bir filme verilmemeli. 7.0 barajını gecemeyen filmlere büyük haksızlık. Akademinin yanlışlarından bir taneside bu filme bu puanı yakıştırması. Zaten dram konulu olmasına rağmen dramın d''si yok. Cinsellik mi bolca bolca. Porno filmi izlemek isteyenler kaçırmasın. öğretici dediğimde sadece karı koca ilişkileri. Bende bu filme böyle söverim. Al sana imdb puanın : 6,8

3 sene önce
cevapladı

Büyük olasılıkla hayatın boyunca karşı cinsle konuşma deneyimi dahi yaşayamamış acınacak,muhafazakar,eğitimsizsin.Şuanki toplumumuzun sorunu gibi.Evet sorun sende.Ya bu toplumdan kendini soyutla bizleri rahat bırak ya da bir an önce seviş.

4 sene önce
yazdı

Konusunu ve türünü okuduğumda filmi beğenmeyeceğimi ve yarısında kapatacağımı düşünüyordum ama sırf imdb puanından dolayı başladım, iyiki de başlamışım. Filmdeki karakterlerden birinde bile olsa kendinizden bir parça göreceksiniz. Ben kendimi Jane'de gördüm. Ben de onun gibi sorunlu bir ailede büyümüştüm. Anlayarak izlerseniz size bir şeyler katar, öbür türlü “ne sıkıcı film, o puanı hak etmiyor yeaaa” dersiniz. Film bittiğinde hayatınızda memnun olmadığınız şeyleri değiştirmek istiyorsunuz, o cesareti buluyorsunuz kendinizde. İyi izlemeler arkadaşlar.

4 sene önce
yazdı

bu kadar saçma sapan konusuz aptal bi film olamaz …o 8 puanı neye dayanarak vermişler çok merak ediyorum..vakit kaybı

4 sene önce
cevapladı

Nerenle izlediğini sorabilir miyim?

4 sene önce
cevapladı

Nasıl bir zihnin var senin! Film mükemmeldi..

4 sene önce
yazdı

Sonunda olmedigim surece, yasadigimin hayatin az cok copyasi…

4 sene önce
yazdı

Konusuyla her zaman ilgimi çeken filmlerden bir tanesi olmuştur. Şahsımı fazlasıyla da tatmin ederek izlediğim her saniyeye değdiğini kanıtlamış bir yapım. Birkaç kişinin üzerinden konuyu gayet iyi toparlayan ve bunu kurguya mükemmel aktaran bir yapısı var. Tabii ki bunu çeşitli argümanlarla başarıyor. Anlatım şekli ve sahne çekimleri de inanılmaz. Gerçekten film izliyorum duygusuna kapılıyorsunuz. Başrolde Kevin Spacey ismini gördüğünüz anda filme başlama iştahınız daha da artıyor. İnanılmaz bir oyunculuk çünkü. Neyse filme dönecek olursak; Amerikan aile yapısını güzel bir anlatım şekli ile çok çok sert eleştiren bir yapım. Herkesin hoşlanacağı tarzda bir film değil kesinlikle. Bunu da fazla ağır bir üsluba bağlayabiliriz. Aile bireylerinin kopukluğu, vurdumduymazlıkları çok iyi yansıtılmış. Evlilik üzerine de çeşitli yorumlar getiriyor kendince film. Evliliğin bazıları için hangi amaçla gerçekleştiğini açıklıyor. “Ne kadar normal olduğumuzu göstermek için evlendik” sözü de jenerikliktir. İnsanı kendi kendine sık sık sorgulatmayı başarır. Filmi izleyip başta sadece “sapık” bir film tabiri yapıştırabilirsiniz. Bunu yaparsınız doğaldır, çünkü düşünmezsiniz. Biraz düşünseniz her karakterin içinde ayrı fırtınalar koptuğunu görürsünüz. Müthiş bir filmdir. Mutlaka izleyin. Ama gözünüzü seveyim ana fikrine iyi odaklanın. İzle, düşün, sorgula ve akabinde izlettir.

4 sene önce
cevapladı

arkadaş niye uzatıyon sanki ilm eleştirmeni bana amk

5 sene önce
yazdı

Senaryo süper olmuş harika film 10/9 hak ediyor 😊

5 sene önce
yazdı

Çok özgün bir konu.İzlenebilir.

5 sene önce
yazdı

Kevin spaceyin olağan şüpheliler ve seven filminden sonraki en iyi filmi kesinlikle izlenmesi gerekiyor Puan cuk oturmuş 8.4

5 sene önce
yazdı

film tek kelimeyle “MUHTEŞEM”…

5 sene önce
yazdı

süper izleyin

5 sene önce
yazdı

Senaryo güzel..İzleyin..

5 sene önce
yazdı

Çok güzel film

5 sene önce
yazdı

Muhteşem bir filmdi. Her sahnesini sıkılmadan izledim. Kesinlikle zaman kaybı değil.

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  8.4/10
 
  122 DK
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019