A Beautiful Mind (2001) 720p Türkçe Altyazılı izle

Akıl Oyunları 720p Türkçe Altyazılı izle

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Yorum yapın

Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir. Lütfen üye değilseniz üye olunuz, üye iseniz giriş yapınız. (Yukarı sağ)

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.
3 Ekim 2019
yazdı

ne izlersem izleyeyim bir yerde illa sıkılırım. bu film ilk saniyeden bittiği ana kadar beni kendisine bağladı. şiddetle tavsiye ederim

2 Ekim 2019
yazdı

Tam anlamıyla mükemmel

27 Temmuz 2019
yazdı

butun sorularımın cevabı sensın....

16 Temmuz 2019
yazdı

Com sey bekliyordum ama malesef hayal kirikligina ugradim

1 Nisan 2019
yazdı

çok mükemmel bir filmi izleyin

22 Mart 2019
yazdı

Bazı filmler vardır, size bir şeyler öğretir. Hayatınıza bir şeyler katar ve bu film onlardan bir tanesi. İzlenmeden geçilmemesi gereken harika bir başyapıt. John Nash rolüne Tom Hanks'i daha çok yakıştırmıştım aslında ama Russell Crowe olağanüstü bir oyunculuk sergilemiş. Jennifer Connelly yine bütün güzelliğiyle oynamış. Puanım 8.4/10 herkese iyi seyirler

15 Mart 2019
yazdı

İzlediğim en güzel biyografi filmiydi tavsiye ederim

27 Şubat 2019
yazdı

BU FİLMLE İLİGİLİ YAPILACAK TEK YORUM :BAŞYAPIT..

24 Şubat 2019
yazdı

İyiki fragmana veya herhangi bi spoilere denk gelmemişim cidden tahmin etmedigim şekilde ilerledi güzel bi filmdi izlemeden geçmeyin

2 Ocak 2019
yazdı

Çok iyiydi

4 Aralık 2018
yazdı

Harika filmdi, Russell Crowe'dan yine mükemmel bir oyunculuk, böylesine akla sahip birinin hüzünlü hikayesi..

3 Aralık 2018
yazdı

Harika Filim.

10 Eylül 2018
yazdı

İnanın bana bu filmi izlemekten yapacak daha iyi bir şeyiniz yok.

13 Ağustos 2018
yazdı

muazzamm muazzam ötesi dehşet süper bir film aşırı aşırı güzel imdb kesinlikle 9,5 dan aşağı olmamamlı

24 Temmuz 2018
yazdı

Film içinde birçok şeyi barındırıyor aslında ; Akıl hastası olabilirsin, Matematikçi olarak Nobel Ekonomi Ödülü'nü alabilirsin, İnandığın değerleri ön planı koyduğun zaman hiçbir şeyin imkansız olmadığını anlatıyor bizlere...Russel Crowe oyunculuğuyla göz dolduruyor ..Bu nadide dahinin gerçekte bir trafik kazasında ölmesi insanı biraz daha üzüyor ...

2 Mart 2018
yazdı

cok guzel bir biyografi filmi, sizofrenik hastalarin hayatlarini ve problemlerini cok iyi ozetlemis

22 Şubat 2018
yazdı

İzlediğim en iyi filmlerden biriydi.

13 Aralık 2017
yazdı

Çok güzel film hayat dersi içerir...

7 Aralık 2017
yazdı

ben şahsen filmler için ağlayanlara gülen bir insanım ama bu filmin son sahnesinde gözümden yaş düşmedi değil...

23 Kasım 2017
yazdı

BAŞYAPIT: Aldığı puanın çok üstünde bir puanı hak ediyor hayatımda izlediğim en iyi film 'şahsi fikrim' benim puanım 9.6

17 Kasım 2017
yazdı

IMDB'den hak ettiğini alamamış, izlediğim en iyi Amerikan filmlerinden biri türünün en iyilerinden.

8 Kasım 2017
yazdı

film acılmıyor. admin!

Adminin Cevabı: movshareden player üzerindeki indir butonuna tıklayarak açılan sayfadan izleyebilirsiniz

28 Ekim 2017
yazdı

Film güzeldi izlemediyseniz tabsiye ederim.

1 Ekim 2017
yazdı

Harikaydı... 8/10

28 Ağustos 2017
yazdı

izleyecegim

14 Eylül 2017
cevapladı

izle kardeşim

28 Ağustos 2017
yazdı

izleyelim bakalım

13 Ağustos 2017
yazdı

film eğlenceli bir film değildi ama oldukça anlamlı ve güzel bir filmdi.kesinlikle izlenmesi gereken bir film. John Nash karakteri çok çok iyi canlandırılmış.

9 Ağustos 2017
yazdı

Başyapıt. Başka bir kelimeye gerek yok.

3 Ağustos 2017
yazdı

Şimdiki filmlerde boy boy bilgisayar efektleri ve mükemmel yeşil perdeleme olayları varken, ta 2001'den ve zamanının biraz ötesinde ayrıca güzel ödüllere sahip bir filmi 2017 senesinin ikinci yarısında bile izliyorsak, o film OLMUŞ demektir. Şahsi olarak filme IMDB bakış açısıyla baktım, 720pizle.com puanım 10/10 dur ve IMDB puanım ise 9/10 dur. (1 puanı kırma nedenim ise John Nash'in hayatını ele alırken Prof. Dr. NASH'in etrafındaki insanların hayatlarını ele alamayışındandır.) FİLMİ KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM. MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 100 FİLMDEN BİRİSİDİR. İYİ SEYİRLER....

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Bir insanın hayal gücünün nelere kadir olabileceğini öğrenebilirsiniz.

9 Temmuz 2017
yazdı

çok beğendiğim söylenemez.Ama izlenilebilir

26 Mayıs 2017
yazdı

ahhhh lan beeee (gladiator)RUSSELL CROVE filmini unutmak mümkünmü.?? bu film e gelelim Kesinlikle tavsiye ederim..

26 Şubat 2017
yazdı

Adamı hiç sevmiyorum, sırf John Nash için açıp "Ulan 2 saat nasıl katlanacağım bu adama ben ya" diye söylendim bir süre kendi kendime ama adam resmen "oynamamış, olmuş" hani gerçekten köküne kadar hakkını vermiş oyunculuğun da filmin de John Nash'in de, helal olsun. Ama hala sevmiyorum, orası ayrı :) İzlesem mi diye yorumlardan fikir almak için okuyorsan birkaç dakika daha kaybetmeden filmi başlat, hadi, keyifli seyirler.

18 Ağustos 2017
cevapladı

ben de sevmiyorum o yüzden kararsızdım ama bu yorumdan sonra izleyeceğim. :)

18 Şubat 2017
yazdı

John Nash'in bu mücadelesi, hem de aynı zamanda bundan kurtulup Nobel alması hakikaten de olağanüstü bir başarı. Filmin sonunda hala yaşıyor olması söylense de ne yazık ki 23 Mayıs 2015-de Eşi Alicia ile birlikte trafik kazasında ölmüşler. Çok güzel filmdi.

27 Ağustos 2017
cevapladı

yorum yazarken spoiler belirtirsen izlememiş kişiler için daha iyi olur biraz daha dikkat lütfen

3 Ekim 2019
cevapladı

@frkalemdar, spoiler yok ki yorumda

26 Eylül 2016
yazdı

Hayatım boyunca bir çok film izledim. Bir çok hemde. Bazısında gülmekten yarıldım. Bazısında ağladım. Bazısında ise hayranlıktan nutkum tutuldu. Ama bu filme bir şey demeye çalışıyorum ama bulamıyorum. Diyebileceğim tek şey var. Bu filmi koyarım önüme selama geçerim karşısında. İzleyin başka bir şey denemez

25 Eylül 2016
yazdı

hayatım boyunca bir çok film izledim. hepsi de güzel filmlerdi. ancak bu film bir başarı hikayesi insanların isterlerse neleri yapabileceğini zihnin ve sevginin gücünün kanıtı. bu bir film değil hayatın ta kendisi

16 Temmuz 2016
yazdı

Gerçekten mükemmel bir film

16 Haziran 2016
yazdı

Kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar bu filme yorum yazmak için üye oldum :)

15 Şubat 2016
yazdı

John Nash yaşamış, russell usta oynamış, sende izle. hadi..

17 Ocak 2016
yazdı

Müthiş bir film. İzlemeyen cok sey kacırır

15 Ocak 2016
yazdı

İnanılmaz derecede etkileyici ve EFSANE bir film. Şiddetle izlemenizi öneriyorum!

21 Kasım 2015
yazdı

Çok efsane bir film. İzlemeyen çok şey kaçırır.

27 Ekim 2015
yazdı

Fena değil bilmiyorum herkes çok beğenmiş tamam sağlam bir film ama benim beklentimin altında kaldı diyebilirim.(7.5)

12 Ekim 2015
yazdı

Tek kelime ile harikaydı. Neden bu kadar geç kaldım diye kendime kızmadım değil. Film için çok teşekkürler.

19 Eylül 2015
yazdı

tek kelime ile HARİKA. gerçek bir hayattan aktarılması, dahi insanların nelere rağmen başarıyı elde ettiği ve insanın kendini gözden geçirmesine sağlayacak bir film.

29 Ağustos 2015
yazdı

İzlediğim filmler arasında en iyi olanlardan biri bence.sadece 1saat 45. Dakikadan 2.saate kadar sıkıcı Cok etkileyeceğiniz bir film izleyin

25 Ağustos 2015
yazdı

Gerçekten süper bir film.Yönetmenin büyük başarısı bizi farklı bir dünyaya sürüklüyor.bazen ağlamaklı oluyorsunuz.en önemlisi filmin konusunu okumadan izlemek. okumadan izlenirse daha büyük bir keyif alırsınız. Russell Crowe harika bir oyunculuk sergilemiş bunun yanı sıra ise hayran olduğum jennifer Connelly büyüleyici bir havası var.Mutlaka izlenmesi gereken bir film...

15 Ağustos 2015
yazdı

izle bunu

6 Ağustos 2015
yazdı

Muhteşem bir biyografi filmi kaçırmayın.

15 Temmuz 2015
yazdı

Dahi insanlar birazda deli olurlar :)

25 Haziran 2015
yazdı

güzel film izleyin

25 Haziran 2015
yazdı

yapıt. direk izleyin

6 Haziran 2015
yazdı

Biyografi severler için inanılmaz bir film. Admine çok teşekkür ederim. iyi seyirler

25 Mayıs 2015
yazdı

1 hafta önce filmi ilk defa izledim, John Nash dün araba kazasında ölmüş...

21 Mart 2015
yazdı

süper bir başyapıt

19 Mart 2015
yazdı

izlenir.

7 Mart 2015
yazdı

Bir flimden ne öğrenilebılırın En güzel cevabı bence

7 Mart 2015
yazdı

Ulan varya bu filmde Russell'ın hakkı olan Oscar'ı vermediler ya dönüp dolaşıp buna üzülüyorum ya.

15 Şubat 2015
yazdı

çok güzel bi film izlemeyen çok şey kaçırır

30 Ocak 2015
yazdı

russell crowe

22 Şubat 2015
cevapladı

Efendim canım

24 Ocak 2015
yazdı

Yine muhteşem bir performans sergiledim. En tatlı halim bence bu filmdeki halim masum saf tatlı. Russell Crowe olmak ayrıcalık ister <3

21 Ocak 2015
yazdı

çoko güzel emeğinize sağlık

19 Ocak 2015
yazdı

defalarca izlediğim her seferinde farklı bi ders aldığım , izlediğim en iyi film.

16 Ocak 2015
yazdı

Çok güzel filim anlayana msj yüklü teşekürler admin

13 Ocak 2015
yazdı

INANILMAZ, HARIKA, MUHTESHEM BIR FILM IZLEDIM.CHOK ETKILEYICI VE GERCHEK. HUSUSENDE GERCHEK HAYATTAN ALINMISH.. ALISHANIN SONUSUZA KADAR DR.NASHLA YASHAMASI VE YASHLANMASI.. HEPSI CHOOOK GUZELDI. 10 UZERINDEN 9 PUAN. TESHEKKURLER FILM ICHIN))))

4 Ocak 2015
yazdı

Hayatım da izlediğim en güzel filmler listesinde 1. sıraya büyük bir farkla oturacak bir filmdi... Çok etkilendim. Kesinlikle izlenmeli!

27 Aralık 2014
yazdı

Imdp puanının daha da fazlasını hak ediyor.Böyle bir filmi izlememe vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim...

22 Aralık 2014
yazdı

psikolojik konuları sevenler kesinlikle izlesin muazzam bir film

7 Kasım 2014
yazdı

offfffffff diyorum, harika bir film. kesinlikle izlenmesi gereken bir film.

29 Ekim 2014
yazdı

vay vay vay diyorum başka bir şey demiyorum.... !!!

28 Ekim 2014
yazdı

İnanılmaz derecede etkileyici.

21 Ağustos 2014
yazdı

İzlenmesi gereken bir film.

24 Temmuz 2014
yazdı

Muhteşem ötesi...

21 Temmuz 2014
yazdı

tek kelime ile muazzam bir film :D

23 Haziran 2014
yazdı

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim Bu filmi izlemek kayıp değil izlememek kayıp olur bence.

16 Haziran 2014
yazdı

Gerçekten hiç eskimeyen muazzam bir senaryo ve kurguya sahip bir film her Psikoloji ve Matematik öğrencisinin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. gerçek bir olaydan beyaz perdeye aktarılan tazeliğini yitirmiyecek bir film 1992 Nobel ödülünü alan profesörü merak eden google a John Forbes Nash yazıp araştırabilirler

9 Mayıs 2014
yazdı

bayaa güzel bir film. düşünce ve akıl dolu kurgusu senaryosu var. mutlaka izleyin.

9 Mayıs 2014
yazdı

Klasiklerden.İzlemeden Ölmeyin...

8 Mayıs 2014
yazdı

Kesinlikle izlenilmesi gereken bir film.

6 Mayıs 2014
yazdı

Uzun yıllar önce izlediğim bu filmi anlatmaya kelimeler yetmez. IMDB puanını sonuna kadar hak eden nadir filmlerden. İzlemenizi mutlaka tavsiye ederim. Muhteşem bir film. 8,8/10

4 Mayıs 2014
yazdı

muhteşem bir film. mutlaka izleyin.

1 Mayıs 2014
yazdı

Film güzeldi bazı bölümlerde ağlattı bile diyebilirim ama ana başrol olarak mimik ve sosyallikten uzak kalmış bir başrol oyuncusu var yani jest ve mimik 0 hareketleri insanı tatmin etmiyor zaten filmde konuda bunun üzerine çıkmış bu söylediklerim izlememeniz için sebeb değil filmi öneririm jennifer connely'inin başrolde olması ayrıca güzel zaman kaybı değil.

16 Haziran 2014
cevapladı

baş roldeki 'Russell Crowe' gerçkdn mükemml oynamış sayıszda ödül aldı ama siz ana başrl olrak mimik ve sosyallikten uzak klmş bir baş rol oyuncsu jest mimik 0 diyrsunz ileri düzydei şizofren ve Obsesif kompulsif bozukluğu olan birini tanımamışsz

1 Şubat 2014
yazdı

harika bir film mutlaka izleyin

31 Ekim 2013
yazdı

Güzel ama çokta hayran kalmadın.

31 Ocak 2014
cevapladı

Herkes öneriyo bende şimdi izlicem umarım boş vakit değildir.

9 Ağustos 2013
yazdı

Muhteşem ötesi bi başyapıt...

Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Gerçek bi hayat hikayesini anlatan, şizofreniyi anlamamıza gerçek anlamda fazlasıyla yardımcı olan ve izlerken insanın ufkunu genişletebilecek cinsten bi film..
İzlemeyen çok şey kaybeder.

18 Temmuz 2013
yazdı

admin açılmıyor şunu bi hallet

Adminin Cevabı: yeni alternatif eklendi. diğer alternatiften indirip yukledim demekki açılması gerek dns ayarı yaparsanız açılır.

Oyla:
A Beautiful Mind Kullanıcı Oyu: 9.3 / 10 (1010 oy)
Akıl Oyunları - A Beautiful Mind 720p izle
720p
  8,2/10
 
  135 Dk.
  ABD

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019